NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Gefeli kus....

Hier ben ik de moed helemaal kwijt..

Ben er klaar mee.
    We hadden van te voren al gezegd even 2 mnd pauze te nemen.,
    Dus ik stop even hier en zie jullie hopelijk niet richting april terug... IK hoop dat de meeste dan roze staan...

Veel succes allemaal...

2. Nou ik zie een streep :) Voor de zoveelste keer lol :) Echt super!

3. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    2 zwangere dames een dikke proficiat hoor

hier zijn we druk aan het klussen om de 2 dagen en hopen dat we in maart niet ongi worden he

ik verlang er zo hard naar en denk soms dat ik er te vaak aan denk :D

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Meid, doe maar rustig aan zodat je straks weer met frisse moed kan beginnen. Heel veel succes en ik hoop dat jij binnenkort dan ook op roze kan ;)

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ja solly :D Ik zeg altijd tegen manlief: die zeurende dames op het forum met hun testen, overduidelijk positief :p Hahaha, en nu zeur ik lekker ;)

6. Mss is het idd beter eventjes rust te nemen meis, ik vind het heel naar allemaal. Ik wens jullie veel sterkte en al het geluk ter wereld!

7. Hahahaha ik moet wel om je lachen hoor, onzekere muts :) Lekker hoor dat je het nu ook durft te geloven :D

8. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    En wat HCG voor de andere dames ;)

9. VANG VANG VANG lol

10. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Whahaha, had em ff aangepast ;)

11. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hier ook maar alvast voorzichtige felicitaties kus!

Wordt hier zo langzaamaan een beetje :rolleyes: ...
    Kan me nu echt voor m'n kop slaan dat ik niet al een paar maandjes terug ben begonnen met tempen. ](*,)

Heb tot nu toe cycli gehad van 26, 28, 30 en 31 dagen. Nooit m'n eisprong bemerkt. Nu afgelopen zaterdagmiddag (dag 18) opeens hardstikke :pale: , is inmiddels wel weer beter, maar nog niet helemaal weg. Als m'n temp. de komende dagen lager blijft dan vanochtend (maar niet echt bijster goed geslapen door zoneman -> kies komt door :( ), maar hoger dan m'n basistemp., geeft FF m'n eisprong aan op dag 15, maar als ie gelijk hoog of hoger blijft dan vandaag, krijg ik hem op dag 18, dus toen ik opeens zo :pale: was geworden. Zou ik m'n eisprong dan voor het eerst hebben bemerkt? :( En als ie tòch op dag 15 was, innesteling kan het dan nog niet zijn, na 3 dagen, toch?

En waar ik nu het meeste van baal: dacht a.d.h.v. m'n eisprong iig alvast te kunnen voorspellen of ik straks een weekje bij m'n ouders ben m'n NOD heb, of pas als ik alweer thuis ben (en dus tampons mee moet nemen, of niet), maar doordat ik dus nog steeds niet weet of m'n ei nu dag 15 was of dag 18, kan het dus nog steeds allebei ](*,) ](*,) ](*,) !

Ooohhh, IK WIL NIET MEER WACHTEN, IK WIL ZEKERHEID!!! Maar gelukkig ben ik hier niet de enige die dat (niet) wil 8) :)

12. Hanne9

Hanne9 Actief lid

20 dec 2007
    140
    0
    0
    België
    Gefeliciteerd Kus!

Ik heb hier ook nog wat HCG te verspreiden, vangen maar:

* * * * * * * *
    * * * * * * * *
    * * * * * * * *
    * * * * * * * *
    * * * * * * * *

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Kus: gefeliciteerd meid helemaal super!

Lieve meiden,..ik zit hier te shaken....

kijk alsjeblieft eens in mijn album,hoop dat het goed is gegaan.met mijn webcam dus niet echt duidelijk!

14. lotje26

lotje26 Lid

12 dec 2007
    79
    0
    0
    gefeliciteerd Kus!

ik ga ook maar even strooien, je kan niet genoeg krijgen he!

veel succes allemaal!
    liefs Lotje

15. JAAAAHHHHHHHHHHHH! Meissie, je bent zwanger! Gefeliciteerd!

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    O mijn god zit te janken hierzo toch niet te geloven!
    wat is het toch oneerlijk,anderen zijn zo lang bezig en ik zou nu in de 1ste ronde al zwanger zijn? kan het niet geloven...

17. Geloof het maar :) En geniet er van meid, het is machtig :) Het is je van harte gegund

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je wel! Kan niet ophouden met huilen,..mooier kan niet.
    mijn man is jaaaren met zijn ex in de MM gezeten,en nu is het bij ons gewoon in 1 keer raad,..hoe dubbel kan het zijn!

kan het niet geloven...

kan ik het hem vandaag al vertellen? wat zouden jullie doen? is toch gene reden om te wachten tot mijn NOD?streep is toch zichtbaar>?

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hey, ik ben Lilith en kom ook maar weer ns bij de NODjes kijken. Heb een dochtertje van 18 maanden en we verlangen naar een tweede kindje!

@Allwoman, ik zie de streep heel duidelijk!

20. :) Het leven haalt soms rare fratsen uit meis :) En ik ben blij dat het bij jou ten goede is. Ik zou een leuke manier zoeken om het hem te vertellen door de test in te pakken of zoiets, ben niet zo creabea 's ochtends vroeg lol. Hij zal wel flauw vallen joh hahahaha :)

Deel Deze Pagina