Nee, ga zo maar naar bed, en hopen dat ik morgenvroeg een crackertje kan binnenhouden. Trusten voor straks meid.
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren! Wat goed, zeg, het gaat maar door! @kus: jeetje, denk toch echt dat je zwanger bent hoor! Die vette strepen komen er wel! @Timzijnmama: gewoon woensdag testen! Je maakt jezelf anders gek! Is niet goed voor een eventuele zwangere vrouw, haha! Ik voel nog niks, heb het alleen SUPER koud! Welterusten iedereen! Moontje
Hou nou eens op gekke muts! Je bent misselijk en je hebt streepjes! Een streep = een streep en ze komen er niet zomaar, op beide testen! Als je nou niet gelooft dat het zo ver is, kom ik persoonlijk met mijn Twingo naar je toe met nóg een test en sla je er mee om de oren! (ik had ook voor NOD lichte streepjes, ze worden vanzelf donkerder)
@ Hanne9, gefeliciteerd! @ Kus26, het blijft spannend meid, maar ik zie toch echt wel 2 streepjes bij je, dus ik feliciteer je toch maar wel! @ Iuno, graag gedaan meis. @ Klusser, een dikke vette gefeliciteerd, strooi alvast maar een beetje van je HCG in het rond hier! @ Allwoman, heb je al getest? Het zouden de eerste zwangerschapssymbolen kunnen zijn... @ Sam, Ow, heel spannend! @ Timzijnmama, ik zou met de ClearBlue test wachten tot in ieder geval je NOD, misschien nog wel iets langer. Ze zijn aan de prijs. Waarom haal je er geen bij het Kruidvat? Of bestel je er een aantal via internet (kijk eens op www.sensitest.nl, de dippers). Ik heb vanmiddag heerlijk 2 uurtjes mogen slapen van de uk. Die had ook lang geslapen. Manlief is weggeroepen om te gaan strooien en ik denk dat ik zo maar weer op de bank ga liggen. Ben echt heel moe, nog steeds. Hopelijk sta ik morgen wat minder moe op. Deze week 3 dagen werken. Voor alle mutsen; alvast weltrusten he! -x- MissQ.
Hihi ja idd Ik ben door naar ronde 2 nu nog even wachten op de afspraak en als die goed gaat ben ik binnen. Ben heel benieuwd want kan ook nog eens goed verdienen dus heeeeeell graag.... en een tweede streepje natuurlijk hahaha
@mammatje, hopelijk nemen ze snel contact met je op voor een tweede afspraak. Ze zouden natuurlijk gek zijn als ze je niet zouden bellen!
Oh die bellen vast snel wel. Het enige punt was dat ik een type ben van spijkerbroek, blouse, tatoos en piercingen en daar heb je de kledingcode Young Bussness.... lol.... Dus ik ga dan 5 dagen per week carnaval vieren Maar voor een leuk salaris kom ik ook wel in een clownspakkie
Sam1973: ik duim voor je... Alle zwangeren: gefeliciteerd... Zelf mag ik nog 8 nachtjes wachten. Pffff, wat duurt dat wachten toch weer lang! Het zou verboden moeten worden