Denise, dit komt mij ook heel bekend voor! Bij ons bij de eerste ronde lag ik ook in het ziekenhuis omdat ze dachten dat het een beginnende blindedarmontsteking was.. Dit bleek dus later ook mijn eisprong te zijn en dit komt heel vaak voor, dus vandaar. Hoop dat je wat gerustgesteld bent. En by the way: Ik was de maand daarna zwanger haha Iedereen gefeliciteeeerd
@ Hanne @ Kus @ Allwoman VAN HARTE GEFELICITEERD! Wat super moet dit voelen zeg. Wie weet wij volgende week ook...
@Denise: gelukkig niets ernstigs...ik had deze manad ook mijn eisprong heel duidelijk gevoeld,een druk in de onderbuik die in een paar dagen opgebouwd werd,zo erg dat ik op het laatst aan een BBZ dacht....veel succes de komende tijd @Kus goed he! ongelooflijk blij en probeer een manier te vinden hoe ik het mijn mannetje vertel. Misschien leg ik sokjes of zo op tafel of ik stop gewoon de test in zijn handen... Ik wacht niet met de schoonouders te vertellen.ik begrijp dat het heeeel erg pril is,maar het kan net zo goed goed gaan,...vind het best wel een beetje spannend hoor . Net naar mijn vriendin geweest en haar mijn vroege verjaardagkadootje laten zien(de test) die stond gelijk te janken haha geweldig. Hopelijk mogen er snel hier nog meer volgen...zijn er nog meer testers vandaag? HCG ***********************************
Hoi ik heb zaterdag mijn NOD als ik van de 30dagen uitga en anders heb ik maandag mijn NOD, want mijn langste cyclus duurde 33 dgn. Heb sinds zondag een beetje bruinverlies en gister was het iets meer en vandaag weer iets minder.. Had gisteravond voor de zekerheid maar een verbandje gebruikt voor de nacht, voor het geval dat het opgang zou komen. Maar nu vanmorgen nog geen ongi... Heb eigenlijk alleen nog last van mijn borsten die pijnlijk zijn, maar minder dan van het weekend. Mijn vriend zegt dat ze nog aardig opgezwollen zijn. Heb soms ook echt met eten, dat ik snel genoeg heb en vol zit. Terwijl ik normaal best aardig wat kan eten. Durf niet echt te hopen, want ik ben al vanaf vorig jaar juni bezig..Pffff En ik wil er niet mee bezig zijn, maar toch doe ik het.. Ik weet niet hoe ik mijn gedachten op iets anders kan zetten.. Hoop dat mijn Nod niet komt en dat ik volgende week een tessie kan wagen. Groetjes en succes allemaal..
Huisarts hier denkt aan een felle spastische darm ook. Kan er nog wel ff bij haha En volgens haar berekening zou de echte NOD de 25e zijn. Dus we klussen nog een weekje fijn door maar das niet erg haha
Ik weet hoe jij je voelt joh!Ik kan ook mijn gedachten niet opzij zetten maar ja hoe wil je dat doen?Als je elke 2 weken weer feest hebt?Weet jij niet wanneer je eisprong is dan?Want je kan vanaf ( ) 9 dagen tot 16 dagen na je eisprong je ongi verwachten Ik heb een stabiele van 14 dagen na de eisprong gelukkig Dan hoef ik niet zo lang te wachten 8)
Uhm?Moest je dan heel erg naar de plee dan?Want dat heeft men met een IBS (google het maar) Irritable Bowel Syndrome Ik heb IBD Irritable Bowel Dysorder Dus ziekte van crohn Want ik hoop voor je dat je gewoon een extreme eisprong had!Ik heb dat ook een keer ehad dat ik naar de eerste hulp ging voor de pijn,maar ze zeiden ik kan niks doen voor je?!?!Omg daar sta je dan met je goed gedrag...
Ja ongeveer.. Ik heb ovulatietesten gebruikt en die gaven aan in de week van 4 feb dat ik mijn ovulatie zou hebben.. en volgens een gewone berekening via de site zou ik of de 7e of de 9e mijn eisprong hebben. Want ik had vorige maand een cyclus van 33dgn en nu eentje van 30dgn. Dus het is wel moeilijk uit te kienen. En mijn kortste cyclus is 28 dgn en de langste cyclus is 33 dgn.. pff.. Dus vind het wel moeilijk om er achter te komen wanneer ik kan testen.. Ben ook al vanaf vorige jaar juni bezig pfff, elke keer die teleurstelling. Mijn vriend en ik hebben ook zoiets van als het dit keer niet raak is, gaan we naar de dokter om ons door te laten verwijzen. En dan kijken waaraan het ligt..
