Mijn man heeft het ook wel eens gehad en inderdaad felle spastische darm. Hij heeft er de laatste tijd weinig last meer van. Nee dan hoef je dus niet nodig naar de wc, maar heb je enorm heftige buikpijn. En ik gok dat het bij hem niet zijn eisprong was
Als ik 7 feb. hoogstwaarschijnlijk mn ei had, en normaal ik altijd na 14 dagen ongesteld word, dan is mn NOD toch 20 februari!?
De eerste periode na de pil was bij mij ook erg heftig. Erg veel buikpijn en soms gewoon niet meer rechtop kunnen lopen van de pijn....maar ik weet natuurlijk niet of jij aan de pil bent geweest...
Ik heb dan dezelfde cyclus als jij hihi Ik heb berekend 21 feb.Ik heb het ook altijd dat mijn ongi 14 dagen erna de kop op steekt...Oei spannend!Ik ga voor je duimen meid en voor mezelf hihi Hey fl3xie!Ik ben sneller moe en heb vreemde druk in mijn onderbuik...Ik ben echt aan het duimen hier Joh het mag ook wel een keer niet whahaha Als ik wel zwanger ben schelen onze beebs maar een paar maand hihi
Heee puzzcat! Wat leuk, zitten we dus in hetzelfde schuitje! Wanneer ga je testen, als je overtijd bent? Dat heb ik mezelf wel voorgenomen maar vind het zo ontzettend moeilijk! Ik duim voor ons meid! Liefs,
Ja hihi,spannend!Ik ga meedoen met de 24ste de test marathon hihi!Ik ben al vaker gevallen plat op mijn bek met een nega test ik wil dat niet meer Pfftt steeds een soort druk in mijn onderbuik...En sneller moe....En jij wat zijn jou symptoompjes hihi
Ja ook constant een 'apart'gevoel in onderbuik +krampjes bij mn lies en navel. Maar mijn grootste symptoom is het doorkomen van een verstandskies (mijn zussen hadden dit ook tijdens al hun zwangerschappen) dus dit is wel heel apart! Ook had ik wat last van opvliegers.. dus wie weet. Ja ik wil liever ook niet testen, dus mocht ik de 22e nog niet ongesteld zijn dan test ik dus de 22e! Spannend!
Hoi, Wat is het weer spannend. ale: Allowoman en kus en Hannah gefeliciteerd! Of had ik iemand al gehad? Ik hoor ook echt bij de mutsenclub hoor. Ik durf het bijna niet te zeggen maar: Ik liet me helemaal niet gek maken vandaag :^o . Ik moest vandaag op mijn werk het bloedsuikerapparaat testen. Zit ik laag met mijn suikers waarop de arts zei oh moet je wat vertellen?!? Dus ik quasi nongelant; niet dat ik weet. Ik gelijk een urine test gedaan zit ik hoog met de proteine (ik had gehoord dat dat op een zwangerschap zou kunnen wijzen). Dus wat natuurlijk heel stom was heb ik een test gedaan ( waarvan ik nog zo gezegt heb dat hij in mijn tas bleef) Natuurlijk negatief Voor de wachtende strooi ik hier wat geduld, maar niet teveel want ik kan zelf echt ook wat gebruiken hihi
Oei spannend!Want als er zwanger zijn nu krijgen als het goed is we dezelfde geboortedatum!Owww wat lijkt me dat leuk hihi
Oh nu dan het geduld: %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% gr Fio
En het wachten:..............................................20 feb.............................................21 feb!YAY..............24 feb een posi test!
Hoi meiden, hierzo lijkt t erop dat ik een fikse buikgriep heb want ben misselijk maar op zo'n rare onbestemde manier en ben moe, heb vanmiddag zelfs ff getukt wat ik nooit doe. In mijn buik lijkt t net of er een ballon ingepropt zit, doet niet echt pijn maar irriteert wel want ik voel t constant. Bleh, heb het echte algemene BLEH-gevoel