NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mijn eigen huisarts is zo'n simpele dat hij me pas gaat helpen hiermee als ik een HALF JAAR overtijd ben....
    En ook die buikpijn is volgens hem niet meer dan normaal en volkomen onschudig.
    Mja die pijn joh ppffff word er stapelgek van.
    Kan de huisartsenpost weer bellen mja die zien me weer aankomen.
    Donderdag avond er geweest ivm erge buikpijn ook al en gisteren voor mn dochtertje die keel en ooronsteking heeft.
    Ze zien me weer aankomen......

2. Hanne9

Hanne9 Actief lid

20 dec 2007
    140
    0
    0
    Belgiƫ
    Ben mij speciaal aan het inhouden en niet aan het drinken zodat ik straks kan testen. Haha, ik wou het rekken tot morgenochtend, maar nu dat ik erover nagedacht heb wil ik zo snel mogelijk testen. Nu nog uur en half wachten tot vriend thuis is met de testen. En dan test ik onmiddellijk. Ik weet wel dat het raar is dat ik na die licht positieve testen en overtijd, nog niet geloof dat ik zwanger ben, maar ik wil echt eerst een duidelijk positieve test vooraleer ik iets wil geloven. Dus straks kan ik misschien in het roze... hopelijk!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    succes hanne! Laat je het straks hier weten?

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Spannend!
    Succes met testen!
    Hopelijk ga je in het roze:D:D

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nog 4 dagen.......Ik merk dat ik sneller moe ben...Had net ruzie met hubbie over iets doms....
    En toch zijn die trekjes in mijn onder buik weer weg :cry: :cry: :cry:
    Ach als het toch niet zou wezen nu dan gaan we gewoon verder hihi We mogen het van de MDL hihi

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Cooool 8) Ik zal op je wachten :D :p

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Thnx! Heb de site gelijk bij m'n favorieten gezet! ;)

8. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    @Hanne9 Heel veel succes! Ik ben benieuwd....

Er gebeurt hier wel een hele hoop op een dag hoor. Ik blijf lezen!
    Ik moet zelf nog even afwachten, maar dat testen is wel heel verslavend. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!

9. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb vanmorgen bij Matcare zwangerschapstesten besteld..de matcare Midstream (iemand ervaring hiermee?)
    morgen is mijn NOD, maar volgens mij geeft mijn banner vandaag testen aan, terwijl ik de juiste data heb ingevoerd en morgen echt mijn NOD moet zijn...
    Wil niet te optimistisch zijn, maar heb best wel wat symptomen: grote (.)(.), misselijk, veel plassen, gespannen gevoel in onderbuik, pukkeltjes, af en toe echt draaierig....vanmiddag ging ik bijna onderuit in m'n stoel op werk pffff

Wil eigenlijk pas woensdag testen, echt 1 dag na NOD, wil niet teleurgesteld worden door te weinig HCG......

10. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Hey dames.

Had vanmorgen weer een positieve test in handen. Nu een echte dure :) en niet zo'n strip en daar staan echt twee duidelijke strepen op. Dus heb nu mijn banner aangepast.

Spannend allemaal. HEb vanacht de hele nacht wakker gelegen. Te veel om over na te denken denk ik en ik heb behoorlijk veel gerommel in mn onderbuik. de darmen zijn lekker aan t pruttelen.... Ben ook weer behooorlijk verkouden dus voel mee heerlijk :(
    Bovendien heb ik van die steekjes in mijn onderbuik. Die heerlijk erger worden wanneer ik op mijn zij draai en op een bepaalde manier lig. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik hoop op nog meer roze voor jullie.....ik ga voor jullie duimen.

Ha ha zag in t voorbeeld dat ik iets niet helemaal goed heb gedaan met de banner. 44 weken zwanger kijkt me toch wat veel. PAs hem zo gelijk aan.....
    Groetjes

11. Hoi meiden,
    was ik weer en nee niet weer getest lol. Kus kom op, hoeveel streepjes wil je? :D
    Hanna, spannend joh :)
    Hier alles ok alleen een beetje zeurend gevoel in mijn buik en misselijk. Van moeheid totaal geen last alleen wel zware benen... Wie weet komen die duivels gewoon weer...

12. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    Gefeliciteerd klusser! :D
    Geniet er van!

13. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    @ Klusser, wat goed zeg, nogmaals gefeliciteerd joh!
    :thumup:

14. Klusser,
    leuk meid, echt super :)

15. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    He Hanna weet je al wat?

Klusser GEFELICITEERD :thumup:

16. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Uhh, 2 hele vette ;)

17. puzzcat24

Waar is de tester voor vandaag?

18. puzzcat24

@klusser gefeli!!!

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Klusser: HEHE! hahah gefeliciteerd hoor meid! ;)

Kus succes hoor hoop dat je snel een duidelijk positieve test hebt!

Ik word gek van de vermoeidheid,denk dat ik binnen een uur in lig...misschien eens voor ijzer laten prikken,maar heb ik eigenlijk nooit.
    Hadden jullie het nou ook met ontpillen?

20. Die heb ik ook wel eens gebruikt. zijn prima testen.
    Ben benieuwd zal duimen voor je, en voor de andere dames ook natuurlijk! Woensdag testen is het beste, 1 dag na NOD.
    Heb je ook een lilypie banner? Vreemd dat ie dan vandaag testen aangeeft. Bij mij doet ie dat pas echt op me NOD, daarna gaat ie gelijk door naar een nieuwe cyclus.

Deel Deze Pagina