Hey meide3n, hoe zit dat nou met die digitale? Van dat stripje kan je toch niks afleiden al zie je 2 streepjes staan? Weten jullie dat?
Wat ik al dacht is gebeurd..... ik mag op rood en ga door naar maart. Hier nog heel veel succes en ik blijf natuurlijk wel meelezen en meeduimen met jullie! Groetjes, Hanna
Had je stiekem getest? Nou zit ik hier maar te wachten tot de kruidvat los gaat. Wil graag een iets duidelijkere test
Ahum...ja... Niet zwanger natuurlijk want die digitale reageert niet zo snel bij mij maar ja met stille hoop toch proberen he.... Nu zag ik op dat venstertje zo'n lichte tweede streep maar wist natuurlijk allang dat ik daar niet naar mocht kijken maar ja.... die hoop he.... Om 11 uur gaat kruidvat hier open.
Ja hier ook om 11 uur geloof ik. Pfff, ik drink alvast maar niks meer. Vanmiddag als mn oudste op school zit en de jongste op de PSZ ga ik ff weer testen. Ik zag trouwens dat Natassie ook al zo'n vage eerste test had.
ja wat is het hier spannend op het forum! Zoveel dat sterke vermoedens hebben! Hier nog zo ééntje Sinds deze ochtend voel ik me anders dan anders... ik moet wachten tot morgenochtend om te testen! waaaaaaaaa...
Hi hi dacht dat ik erg was maar vriendlief is met gemompel net de deur uitgegaan en ik weet wel zeker dat die met een test terugkomt. Want op die clearview van gisteravond is wel in de verte een streepje te zien die net zo breed is als de controlelijn alleen heel erg vaag... Nu kan t allemaal valse hoop zijn maar ja...
De digi is voor 5 dagen voor nod echt neit de goede test... Geef het echt gewoon de tijd en wacht af je zit jezelf echt echt enorm gek te maken. en dat snap ik als geen ander echt... alleen jezelf gek maken lost niets op.. DAmes wacht gewoon even tot je nod en ga dan pas uit van een posi test. Misschien is hij nu posi, maar er kan nog zoveel mis gaan... ik spreek uit ervaring.... kom op even met twee beentjes in de realiteit.... ( sorry dat ik het even zo schrijf, maar ik zou het zo vervelend vinden als het allemaal anders uitpakt en jullie als nog in het rood moeten, die teleurstelling is dan groter door de vermeende posi testen...)
Het blijft ook spannend hier op het forum he. Bij mij ook. Ik werd vanochtend wakker, nog steeds niet ongi. Maar wel erg misselijk! Ik ben maar weer verder gaan slapen, maar ben nu nog steeds draaierig in de buik.. Kan iemand me helpen? Mijn banner verandert niet meer. Ook na aanpassen in mijn profiel geen verandering.. Ik ben immers nu al 20 dagen over tijd..
heej meiden, Kus: spannend hoor,ik zie wel heeeel vaag wat maar idd misschien op een andere test beter en anders nog een paar daagjes wachten. Gister had ik maar 1 min gewacht met de test en zag ik later dat het 5 min moesten zijn..stomstom. vanmorgen dus nog een test gehaald bij kruidvat die hier al WEL om 9 uur open was en die was toch ook negatief...... was trouwens wel die met een pipetje,dacht dat die net zo gevoelig was als die andere? Geen bloed of bruinverlies hier,..maar durf ook niet meer te testen..ik sta op de testmarathon voor de 20ste,maar durf het nog niet aan..misschien de 21ste op mijn verjaardag en NOD en anders na het weekend als ik nog niet ongi ben. Misschien heb ik wel een heeeel lange cyclus..! Mijn man is er nu gelijk van overtuigt dat ik niet zwanger ben,..ik heb iets van hallooo zo lang ik niet ongi ben mag je best een beetje hoop hebben hoor,ook al is het nog maar de eerste ronde! Ik duim en lees mee bij jullie!
Heb net 20 minuten nodig gehad om bij te lezen! Hahaha, heerlijke kletsmutsen zijn jullie zeg! Wat spannend Kus, hoop dat je snel wat duidelijkheid (lees een positieve test) hebt. En Klusser van Harte meid! En alle andere zwangere natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat de wachters, degene met onduidelijke testen, snel een duidelijke test in handen mogen hebben. Hier zaterdag en zondag onderin mijn buik krampen gehad. Deed ook pijn bij het vrijen. Zou het mijn eisprong geweest kunnen zijn? Voel zo af en toe onderin mijn buik van die "plopjes". Wat zou dat kunnen zijn? Beetje vergelijkbaar als de eerste schopjes van mijn eerste zwangerschap....? Iemand enig idee?
hey meiden kus een kleine proficiat zo begon mijn test ook en nu werden ze steeds beter had er nog een gedaan omdat ik bijna nergens last van heb en je hcg moet stijgen en mijn streep werd ook steeds feller. dus maar ja zou een indrooglijntje kunnen zijn maar dnek t neit hoor. en van de cb digitaal mag je eigenlijk niet van de strepen afkijken mar heb ik wel gedaan mijn apparaat was kapot en heb de cb info lijn gebeld en mocht daar ook naar kijken. dus ik weet het ook niet meer een vriendin van mij had negatief en zag ook idd maar 2 streep en ik 2. succes allemaal