@ Allwoman Nee een ongi, wel af en toe een steekje. Maar misselijk, gister alles er al uitgegooid, en de rest van de dag gevreten als een beest En bij jou?
@klusser... die is super duidelijk hoor Gefeli.... Hier zijn we ons psychisch aan het voor bereiden om straks naar de 9mnd beurs te gaan... Moeilijk... heb echt het gevoel ook dez maand weer niets.. maar wil toch wat info hebben voor ooit... of misschien voro een ander..Om eerlijk te zijn, zijn we de hoop op ooit weer een beetje aan het kwijt raken.... Maar goed we hebben nog 6 daagjes en daar in kan er nog van alles gebeuren.. Gelukkig hebben we het heel heeldruk deze week dus de tijd zal snel gaan denk ik...
Ik heb geen idee, het is voor mij allemaal nieuw. Heb net wel ff via google gekeken naar 1e zwangerschapssymptomen en daar stond die niet bij.... maar wat niet is kan nog komen
Nou ik hoop het iig niet Heb ook ineens pukkels en rode bultjes op mn rug. Het is zo verwarrend allemaal...pfff
Zucht ik ken t helemaal... Ik ben zo'n testmiep, kan t gewoon niet laten om te vroeg te testen... en altijd negatief tot vorige maand maar dat werd uiteindelijk ook negatief. Ik wil t gewoon zo graag weten, ik ben er bijna zeker van dat ik wel zwanger ben want voel heel veel dingen maar ja... dat heb ik elke x. Maar nu heb ik 2 dagen een beetje bruinroze verlies gehad, heb nu rare borsten en een warm gevoel in mijn buik. Maar als je goed nadenkt zou t veel te vtroeg zijn voor tekenen... Diepe zucht.... ik ben een beetje down vandaag. Mijn leenkindjes gaan weer naar huis, mijn mannetje de halve dag weg.... en niet weten of ik nou echt zwanger ben of niet...
KLUSSER VAN HARTE! Kus...wel gek dat spugen! Kan wel een heel goed teken zijn hoor... Ik ging gisteren vroeg naar bed omdat ik zo moe was. Na een nacht (onrustig) slapen ben ik weer op sinds half 8. En wat blijkt?! Ik ben NOG moeier dan gisterenavond!?