He super.... gefeli dan.. heb je een foto? wauw zomaar 2 streepjes terwijl je het dus niet verwachtte,,, geweldig..
GEFELICITEERD natassie, hanne en pien! Hier nog geen ongi te bekenen...lekker dat onderbroek staren he
Ik vind het gewoon irri...ik heb zo iets van als het dan toch moet komen doe maar gelijk dan..... Ik heb woensdag een test gedaan en die was negatief dus...........
Dat is idd minder grappig Klusser....maargoed, je ongi blijft ook uit... Hoe was ie ook alweer: "geen bloed is goed"?
hallo allemaal! ben blij dat ik me bij jullie mag voegen want ik ben vandaag ongi geworden, maar dat is de eerste natuurlijke na het stoppen met de pil dus ik heb nu iets meer kijk op mijn cyclus! klusser, ga je testen vandaag? spannend joh! veel succes! klingel.
Volgens mij gaan mijn komen... heb ineens meer afscheiding en het is niet meer wit of doorzichtig... heel klein beetje rossig-achtigs...ik heb maar een inlegkruisje ingedaan... Heb ook iets meer gerommel in m'n buik dan afgelopen dagen, maar dan nu iets meer ongesteldheidsgevoel.... Voel me zwaar PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP ](*,)
Hai meiden, heb niet veel meegeschreven hier, maar... IK BEN ZWANGER! Ik had een hele korte cyclus en mijn NOD dus eerder! en ik mag in het roze dus
Pien en talia van harte! @ Klingel, gezellig, maar kun je dan niet beter op de lijst van maart? Ik ga snel idols kijken
Wat ik nou weer heb....vreselijke kramp helemaal onderin mijn buik (schaamstreek) en in mijn linkerlies...
@ Klingel nee ik ga niet testen vandaag. Ik vermoed dat ik morgen gewoon ongi ga worden.....mijn cyclus schommelt een beetje tussen de 29 en 31 dagen en morgen is dag 31... Afgelopen woensdag test gedaan en die was negatief, al vanaf donderdag denk ik ongi te worden. Zwanger zijn voelt toch heel anders ? @ Sam1973 balen joh...hopelijk is t vals alarm. Er is echt niks leuks op de tv Denk dat ik zo maar ga pitten...... Groetjes