NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hey allemaal hier ben ik weer even.

Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag weer een potje met zijn sperma ingeleverd. A.s. vrijdag krijgen we de uitslag,...Best spannend hoor.

Mijn geduld wordt nu echt op de proef gesteld..Terwijl er zooo veel mensen zijn die langer bezig zijn....
    Echt respect voor diegenen

2. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hee Maxie, ja we lopen zo goed als tegelijk he, jij ook ongi geworden...helaas ik vandaag ook zoals je al kon lezen...
    grappig dat we elkaar weer treffen, laten we samen en met de anderen maar weer hopen op een goeie maand he!

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hoopvolle tijden zico!

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    bannercheck

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Bannercheck

6. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hello ladies!

Ik kom jullie ook maar eens vergezellen. Mijn NOD mag op 1 februari en daar dan ook maar bij de testmarathon.
    Kan ik kijken of ik met carnaval mag drinken of niet.

7. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ruzie met mijn banner, wie weet kan iemand me helpen.
    Ik heb een cyclus van 29 dagen en mijn ei op dag 15 (volgens eigen ervaring en volgens calculator), maar mijn banner zet hem op dag 16. Toen ik hem op dag 1 zette zei hij wel nog 14 dagen dus zette die hem wel op dag 15. Nu blijft hij zeggen dag 4 nog 12 dagen das dag 16 ei.
    Wie o wie weet hoe dit kan en hoe ik hem veranderen kan.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he maxi, weet je wat we wel geleerd hebben is niet teveel ermee bezig zijn, klinkt raar maar er zijn ook nog anderen dingen die belangrijk zijn in het leven.
    Ik hoop dat ditwel gaat lukken maar hoop is met de tijd al stilaan gaan vliegen, daarom doet het geen pijn meer als ik ongesteld wordt. Vroeger was ik er serieus door aangedaan.

Ik heb vanavond naar gyn terug gemoeten omdat de pregenyl spuit vandaag al moest gegeven worden, het gaat snel, was ook een superei en van goede kwaliteit, we moesten ze goed benutten.
    Elke dag klussen

10. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hey Lautje!

Ik snap die banners hier ook niet precies! Maar volgens mij telt ie deze dag ook mee, dus dat ie dag 0, dat je ongi wordt, als dag 1 telt... Zoiets! Ik weet het ook niet precies, hoor!
    Zelf heb ik een cyclus van 35 dagen ingevuld, maar volgens mijn banner heb ik dan pas op dag 22 (!) mijn ei, terwijl je dan toch echt zou denken dat m'n ei rond dag 17/18 zou zitten....
    Ik vind het ook maar vaag!

11. Cisca76

Cisca76 Lid

9 jan 2008
    9
    0
    0
    GRONINGEN
    bannerchek

12. kikiko

kikiko Actief lid

30 dec 2007
    122
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje wat wordt het druk hier zeg. Ben bijna
    20 min. bezig geweest om bij te lezen.
    Ik zag dat er voor een aantal nogal teleurstellende berichten zijn geweest
    (zal niet overal meer op reageren) dus ik wens op deze manier iedereen dan ook heel veel succes.

Wij zijn weer vreselijk aan het klussen geweest (hoop dat het voldoende is ;) met aankomende week erbij :) )

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Jenna,

Dag 22 lijkt me ook wel errug laat... dag 19 zou volgens mij dan juist zijn (want bij 28 dagen dag 14, 29 dagen dag 15 etc.)
    Raar die banners, kan die banner dus voor t ei niet aan houden....

groetjes Lautje

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hoi hoi,

Ook ik ben er weer van een heerlijk weekendje centerparcs! Ben vanmorgen weer naar het z.h. geweest. Vorige week dinsdag was mijn eerste afspraak en hier was op de inwendige echo een cyste te zien van 4 cm. , moest op dag drie bloedprikken en vannochtend weer komen. Weer een inwendige echo gehad en de cyste is nog niet weg, maar al wel een klein stukje kleiner geworden. Nu kunnen ze deze maand niks meer omdat die cyste er nog zit en er niet genoeg activiteit te zien was. Mag nu pas weer op dag vijf van mijn volgende cyclus weer komen, dus ik weet al zeker dat ik deze maand ongesteld ga worden, flink balen dus. En vorige maand was er dus ook geen kans om zwanger te worden, omdat die cyste er zat. Voor alle anderen veel succes met klussen en/of wachten en ik hou jullie op de hoogte.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Jenna: je ei springt gemiddeld 14 dagen voor je volgende ongi, dus bij een cyclus van 35 dagen zou je ei rond de 21ste moeten springen. Die banner van hier geeft nog wel eens wat verwarring ja. Daarom heb ik ook maar een ander gekozen ;) (Maar dat was ook omdat hij niet van die lange cycli telt)

Ik heb nog steeds veegjes bloed i.p.v. een gewone ongi, dus het blijft nog even spannend of het ei-spotting is of toch een ongi. Als ik weer wat weet, laat ik het hier weten. Sta toch op de 29ste, dus heb nog tijd genoeg ;)

Liefs Tezzz

16. kikiko

kikiko Actief lid

30 dec 2007
    122
    0
    0
    Overijssel
    @Elin26 jeetje wat balen meid. Zeker geen leuk vooruitzicht deze maand. Moet de cyste eigenlijk vanzelf verdwijnen of gaan ze er in het z.h. wat aan doen?

17. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    @Kikiko; Lekker voor je! Hoop voor je dat er resultaat zal zijn van al dat klussen... ;) :)

@Lautje; Ik lees nu ook het bericht van Tezzz, misschien heb jij daar ook meer aan! Sowieso denk ik dat je lijf je meer kan vertellen over je ei, dan een banner op internet... ;)

@Tezzz; Kijk, zo leer ik nog eens iets! Ik dacht namelijk dat je je ei 14 dagen na je eerste ongi-dag had, maar het is dus 14 dagen voor je volgende ongi? Dan klopt mijn banner dus wel.... Bedank in ieder geval! :D

@Elin; In welke CenterParcs waren jullie nou geweest? Ik las je berichtje zondagavond pas! Maar lekker genoten? :D
    En wat k*t van die cyste zeg! Gaat die uit zichzelf weer weg?
    Sterkte ermee in ieder geval!

Fijne avond nog, meisjes! :D

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    @kikiko, volgens mij moet de cyste vanzelf verdwijnen, maar als 'ie er volgende maand nog zit, vraag ik wel of ze het niet weg kunnen halen, want de cyste staat ook de eisprong in de weg. Weet ook niet hoe lang die cyste er al zit.

@jenna, wij zaten in het meerdal, mss ben ik je wel tegen gekomen!

Pfff, heb er ruim een half uur over gedaan om dit bericht te plaatsen, ben ik net aan het typen gaat de bel, wou eigenlijk al naar bed! Staat de buurman van verderop voor de deur en die kreeg ik maar niet weg :rolleyes: Lekker hoor, net nu mijn mannetje moet overnachten.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @jenna: geen dank, graag gedaan ;)

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hoi iedereen!

hoe gaat het met jullie?

mijn ongi is inmiddels over, dus let the fun begin!

Deel Deze Pagina