IK BAAAAAAAAAAAALLLLLLL... Zo moest ik even kwijt.... Voel me zwaar rot.. waarom weet ik niet, is ook geen reden voor, heerlijk weer hier, ondanks wat moeilijke telefoontjes al het regel werk goed gedaan vandaag... maar toch heb ik een enorm baal gevoel... Heerlijk hormonen.
Ik voel me ook niet toppie hoor...Het is gewoon dat wachten waar je gek van word (als je het al niet bent hihi )
Sterkte nieuwbegin ... Eergiser dacht ik echt,ach word gewoon hartikke ongesteld,gister weer hoop,smiddags vrolijk savonds sjagga'... en nu ben ik weer de weg kwijt "*LALALA I Can't hear you LALALA*
Nou daar zit je dan.... ik heb het ene moment zo'n sterk gevoel dat ik zwanger ben maar even later zakt alle moed me in de schoenen en weet ik zeker dat ik niet zwanger ben... En dan voel ik me naar omdat ik weet hoeveel al zolang bezig zijn... en ik al 4 mooie meiden heb... Ben ik nou gek aan t worden of niet? Of hebben jullie er ook last van?
Heb ik precies hetzelfde hoor,het is mijn eerste ronde nog maar en ik heb al een heerlijk meisje van 4,5 rondlopen...ben al zo rijk en is al meer dan sommigen hebben of zelfs ooit zullen krijgen maar wanneer de wens is geboren is er geen houden meer aan geloof ik..zal moeder natuur wel heten :S
ik heb het ook hoor, wij zijn nu een half jaar bezig om zwanger te worden, maar als ik dan zie hoe lang andere meiden bezig zijn, vind ik dat ik nog niet mag zeuren....
Bij ons ging het van 6 naar 7 naar 8 Pfft nu al bij 15... En wat er nog bijkomt we zijn gestopt met de prikpil in april 2005 Maar ik moet zelfs niet zeuren:Er zijn meiden bezig voor 5 a 6 jaar! ................................
Gelukkig zijn eer meerderen zoals mij... Wie ben ik nu om te zeuren? Ik heb 4 bloedmooie meiden, allemaal even speciaal en nu dat t niet gelijk lukt ga ik zemelen... Maar ik heb nu eindelijk iemsnd gevonden die me rust geeft en onwijs veel liefde, die ik geen dag kan missen en me eindelijk een zwangerschap zou geven waar ik van mag genieten en hij zou alles met me delen... Ik heb dat nooit gehad jammergenoeg. En nu heb ik deze lieve jongen die me eindelijk laat voelen zoals het moet en die altijd naast me staat en met hemn durf ik t echt aan.... Snappen jullie t nog een beetje? Lol... Ik dat dacht dat ik nooit meer een kind zou krijgen, allemaal kwamen ze omdat ze wilden komen, door de pil heen en al, mijn laatste meisje was niet vrijwillig om t zo te zeggen en nu wil ik ook kunnen genieten samen met iemand die er werkelijk om geeft en echt bij je is... Ach ik klets teveel denk ik maar wil gewoon duidelijk maken waarom ik zo graag nu wil...
Hoi dames.. Ik wilde even iets met jullie delen! Na mijn MK op 29/30 januari heb ik best wel in een zware DIP (Ja, écht eentje met hoofdletters..) gezeten. Maar na zonet een heerlijke lange boswandeling met mijn geweldige vriend gemaakt te hebben en onze lieve hond, heb ik er weer zin in! Ik voel me goed, de zon schijnt, ik ben weer helemaal terug! We gaan ervan uit dat deze maand niets wordt, aangezien de MK zo kort geleden is. Maaaaar vanaf volgende maand gaan we er weer met veel goede moed tegenaan . Vind het echt zo gek, ineens boem en ik was weer vrolijk! Voel me weer 'lekker' ! Ben helemaal happy! Ga nu lekker naar de bibliotheek wat leuke boeken halen en lekker in de serre lezen. Veel liefs!
Ik weet presies waar jullie het over hebben:Ik ben ook van een slechte man naar een droppie gegaan En ja ik ben ook erg happy nu weer door het weer! Misschien kunnen we het ruiken de lente
Moeilijk he meid... Geniet van dit moment, pomp jezelf op... Het is af en toe net zo'n achtbaan waar je in zit met ups en downs dus haal hier je kracht uit. Het zonnetje schijnt idd en dat is lekker als je kijkt naar de bloemetjes die de grond uitschieten en veel hoop voor een nieuwe tijd uitstralen. Heerlijk... Ik ga zo naar mijn oude groep. Ik werkte tot een tijdje terug op een groep met verstandelijk beperkte mensen, heb deze baan verloren door een ernstig ziekzijn en weinig begrip van de andere kant... Maar de mensen van de groep zijn me erg dierbaar en ik ben uitgenodigd op een feestje omdat 1 van de jongens naar een nieuw plekkie gaat. Tis allemaal erg dubbel en voel me erg emotioneel en dan denk ik weer.... zou t dat ik heeeeel mss.... Voel me zo labiel als het maar kan hahaha dus wie weet?
Mijn man heeft met zijnx ook jaren in de medische molen gezeten,bij hem was lichamelijk gezien alles goed....ze hebben zelfs nog op een adoptielijst gestaan en na een paar jaar alles stop gezet. Toen ik hem leerde kennen heb ik gelijk aangegeven nog een kinderwens te hebben,hij zette de deur weer op ene kier... Ik was ook niet gelukkig in mn vorig huwelijk,zoo fijn dat we u gelukkig zijn samen en hij is zo goed voor mij en mn dochter...het zou fantastisch zijn als hij toch nog vader mocht worden. Zo serieus genoeg,..ik ga ervandoor