hallo allemaal ik heb net getest en had een tweede streepje maar ik ben bang als dat een indroog lijntje was dus ga zo weer testen
ik krijg geen goeie foto op mijn foto toestel maar heb er wel 1 geplaatst in mij album willen jullie kijken
pff ik al 3 dagen achter elkaar testen gedaan ongeduldig.. maar alles 3 zo heeeeel licht vaag streepje die van vanmorgen is dan wel iets donkerder maar zo licht dat ik ze geen eens goed op de foto krijg.. dus ik ben een twijfelgeval denk ik haha snap het niet meer vind het maar kl*te testen het weekend denk ik even een cb proberen voor de rest wil ik meer roze deze maand!
Na hoelang kwam dat lijntje dan? Als het binnen de tijd was die op de bijsluiter staat, dan is het echt een 2de streepje hoor
Goedemorgen, Wendyy, gefeliciteerd hoor ik zie duidelijk een 2de streepje. Natassie, spannend! ik hoop dat je de komende dagen wel een duidelijke pos.test hebt. En ik ben ongesteld geworden, ik mag rood, ik baal enorm natuurlijk maar ik ben blij dat ik niet in die onzekerheid zit. Dames van de mutsclub heel veel succes! ik ga door naar maart en wil jullie daar niet tegenkomen.
Hai Wen, Het is een duidelijke 2e streep maar dat zei ik je ook al over de telefoon IK WORD TANTE! Hahahahaa ik ben zooooo blij voor jullie! Ik hoor je zo wel en niet teveel twijfelen hoor een streep is een streep en dit is wel een heeeeele duidelijke! xxx Debby
aaaaaaaaaah ik ben helemaaal de weg kwijt ik ga zo nog een keer testen en dan laat ik het weer weten want ik moest wel plassen maar het wil niet hahaha tante deb
Het is idd niet geheel een duidelijke foto, maar DUIDELIJK genoeg om de tweede streep te zien Wendy....
Ohja en wat 'grappig' om te lezen dat ik niet de enige sjagerijn ben hiero.... arme mannen/vrouwen van ons hahaha
Goedemorgen mutsen! Weer roze op de lijst SUPER! Voor de ander die nu nog negatief testen hoop ik heel erg op roze. Voor de anderen met Balen zeg maar veel succes in de volgende ronde. Ik moet het hele weekend zonder jullie Maar ik ga naar Centerparcs dus dat is wel weer erg En verder voel en zie ik nog helemaal niets aan mijn lijf :^o Trouwens allowomen ik heb vorige maand ook erg veel last gehad van het ontpillen is wel minder geworden, en ga er ook nooit meer aan Ik ga maandag alles bij lezen dus tot dan groetjes[/quote]
Hier nog steeds geen bloed. Maar ook geen zwangerschapsverschijnselen... Deze namiddag haal ik nog een test om morgenochtend uit te voeren. Hopelijk blijft de ongi weg. Heb wel geen ongigevoel meer, heel af en toe een keer een steek. Dus ik krijg een beetje hoop... maar durf niet te veel hopen ook. Spannend! Proficiat zwangeren! @ Wendyy: duidelijke streep!
Jaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaa ikke zie echt wel een 2de streepje... gefelic eindelijk, eindelijk weer een zwangere erbij... Gooi jke wat hcg naar ons toe
Heb alweer ongikrampen Maar ook allemaal rode puntjes en puistjes in mn gezicht, die ik normaal nooit heb En nog maar niet te spreken over die afscheiding Bestaat er trouwens een borsten/tepel krabber?
Superduidelijk! Gefeliciteerd! Natassie: wrom geloof je het nog niet? Ik had de eerste dagen ook heeeel licht streepje, maar als je geen HCG hebtm dan komt ie er toch ook niet op?! En wendyy's test geloof je meteen ...je zit vast in de ontkenning hahahahaha Hier idem dito...en kijk eens waar dat toe leidde...maar wil je natuurlijk niet nog meer mutsenhoop geven...