@Iuno, ik heb via internet zwangerschapstests besteld (http://www.sensitest.nl/index.php?page=PRODUCTEN·4&r=&s=). Ze hebben zogeheette dipsticks, dus zonder dat "mooie" plastic omhulsel en zijn erg goedkoop. Je kunt vanaf 4 dagen voor je NOD hiermee testen en ik heb al dames gezien die hier ook een positieve test mee hebben gedaan. Wellicht iets om eens naar te kijken? @Kus, wat duurt het nog lang voordat het 3 uur is he!
Hmmmm, het lukt me niet om die url goed erin te krijgen... vreemd. Dan maar even kopieren en plaken Iuno. Ik heb hier trouwens ontzettende snoepzin en vreselijke veel zin om gewoon dingen te eten...... grommm, was eigenlijk een beetje op aan het letten wat ik eet. pfffff (toch maar even een stuk extra pure chocolade naar binnen werken!)
Ik heb mijzelf net beloofd niet meer te testen VOOR NOD,heb geen zin in teleurstellingen..ik wacht wel een tijdje en weet het dan zeker. Maar als ik Kus was en zoveel "klachten" had...
Succes met testen straks Kus, ik ga hier even op bed liggen, ben ineens super moe. Kleintje ligt al heerlijk te slapen, dus maar even hopen dat hij lekker door blijft slapen!
Meiden wat een spanning hier! Het broekloeren is begonnen hier. Ben ineens zo bang om rood te zien... Die onzekerheid is toch wat...bah.
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly & Taliaa 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 & Puzzcat24 22: Just the2 of us & caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet 24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 & Anneke99 27: HappyLuna & Jacq & Iuno 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien 188 passagiers voor de roze Helicopter! 25 Zwanger, 83 Ongesteld, 1 Twijfelgevallen, 12 Negatief, 3 onbekend Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad ZWANGER!!! 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman 6. Dani86 Testmarathon 24 Februari 1. Wendy1983 2. Kus26 3. Moontje24 4. Puzzcat24 5. Jes1 6. Elke29 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 @ Kus je staat groen, Karina ook @ Rosanna04 waar sta je op de lijst? @ Wendy1983, Mieke74 en Hanna1974 jullie staan rood. Balen zeg! Ik heb ook wat speurwerk verricht. Nikitje, Marang en Happynienja zijn bezig met een nieuwe banner, dus die heb ik op rood gezet. Ploetertje is sinds 7 feb. niet meer online geweest, dus die heb ik geel gemaakt. Andromeda, Xlns en Sanne zijn overtijd.
Nou toch maar een test van de DA gehaald. Staat in mn album. Binnen de tijd gefotograffeerd. Graag jullie mening
tja...heeeeeel vaag misschien. maak jezelf niet gek en wacht nog 3 dagen, voor NOD kan er zoveel mis gaan...
Ik zie de streep hier duidelijker dan op de foto, maar goed ik weet het zelf ook niet. Woensdagmorgen zal ik nog eens testen.
ik d8 vanochtend heel leuk laat ik eens een ovulatietestje doen.. had er nog genoeg. geen zwangerschapstesten in huis kan ik vrijdag pas halen.. nu een dikke vette streep. heb 6 febr. ei gehad en positieve ovutest dat weet ik cker. waarom deed ik dat nou weer. hahaha.... ooh hoe kun je jezelf gek maken. @ kus26 spannend meid.. ziet er goed uit voor je.. echt leuk voor je
Wederom zie ik hem hoor Kus! Ik zou het maar gaan geloven als ik jou was haha En just the two of us: Dat is meestal ook een goed teken volgens mij, ik hoop het voor je! Maar misschien is het wel tijd om een nieuwe banner te maken? Want hoeveel dagen overtijd ben je nu ofzit je nog voor je nod?
@ Kus: Bij die andere zag ik geen streepje maar nu zie ik m wel! Zoals jij ze hebt zo heb ik m ook! Hier is het ook nog spannend en afwachten!
@ tinkerbel1984 nee ging ff verkeerd met me banner. nu weer goed. heb vrijdag me nod. ga vrijdag testen. mischien woensdag nog is een ovulatietest om te kijken of ik nog steeds een dikke streep heb. kan vrijdag pas een test kopen...
Wat zijn jullie een klepmajoren! Hier geen bloed,maar wel warmte en moeheid... Krampjes in mijn onderbuik (soort druk) En tja het is gewoon afwachten Ik ga niet meer voor de nod testen,ik neem het gewoon als het is...Als ik zwanger ben moet ik zoiezo nog 8 maand ermee lopen whahaha Dus ik ga lekker relax erover doen hihi
ja dat klopt..heb al heel vaak gelezen dat dames die dachten dat ze zwanger waren een ovulatietest deden omdat ze geen zwangerschapstesten hadden. die geven een verhoging in je hcghormoon aan. had vanochten een dikke streep op me ovulatietest. kan een goed teken zijn... ga nergens van uit. maar omdat ik vrijdag pas een test kan halen en nog veel ovutestjes had dacht ik..... vandaar.. stom he