Hier ook al zo'n :-& -muts . Is gistermiddag dus opeens opgekomen en niet meer weggegaan . Eten kan ik wel gewoon - al heb ik niet veel trek, gek hè -, komt niets uit, alleen de hele tijd een raar gevoel in m'n buik... Dit klopt niet hoor! De LF (luteale phase) is bij iedere vrouw anders en kan zelfs per cyclus verschillen! Als jij op dag 9 al je eisprong hebt gehad, kan het dus best zijn dat je niet op dag 23 ongi wordt, maar tòch pas op dag 28. Alleen als je van jezelf weet dat je LF altijd ca gelijk is, kan je op die manier je NOD voorspellen. Overigens lopen onze cycli gelijk: de 7e was ook mijn dag 9 . Alleen is mijn ei waarschijnlijk de 15e gesprongen, of gisteren, of hij moet nog (1e temp. ronde ) ... :-k
Omg!Ik maar denken dat ik het kon voorspellen... Ow,wat leuk dat die van jou hetzelfde is!Met de eisprong had ik een bloeding 1 dag!Heb de 13de weer een bloeding gehad Nu maar duimen dat er een goeie bevruchting heeft plaats gevonden hihi!
Ja idd, volgens de banner zou ik dan nod hebben maar ik heb lopen rekenen en alles en dan zou t volgens mij een dag eerder zijn. Dat was me vorige maand ook al opgevallen. Dan zou t mss kunnen dat ik idd 6 dagen voor nod zit en dan zou die ultra kunnen werken. Maar ik voel me zo paranoia dat ik mezelf niet eens meer vertrouw met mijn kwaaltjes. Volgens mij wil ik gewoon te graag en zie ik streepjes waar ik ze wil zien.
Zo voel ik me ook al een paar dagen.... Heb me in mijn vorige zwangerschap 9 maanden zo gevoeld (wel iets erger dan nu) Dan kan je echt niet meer genieten van eten....
Ik heb al van alles gedaan ook in negatief maar ik twijfel echt of er nu wat zit of niet. Je ziet m zo wel zitten maar hoe langer ik kijk hoe meer ik twijfel. Tis zo'n matcare ultra volledig gedemonteerd...
Ahhh zie je wel, er staat bij mijn banner dag 18 van de cyclus, die van mij is 24 dagen dus dan heb ik nog 6 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden, dat word ik altijd op de 24ste dag.
Nou heb ik een clearview gedaan met zo'n venstertje maar daar is een tweede lijn te zien als een soort van schaduw... Ik ben al druk bezig m op de foto te krijgen maar das niet simpel. Die andere was duidelijker te krijgen deze niet...
Mijn mannetje vind dat ik best tot zondag kan wachten met testen, maar ik geloof dat ik hem zover heb om het donderdag (misschien woensdag) te doen!
Ikke ook , bij mij goed 7 maanden (ben immers in week 34 al bevallen, maar anders waren het er vast en zeker ook 9 geweest ). Toen ook nog iets erger dan nu (en dan vooral 's ochtends), maar ik heb gelukkig altijd de zekerheid dat er - iig 99 van de 100 keer 8) - niets uit komt. Vandaag is de rugpijn weg (ook geen slijm meer gespotted :-k ), maar voel me naast :-& ook gewoon heel 'raar'. Temp. was ook vanochtend omhoog geschoten (gelijk eisprong op dag 15 (13 feb.) gekregen van FF ). Denk dus dat ik ziek ga worden, of zwanger... Aangezien hubbie zich ook niet zo lekker voelt (maar had 2 dagen bijna niets gegeten, omdat ie boos op zichzelf was omdat hij tòch weer eens dronken was geworden (laatste keer was 2 jaar geleden en daar zou het bij blijven), maar wel gewerkt, dus ja, wat wil je dan! ](*,) ) en zoonlief ook niet helemaal op-en-top is (ligt nu alweer dik 3 uur te slapen), vrees ik toch eerder voor het eerste... Maar aan de andere kant voel ik me verder niet ziek , alleen continu het gevoel te moeten :-& , terwijl ik weet dat er niets komt (dus niet eens kokhalsneigingen)... Nou ja... afwachten maar... we hebben nog 4 dagen voordat we naar Nederland vliegen...
Spannend toch morgen of overmorgen nog maar een testje doen. Ik ben de hele dag al van slag door vanmorgen..... heb heel veel te doen maar kan er gewoon niet aanbeginnen
zit me een beetje te vervelen lol.... Mijn mannetje komt zo terug gelukkig en dan mag hij oordelen of hij dat lijntje ziet of niet...
Ik weet hoe jij je voelt ik zit op internet te sneupen naar tickers en zwangerschaps calculators hihi