Ik zit nu in ronde 15 Sinds april 2005 bezig...(Stomme ontprikpillen!)We zitten nu ook bij de gyn die wil in de nieuwe ronde (hopelijk niet) mij laten tempen en mijn hubbie zijn zaadjes onderzoeken Vanaf dat gaan we alles bekijken van hoe en wat...Ik kan mijn eisprong voelen en mik er altijd een 2 dagen voor op...Dat het nog niet gelukt is is erg frusterend...
Hallo Vandaag is het mijn nod 1 week geleden testje gedaan met een heeel wazig streepje me borsten zijn voller ben heel humeurig ga morgen na de dokter kan niet meer wachten hiih groetjes
haijj Nou vandaag mijn NOD. Geen ongie te bekennen. Wel voel ik me vreselijk beroerd, mijn man gisteren de hele dag overgeven als een gek.. (buikpijn, waarschijnlijk buikgriep) Ik gister de hele dag en nu nog steeds vreselijke buikpijn, misselijk, ontzettend zere (.)(.) , hoofdpijn, zere nek en schouders, Alles doet pijn. (waarschijnlijk ook griep) Vandaag een test gedaan, was negatief, zelfs geen mini 2e streepje te bekkenen .... We wachten wel tot de komen... @ Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!
Hier ff een dipje, ondanks ik niet verwacht had deze ronde alweer zwanger te zijn. Zonet heeft de 'ongesteldheids pukkel' zich trouw weer gemeld en ook worden mn benen weer zwaar.. dit bij bij mij altijd een teken dat die rottige duivels eraan komen
Ik vond dit op Wikipedia onder 'IBD ziekte' De ziekte van Crohn en colitis ulcerosa zijn beide chronische aandoeningen van het maagdarmkanaal. Zij worden ook wel chronische inflammatoire (= ontstekingsachtige) darmziekten genoemd. In het Engels wordt de term IBD, Inflammatory Bowel Disease, gebruikt. De term IBD moet niet verward worden met de afkorting IBS (Irritable Bowel Syndrome), de zogenaamde 'spastische darm' of 'prikkelbare darm' waarbij geen ontsteking aanwezig is. Dit is een veel vaker voorkomende klacht die op zich wel lastig maar verder onschuldig is. Heb overigens zelf colitis, dus ben bekend met krampen 8) . Voordeel is wel dat ik nu 'darmkrampen' héél goed kan onderscheiden van andere 'buikkrampen' .
@mamaellepel: als vandaag je nod is, waarom dan vorige week al getest? En trouwens, dan kan je toch gewoon nu weer een test doen? Daarvoor hoef je toch niet naar de ha? Klinkt trouwens wel goed hoor! Hopelijk ben je zwanger!
Ik ken het... Wij zijn nog wel niet zo lang bezig (aug. 2007, direct na mini-pil stop), maar vind het ook moeilijk uitkienen. Mijn cyclus varieert tussen 26 en 31 dagen, maar zit geen regelmaat in - zou wel leuk geweest zijn: 'nu x dagen, dus volgende keer weer y dagen' 8) . Heb de afgelopen maanden al verschillende keren getest vlàk na wat ik dacht dat m'n NOD zou zijn, maar bleek dan een langere cyclus te hebben :x . Heb nu dus ook maar besloten altijd te wachten tot tenminste de NOD van m'n tot nu toe langste cyclus (31 dagen) en als ik het ff uithoud nog een paar daagjes langer, gewoon om de teleurstelling van steeds weer een neg. test te voorkomen (is toch altijd nog deprimerender dan wanneer komen...) Heb overigens gehoord dat ze - als er verder geen duidelijk verdacht bestaat - zowieso niets doen zonder temperatuurkaartjes... Houd er dus rekening mee dat als je doorverwezen wordt, je toch eerst nog 3 maanden zal moeten tempen, als je dit nog niet gedaan hebt!
Ik heb een vraagje: Ik zit nu op cyclusdag 39, en nog steeds geen ongi, terwijl ik op dag 10 mn ei meende te hebben (had toen ook lichte bloeding) Vorige week had ik wel 2 druppels bloed. Moet ik dit nog gewoon even aanzien of de ha bellen? wat zouden jullie doen?
Misschien heel stom antwoord, maar heb je al getest... :-s Als je al neg. getest hebt zou ik het misschien nog eventjes aankijken (ontpillen?), maar uiterlijk begin volgende week de ha bellen (als je ongi dan tenminste nog steeds niet is gekomen en een test neg. blijft)...!
Iuno Oh ja dat was ik vergeten te zeggen, heb inderdaad al een paar keer getest. Maar ik ben bang dat mn ha me met een kluitje het riet in stuurt...