NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly & Taliaa 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 & Puzzcat24 22: Just the2 of us & caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet 24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 & Anneke99 27: HappyLuna & Jacq & Iuno 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien 188 passagiers voor de roze Helicopter! 25 Zwanger, 77 Ongesteld, 1 Twijfelgevallen, 11 Negatief, 4 onbekend Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad ZWANGER!!! 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman 6. Dani86 Testmarathon 24 Februari 1. Wendy1983 2. Kus26 3. Moontje24 4. Puzzcat24 5. Jes1 6. Elke29 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84
Zal ik gaan testen of niet? Wat vinden jullie? is 4 (bijna 3) dagen voor NOD te vroeg? Ik hou het niet meer
Bij mijn vorige zwangerschap was ik op de NOD nog negatief...Dus het zegt niets. Als je testen zat hebt kan je er eentje doen, maar ja, ik zou wel wachten tot je NOD...
ja, we zijn 4 weken geleden bij de ha geweest en kunnen 10 maart naar de gyn voor onderzoeken. ik moet ff papieren ophalen in het ziekenhuis en dan moet ik eerst bloed laten prikken, mijn man krijgt een zaadonderzoek, en ik krijg op 10 maart een inwendig onderzoek en dan krijgen we ook van het zaadonderzoek en de bloedtest de uitslag.....dus dan weten we waar we aan toe zijn......dat zou wel fijn zijn.
Allereerst : Sylvana, heel veel sterkte meid, ik duim voor je! Zou ik bij de testmarathon op 24 februari mogen? Thanx ps vandaag op de negenmaanden beurs geweest met een zwanger vriendinnetje, is geen aanrader als je zelf HEEL graag zwanger wilt worden
echt gewoon klote dat het zo lang duurt.. hoop zo voor jullie dat het wondertje snel komt. En ja hopelijk komt er wat uit de onderzoeken waar jullie iets aan hebben en waar wat aan gedaan kan worden.
Kus: ben je nu aan het testen? aah nee ik las verkeerd,je doet je best om nog niet te testen haah,..ja vald niet mee he!
ik hoop zo dat jullie allemaal snel positief testen! ben echt nieuwsgierig ernaar! ik kom dan wel volgende maand positief erbij
Zo, weer eens even al die nieuwe pagina's doorgelezen! Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! En zo te lezen zijn er ook nog wel een aantal meiden die het niet willen geloven, maar waarbij ik toch echt denk dat ze zwanger zijn! Kus en Timzijnmama, om maar twee voorbeelden te noemen. Enne....dit geldt voor iedereen die twijfelt na het zien van de test met twee streepjes, denken dat ze scheel zien enzo: gefeliciteerd! Ik wacht nog steeds rustig af. Ben een heel stuk rustiger dan sommige anderen hier, maar ik heb dan ook totaal geen verschijnselen. De rest: Succes he! Ik hou jullie allemaal bij! Moontje
Meiden ik ben ongi georden! Gelukkig is mijn cyclus weer 8 dagen korter! Daar zijn we wel heel lbij mee ondanks de teleurstelling natuurlijk. Ik ga door naar maart! XXXXX En iedereen nog succes!
hier ook iets vaags, ik heb nu al 3 dagen dat als ik uit bed kom misselijk ben en met vlagen overdag tot kokhalsen aan toe en ook een andere vermoeidheid (niet zoals ikgewerkt heb) wie weet heb ik nu wel een kortere cyclus. ik heb me nu voor gehouden als de misselijkheid en die moeheid blijven ik a.s vrijdag ga testen wie weet
Na kort beraad met manlief (die kan ook niet wachten ) hebben we besloten om, om 21.00 uur te testen. Was voor de zekerheid al plas aan het opsparen en niks meer te drinken Dus nog ff geduld... Of zal ik het toch maar niet doen?
Ik mag in het rood hoor. Ik blijk een nogal vreemde cyclus te hebben. Was laatst 2 weken lang ongestels en een week later alweer. Ik weet het dus even niet meer. Voorlopig maar even niet meer op de nod lijst.....zucht.
@kus: succes straks meid! Gewoon doen, hoor, als je al zo misselijk bent, moet de hcg wel in je bloed zitten lijkt me zo en als het negatief is, test je over een paar dagen toch gewoon nog een keer?