Wendy wacht je tot het stoplicht nog groener word... Je hebt echt wel een super + test... Nogmaals gefeli.... Ga die roze wolk op en strooi wat hcg hier neer
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dank jullie allemaal ik sta helemaal perplex hihi aaaaaaaah dit voelt echt goed iedereen die nog moeten testen heeel veel succes en ik strooi ff hcg zijn jullie er klaar voor vangen maar *****************************************************************************************************************************************************************************************************************
gefeliciteerd! goh, en de pendel van mieke klopt ook nog! toch es vragen of ze voor mij ook wil pendelen.
haha gaaf ik heb gisteren gevraagd of ze wil pendellen voor mij maar nog niks gehoord maar hebben het ook druk dus ben beniwud
Haha! Had hem net al een smsje gestuurd of ie vanmiddag niet vrij kon nemen, maar hij heeft het helaas te druk... De eisprong komt toch na de vruchtbare periode? Het zou dan inhouden dat ik een langere cyclus heb deze maand. Hoop dat ie snel thuis is, die man van mij -x-
Vang,VangVangVangVangVangVangVangVangVangVang Allemaal voor mij ( nou ja ik laat genoeg over voor andere hoor )
MissQ, ze zeggen de eisprong in de winter 's avonds pas springt en in de zomer 's morgens. Sowieso heb je genoeg tijd denk ik als je er straks aan begint
Ik dacht dat ik mijn banner op 25 dagen had staan, dan zou ik toch in mijn banner moeten hebben staan dat de vruchtbare dagen nu zijn? Hmm, soms snap ik er echt helemaal niets meer van.... Ow, dat wist ik niet! Maar hoe denkt je lichaam er nu dan over, nu het zonnetje zo heerlijk schijnt! Soms lijkt het zo eenvoudig om zwanger te raken he, maar in de praktijk is het toch behoorlijk anders.
@ puzzcat Gefeliciteerd! wat mega goed nieuws zeg! hoop dat het gauw raak is hopelijk deze maand nog! ik ga voor je duimen iig [-o<
Owkeej hou jullie vast hier wat mega hcgtjes ************************************** ************************************** ************************************** **************************************