GEFELICITEERD! Wat leuk meiden Hierzo weet ik t allemaal niet hoor... Ik had woensdagavond een beetje roze verlies maar dat was donderdag weer weg tot ik 's avonds een beetje bruinig begon te verliezen en nu nog steeds... Ik voel echt niets, echt waar, en durf niet te hopen. Heb de testen klaarliggen maar durf nu echt niet. Voel me helemaal bleh hierom....stom he...
Gefeliciteerd aan alle zwanger! Succes alle anderen Weet iemand hoe het zit met die testmarathon? Heb de vraag al eerder gesteld maar niemand reageerde. Hoe worden die dagen samengesteld? Liefs Anneke
Ik had de 7de een eisprong en de 13de had ik ook bloedverlies dat ook roze werd hihi spannend meid ik heb trouwends wel wat gevoelt een soort knijpjes in de rechterkant van mijn onderbuik
Ow joh,als je nod bv op de 23ste is (als die van mij hihi ) kan je kiezen met het de 24ste te testen samen met de rest van 23ste
Kom ik weer aan Heb steken aan zij/onderkant van mn rechterborst en trekt ook naar mijn oksel. Ik voel liever niets dan al die kleine dingetjes
*gaat over de kop door de wolk heen en blijft voor de zekerheid nog even op de kop staan * MissQ maak je niet te druk joh en geniet,..de banner is slechts een indicatie en het lichaam is een onvoorspelbaar iets,hoe graag we ook willen. helaas....uch ze heeft gesproken
je hebt idd gelijk pfff ik na week overtijd teste ik pas posi terwijl de artsen allemaal zeiden dat ik nie zwanger was mooi wel dacht ik want voel gewoon dat ik zwanger ben
Hoi meiden, mijn nod ligt idd op de 24ste maar ben nu ff in de war wanneer ik nou eigenlijk echt ongesteld werd want dat klopte toen al niet, t was te vroeg... Ik kan over 9 dagen testen dus dan klopt dat wel lol. Weet niet waar ik mijn hoofd heb zitten de laatste tijd. Ik heb geloof ik 10 feb mijn ei gehad en we hebben geen dag gemist lol dus dat moet goed zitten. Nu weet ik dat dit de tijd van de innesteling zou kunnen zijn maar hemel na 5 zwangerschappen weet ik nog niet wat ik in vredesnaam allemaal voel hahaha. Ben echt erg vandaag. Soms voel ik teveel en soms te weinig maar t was al duidelijk dat er wel meer hier daar last van hebben hahahaha
O ja helemaal vergeten te vertellen hahaha. Mijn vriend heeft laatst gedroomd dat hij een positieve zwangerschapstest in zijn handen hield. Mijn dochter van 6 vertelde vanochtend dat ze gedroomd had van een pasgeboren jongentje die over de dokter heen plaste. iedereen is hoopvol hier geloof ik maar ik heb helemaal niets gedroomd lol....
Hahahahaha om de dag? Zal je meneer horen pruttelen whahahaha Wij gaan gewoon vrolijk door en dat klussen vinden we helemaal niet erg hoor
Ik las trouwens dat het het beste is om het om de dag te doen ipv elke dag,dat zou niet ten goede van de zaadkwaliteit komen? Wij hebben het vanaf het moment dat mijn ongi over was om de dag gedaan en soms ook elke dag..tot zo'n 4 dagen geleden ..ben er nu te moe voor hahahahahaha..ga er maar "vanuit"dat mijn eisprong toch al geweest is....:S
Jawel hoor het is al 2 keer uitgelegd! Je kunt je inschrijven en dan gaat iedereen op die dag testen! Heb je vast overheen gelezen Niet erg hoor...er wordt zoveel gessschreven!
Thanxx opperhoofd! Lol! Ik probeer ook te genieten, echt waar. Maar soms, zo rond deze dagen, dan gaat de hoop een loopje met me nemen en verwacht ik gewoon dat als we het maar vaak genoeg doen, ik wel zwanger wordt. Daar word ik erg onzeker van.... Pffffffffff.