Huh?! Nega? Sjeeetje hoe kan dat nou nog? Ik vind het bizar hoor. Of je moet een virus te pakken hebben ofzo. Zit hier gewoon te balen voor je. Maar de hoop nog niet opgeven, er zijn idd dames die pas dagen na NOD posi testen!
Sja...dan moet het toch een kwestie van wachten zijn denk ik! Ik hou het in de gaten! Verslavend zeg, ik ben hier niet weg te slaan en ik hoorde bij NOD december, erg hè! Vind t zo spannend!
@kus: Nou, inderdaad, wat Ingeltje zegt: het is een kwestie van over een paar dagen nog eens testen. Je hangt niet voor niets boven de pot in de ochtend he!
Balen Kus maar wat niet is kan nog komen! Silvana, ik hoop dat de gyn je meer duidelijkheid geeft... Bij mijn MMM duurde het iets langer dan 1 onderzoek. Mochten de uitkomsten minder zijn dan betekend dat nog niets... dan moet je soms 2 a 3 maanden later weer onderzocht (met name je partner) heel veel succes. Hier nog geen duivels...
Ikke is ook vandaag geweest... Wat ik aanraad is als je zelf graag zwanger wil worden, en wat info daar wil haln, maak mt een platt grond een route en loop di route... Wij waren er omeen uurtj of 11 en om even over 12 gingen we de hhb op,... Ik ben best heel erg trots op mijzelf dat ondanks dat we al weer 15 maanden en heel vele teleurstelling verder dit gedaan heb zonder rot gevoel of zeuren.... Pas tegen 5 begonnen al die mooie buiken mij toch wel pijn te doen.. OPlossing is dus, weet waar je heen wilt Ik heb veel info gevonden en het heeft mij toch wel weer met 2 beentjes op de grond gezet.... Ik ben erg blij dat ik geweest ben, ook al zou ik volgende week weer ongi worden....
Haha, ik voel niks, maar mijn vriend zei dat mijn gezicht voller leek en hij dacht dat ik zwanger was en mijn vader en moeder dachten te zien dat ik was afgevallen ! Zegt een vriendin van me: zwanger! We zullen zien.....
Ik heb een leuke gezonde tip:Bij de aldi is er groentesap Met paprika,bieten,wortel,citroen,tomaten,selderij,uien,zuurkool en komkommersap!Die ga ik vanaf nu drinken!
En @silvana Ik zit nu in ronde 15 maand 24..Ik weet hoe jij je voelt....Je gaat op hetzelfde moment naar de gyn als ik En die van ons gaan mij mijn temp bijhouden en het zaad onderzoeken volgende ronde...