Ach joh, nog MAAR 5 dagen. Plan je weekend lekker vol en het begin van de week, zoals ik...dan vliegt het voorbij
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13:Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 22: Just the2 of us & caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Puzzcat24 & Elisabet 24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 & Anneke99 27: HappyLuna & Jacq & Iuno 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien 188 passagiers voor de roze Helicopter! 22 Zwanger, 74 Ongesteld, 1 Twijfelgevallen, 9 Negatief, 4 onbekend Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman 6. Dani86 Testmarathon 24 Februari 1. Wendy1983 2. Kus26 3. Moontje24 4. Puzzcat24 5. Jes1 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 Ik had MAD bij de 14e gezet, maar zie nu dat ze bij de 21e stond...
Gefeliciteerd Natassie! En Hanne ook alvast. Hier snap ik er helemaal niets meer van... M'n temp. curve laat nog geen eisprong zien en omdat ik zòòò geduldig van character ben :^o : , heb ik gewoon eens verschillende temp. bij de komende dagen ingevuld 8) . Als m'n temp. één deze dagen (verder) stijgt en hoog blijft, geeft FF aan dat m'n eisprong dag 15 is geweest (13 feb), blijft m'n temp. de komende dagen gelijk met nu en gaat pas over 4 of meer dagen (verder) stijgen en blijft dàn hoog, geeft ie pas dag 22 (20 feb) aan als 'eisprong-dag'. M'n banner (weet dat die meer 'voor de zier' zijn ) geeft bij een cyclus van 31 dagen (tot nu toe m'n langste cyclusduur) aan dat VANDAAG m'n ei is. En nu het gekke: vanochtend had ik opeens heel duidelijk 'eiwit-slijm' (draad van zeker 5cm ) en sindsdien heb ik continu het gevoel dat ik ongesteld ga worden (rugpijn èn heb steeds het gevoel dat ik van onder 'leegloop'), maar zit pas op dag 18 van m'n cyclus... :-k Dus ik denk dat ik òf een extréém korte cyclus heb (maar lijkt me onwaarschijnlijk), òf ik voel - voor het eerst! - m'n eisprong (en dan zou de banner dus gelijk hebben en m'n curve niet )... Wat denken jullie? : Slijm is overigens erg onregelmatig bij mij en als ik het heb, rustig van alles door elkaar, dus vertrouw daar niet teveel op...
Ik ben helemaal niet thuis in temperaturen, vruchtbaar slijm en dat soort dingen... Temperatuur je wel voordat je uit bed bent gegaan en op hetzelfde moment? (ik zeg ook maar iets...) Succes...
Ik zit volgens mij van alles te verzinnen. Ik heb nl t gevoel dat ik nat blijf, klinkt stom, maar normaal heb ik dat niet. Heb geen verlies meer maar wel veel witte vloed, goed teken of niet?
Dankjewel iedereen voor de voorzichtige felicitaties! Ik gun het jullie ook allemaal! Maar ben toch nog steeds onzeker. Wou dat het al maandag of dinsdag was, dan ga ik nog een keer testen. En dan hoop ik op een dikke vette roze streep! Ik kan geen foto maken van test, want toestel is plat. Maar het was een zichtbare streep! Ik betrap mezelf er voortdurend op dat ik al aan het wegdromen ben over zwangerschap en kindje... hoop dat ik niet in zwart gat val als het nu niet roze is voor mij...
heb nu een foto van me tweede test in de album vroeg iemand hier dus vandaar kusjes knuffels voor iedereen verder!
whahaha zanger nou ja weten jullie ook gelijk dat ik graag zing zeker de laatste week is m'n stemming opperbest
Kom ik met mijn gezeur.........IK BEN NET ONGIE GeWORDEN Ik word er zoooo moe van! Het lijkt de laatste tijd wel of het steeds eerder komt! Sorry hoor...zit nu even in een diep dal....na 14 maanden hoopte ik toch dat het nu wel een keer raak zou zijn maar niet dus! Ronde 15 maar!
Is timzijnmama toevallig in de buurt? Heb nog wat voor d'r 8) : Sinds vanochtend veel afscheiding (geloof zo'n beetje alle varianten ) pijn in m'n rug en ook het gevoel van onder (elk moment) leeg te (kunnen) lopen... (pijn in m'n rug heb ik eigenlijk altijd 1 dag voor en dat laatste vaak ook ) Oh ja, en sinds vanmiddag ook nog eens ale: ... En dat alles op dag 18 van m'n cyclus, rarara, wat zou dit kunnen betekenen...? Eisprong kan het niet zijn, of m'n banner moet toevallig kloppen , want mis nog één hoge temp. voor een eisprong op dag 15 en ongeacht wat voor 'alternatieve' temp. verloop ik op FF invul, hij geeft NOOIT m'n eisprong op dag 18 (maar dan pas vanaf dag 20). weet het zelf nl niet .
nou als al die verschijnsellen nou eens kloppen moeten er wel heeel veel zwangeren zijn deze maand........
@Debby..ik ken het gevoel... maar ooit ooit moet het ook voor jou zijn weg gelegd.... Succes in maart...
Omdat ik mijn cyclus niet wist na het stoppen met de pil 'm op 35 gezet! vanmorgen raar gevoel..net twee testen gedaan er staan ECHT TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Streepjes!