NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal ik heb net getest en had een tweede streepje maar ik ben bang als dat een indroog lijntje was dus ga zo weer testen

2. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik krijg geen goeie foto op mijn foto toestel maar heb er wel 1 geplaatst in mij album willen jullie kijken

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    pff ik al 3 dagen achter elkaar testen gedaan ;) ongeduldig.. maar alles 3 zo heeeeel licht vaag streepje die van vanmorgen is dan wel iets donkerder maar zo licht dat ik ze geen eens goed op de foto krijg.. dus ik ben een twijfelgeval denk ik ;) haha snap het niet meer vind het maar kl*te testen het weekend denk ik even een cb proberen :)

voor de rest wil ik meer roze deze maand!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik zie een streep hoor! dus als het allemaal binnen de tijd was :) een hele voorzichtige felicititaite :)

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Na hoelang kwam dat lijntje dan?
    Als het binnen de tijd was die op de bijsluiter staat, dan is het echt een 2de streepje hoor ;)

6. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallom allemaal het kwam binnen 3 minuten

maar ik ga er zo weer 1 doen haha

7. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Hahaha wat spannend dit zeg....!

8. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Goedemorgen,

Wendyy, gefeliciteerd hoor ik zie duidelijk een 2de streepje.

Natassie, spannend! ik hoop dat je de komende dagen wel een duidelijke pos.test hebt.

En ik ben ongesteld geworden, ik mag rood, ik baal enorm natuurlijk maar ik ben blij dat ik niet in die onzekerheid zit.

Dames van de mutsclub heel veel succes! ik ga door naar maart en wil jullie daar niet tegenkomen.

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai Wen,

Het is een duidelijke 2e streep maar dat zei ik je ook al over de telefoon ;)
    IK WORD TANTE!
    Hahahahaa ik ben zooooo blij voor jullie!

Ik hoor je zo wel en niet teveel twijfelen hoor een streep is een streep en dit is wel een heeeeele duidelijke!

xxx Debby

10. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    aaaaaaaaaah ik ben helemaaal de weg kwijt ik ga zo nog een keer testen en dan laat ik het weer weten want ik moest wel plassen maar het wil niet

hahaha tante deb

11. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Wendy, je bent zwanger hoor :D

12. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Het is idd niet geheel een duidelijke foto, maar DUIDELIJK genoeg om de tweede streep te zien Wendy.... :D

13. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Ohja en wat 'grappig' om te lezen dat ik niet de enige sjagerijn ben hiero....
    arme mannen/vrouwen van ons hahaha

14. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    Goedemorgen mutsen!

Weer roze op de lijst SUPER! Voor de ander die nu nog negatief testen hoop ik heel erg op roze.
    Voor de anderen met :evil: :evil: :evil: Balen zeg maar veel succes in de volgende ronde.

Ik moet het hele weekend zonder jullie :( Maar ik ga naar Centerparcs dus dat is wel weer erg :D :D :)
    En verder voel en zie ik nog helemaal niets aan mijn lijf :^o
    Trouwens allowomen ik heb vorige maand ook erg veel last gehad van het ontpillen is wel minder geworden, en ga er ook nooit meer aan :)

Ik ga maandag alles bij lezen dus tot dan groetjes[/quote]

15. Hanne9

Hanne9 Actief lid

20 dec 2007
    140
    0
    0
    België
    Hier nog steeds geen bloed. Maar ook geen zwangerschapsverschijnselen... Deze namiddag haal ik nog een test om morgenochtend uit te voeren. Hopelijk blijft de ongi weg. Heb wel geen ongigevoel meer, heel af en toe een keer een steek. Dus ik krijg een beetje hoop... maar durf niet te veel hopen ook. Spannend!
    Proficiat zwangeren!
    @ Wendyy: duidelijke streep!

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Jaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaa ikke zie echt wel een 2de streepje... gefelic eindelijk, eindelijk weer een zwangere erbij...

Gooi jke wat hcg naar ons toe ;)

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Heb alweer ongikrampen :cry: Maar ook allemaal rode puntjes en puistjes in mn gezicht, die ik normaal nooit heb :( En nog maar niet te spreken over die afscheiding :( Bestaat er trouwens een borsten/tepel krabber? :) :D

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    En Wendy>..2e test ook al gedaan?;):)

19. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Wendy: duidelijk een 2e streep hoor! Gefeliciteerd!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Superduidelijk! Gefeliciteerd!

Natassie: wrom geloof je het nog niet? Ik had de eerste dagen ook heeeel licht streepje, maar als je geen HCG hebtm dan komt ie er toch ook niet op?! En wendyy's test geloof je meteen :)...je zit vast in de ontkenning hahahahaha:)

Hier idem dito...en kijk eens waar dat toe leidde...maar wil je natuurlijk niet nog meer mutsenhoop geven...

Deel Deze Pagina