Whaha mutsenhoop. Ik ga een brief schrijven naar de Van Dale, dat ze deze woorden erin op moeten nemen Nog 6 dagen wachten, wat gaat dat wachten toch snel :^o
Goedemorgen mutsen! Ik zie al weer wat zwangeren, dat is mooi. Gefeliciteerd! Hier nog steeds geen ongi. Ik denk dat ik gewoon een maandje heb overgeslagen ofzo, klinkt dat logisch?
oww ja het streepje is wel roze op de foto lijkt hij anders.. jammer dat het me nie lukt een duideliijke foto te maken
Sowwwww! Wat een stelletje kletskoussen zijn jullie zeg! Ben 10 dagen niet geweest en jullie kletsen bijna 80 pagina's vol.... Ik heb een vraagje, alvast sorrie voor de details.. Ik kreeg net ineens wat slijm in mijn broekje (zomaar uit het "niets") en toen ik daarna naar de wc ging trok ik er een hele lange draad van. Houdt dit nu in dat ik nu op zijn vruchtbaarst ben? Of houdt dit in dat ik net mijn eisprong heb gehad? Als ik nu op mijn vruchtbaarst ben, is het dan heel erg dan manlief pas vanavond thuis is van zijn werk? Sorrie, ben nogal in de war de laatste tijd, alvast bedankt voor jullie reacties! -x- MissQ.
ik durf het niet te geloven nog... aangezien het de 3e test is.. heb elke dag getest.. en heb ze nu onder elkaar gelegen de 1ste was heeel vaag en de laatste van nu is ietsjes donkerder.... maar die streep kwam na 5 minuten pas en staat na 5 minuten aflezen en later neit meer.. na 5 minuten was die heeel vaag die streep en een minuut later iets donkerder... dus weet niet waar iik nou vanuit moet gaan? het weekend even een cb waarschijnliijk proberen en ook twijfel ik aangezien het ronde 2 is.. de eerst ronde was ik 2 weken overtijd ontpillen dnek ik... maar ben nu deze cuclus uitgegeaan van 28 dagen... had ik bij de vorige ook namelijk... maar vorige maand ook deze testen gedaan en na een dag was er helemaal geen streepje te bekkenen dus ik weet het niet meer durf niet te juichen maar sommige zeggen een streep is een streep dus afwachten denk ik nog maar of niet?
Hey mede-mutsen Ik heb steeds een vreemd gevoel in mijn onderbuik...Heb ook net mijn prednisolon ingenomen voor het eerst hihi Nu maar hopen dat het goed komt hihi
jaa.. heb hier verhalen gelezen dat iemadn eht ook had met de kruidvat test dus vandaar.. dat ik beetje onzeker bent snap je... dus vandaar jullie raad
@Natassie, ik zou de digitale van ClearBlue nemen, dan staat er netjes in een schermpje zwanger of niet zwanger. Hij is wel iets duurder dan de rest, maar dan heb je wel meteen zekerheid. Je kunt ook even langs je huisarts gaan voor een testje, dan weet je het ook zeker! In ieder geval super veel succes!
ga vanmiddag gelijk de clear blue halen en morgen of overmorgen doen.. durf niet te hard te juichen nog namelijk ik ga nog van niks uit... voordat iik het echt zeker weet... bedankt in ieder geval
Natasssie?Als je die streep zo duidelijk al ziet dan rest er niks anders meer dan je te feliciteren meid!Ik weet hoe die tesstreepje eruit ziet (heb met het ontprikpillen er 1 gehad en ben toen gegaan naar de gyn die heeft me toen alles uitgelegt) En die zie je echt niet aan de bovenkant hoor!Die zit aan de onderkant en is zoooo innieminnie dat je echt een loep erbij moet nemen! En een indrooglijntje kan het ook niet zijn,want ik zie niet dat ie overloopt op de echte streep aan de linkerkant!
lolz dat was ikke namelijk!hahaha Die streepje die ik had toen was juist aan de onderkant en 0,0001 mm Groot (ja heb goeie ogen whahaha)