ben heeeel benieuwd hoeveel zwangeren er de komde dagen bij mogen komen..het klinkt in ieder geval veelbelovend! Ben toch echt bang dat ik er niet bij hoor,was ook te mooi he haha,net was het weer wat rossig op de wc,mag nog geen bloed heten maar toch.. Begrijp me niet verkeerd,als mijn ongi komt vind ik het natuurlijk wel jammer (mijn eerste zwangerschap was ook in een keer(werd mk) en de tweede zwangerschap in 7mnd dus mag niet klagen) maar ben dan ook heel blij dat mijn ongi er in ieder geval is..hebben we in ieder geval een cyclus,ja toch. Zit niet zo lekker in mn vel op het moment,zullen die hormonen van het ontpillen wel zijn...ben mijzelf een beetje kwijt,..zal het zeggen als ik dr weer gevonden heb!
bannercheck.. Hier nog geen ongie te bekennen, wel nog steeds vage ongiekrampen, beetje wit achtige afscheiding, en veel last van branden maagzuur Verder helemaal nix, niet misselijk, geen zere borsten nix..
Nou ik ben de dag weer (bijna) doorgekomen, maar wat ben ik toch moe, moe, moe zeg! Hoop dat ik het einde van boer zoekt vrouw nog kan zien!
@ Allwoman Zolang het nog geen helder rood bloed is, is er ook nog niks aan de hand @ Klusser Je bent hardstikke zwanger Hier nog steeds het gebruikelijke, al 2 ochtenden overgegeven beetje krampen in de liezen, puistjes op rug en decolleté, moe en veel plassen. Ik kan me bijna niet inhouden om te testen
We kunnen elkaar de hand schudden Dat is waar ook..is het vandaag de laatste aflevering boer zoekt vrouw?
Nee volgens mij komen er hierna nog 1 of 2 Kus, die kramp (bij mij is het meer dat ik 'iets' voel dan echt kramp) in mijn liezen heb ik ook.
Nee joh,tis praktisch niks,en wa snet ook weer weg,weer 1 keer met afvegen pff veeg mij maar op..toch weet ik bijna wel zeker van niet hoor.. wanneer ga je nou testen? als het overgeven wel van een zwangerschap komt,lijkt mij dat je ook wel genoeg hcg moet hebben om het te kunnen zien!?
ik kan weer eens rood, vandaag ongi geworden. vandaag z'n gevoel dat wij voor altijd kinderloos zullen blijven. we gaan nu ronde 13 in en zijn al 17 maanden bezig.
Ik weet niet of dat zo is : Misschien dat ik vanavond of anders morgenvroeg een testje waag. Maar ik laat het wel weten.
Balen joh...ik kan mij voorstellen dat je dat denkt...het wachten duurt ook al zo lang voor jullie. Heel veel sterkte. Ben je al bij de huisarts geweest?
Wat ontzettend naar voor je ...ik hoop uit het diepst van mijn hart dat er ook voor jullie zo'n wondertje in het verschiet mag liggen,..sterkte en veel succes in de volgende ronde