mijn vriend wilde ook dat ik zo lang ging wachten... snappen ze dan nog niet dat dat echt niet uit te hooouuuuden is?! hihi al bijna woensdag [-o< , succes
Brrr koud En heb al 10 sites gevonden voor tickers haha Mijn hubbie gaat eten koken Dan smaakt het eten me ook beter!
Hai meiden ,ben ik ook al weer.. geen ongi of bloedspatjes meer te bekennen tot zover... Ik ben ook een muts geweest vandaag..heb een test bij de apotheek gehaald en gedaan toen ik moest plassen op een benzinestation,toen we onderweg waren.....negatief...stom ook,..veel te vroeg,geen ultra gevoelige en achteraf ook de 5 min niet afgewacht..denk een min of zo..grrrrr (niet goed gelezen en toe ik het teststreepje zo duidelijk zag gaf ik al op) STOM!Die paar drupjes bloed met afvegen maken me nog onzekerder.....tis toch niet gek ook in de eerste ronde al hoop te hebben? had met mn dochter ook een innestelingsbloeding en hoop gelijk dat het dit ook was.. Ik stel me er maar op in dat ik ongi word...als ik het donderdag nog niet ben test ik weer.......vind het ergens nog erger als ik niet zwanger ben maar mijn ongi nog niet op gang komt! Succes allemaal he
goeie bijna-avond! We zitten alweer aan de 200 pagina's! Gaat de tijd toch snel eigenlijk Hiero geen rood te bespeuren. Benieuwd hoe lang mijn "cyclus" deze keer weer gaat duren. Over 2 weekjes naar de ha, eens kijken wat hij ervan zegt, Mooi weer vandaag he? Liefs Tezzz
Nou ik begrijp er geen jota van.... Ik wacht stug tot dinsdag tot ik ga testen.... gisteren een beetje rossig afscheiding na twee toiletbeurten en daarna niks meer... Wel soort van echt bandenpijn (klinkt misschien stom)... M'n buik is ook erg opgezet, lang leve leggins of maillots met lange truien er op haha
Ohja en m'n (.)(.) zijn echt mega en ook gevoelig.. Werd vannacht om 5uur wakker, vreselijk misselijk en moest echt in een sprint naar de toilet om daar te kokhalzen, maar er kwam niets...RAAR Zoals iemand eerder ook al zei, heb ik ook last van pukkeltjes maar dan ook boven m'n borsten en in m'n hals...Zelfs al een paar in m'n gezicht...EN IK HEB NOOIT PUKKELS! ziet er niet uit..boehoeee zo dat moest er nog bij hihi
Hallo, even een hoop ingehaald om te lezen vandaag, iedereen is zo actief! Super dat er weer een paar zwanger zijn. Degene die nog twijfels hebben, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Ook voor mezelf. Nee niet ongesteld, geen enkel symptoom te bekennen ook. Ik denk ook niet zwanger hoor, ik blijf het op ontpillen houden. Maar toch.. Ik wil duidelijkheid..
Gefeli! Heb je de test uit elkaar gehaald? Ik wist niet dat dat kon! De oktobermama's vindt je bij 'zwanger -> bevallingslijsten'