Kus, hanne en allwoman! WOWIE! van harte! Even een dagje geen tijd om te lezen en ik ben meteen een half uur aan de gang! Geen tijd meer voor uitgebreidt antwoord, morgen meer. Ow ja, nog geen bloed hier! Yeah.
hier nog steeds geen te zien voor de zwangere meiden gefeliciteerd voor degene op het wachtbankje nog even geduld voor de andere meiden een dikke knuf
Kus & allwoman gefeliciteeeerd! hahaha ik zei het toch Welkom op de roze wolk en weet je wat het ergste is? Nu moet je weeeeeeeeeeeeeeeer wachten tot je de eerste echo krijgt (ik kreeg hem pas bij 11 weken hiihihihi) succes met wachtennn! Hoeraaaaaa
Nou, vandaag is mijn NOD.....geen zweempje rood/bruin/rose te bekennen...wel een boel misselijkheid/avesie voor koffie/grote (.)(.) en een boel andere dingen hehe Vandaag de testjes van Matcare binnen gekregen...hihi M'n ega wil ook vandaag testen...dus vanavond is het zover...hihi Zit wel met een vraagstuk, toen ik van onze eerste zwanger was werkte ik niet en had ik weinig tot geen sociaal leven. Nu daarentegen, ik werk en heb een aardig sociaal netwerk...HIER KOMT MIJN VRAAG hihi: Ik wil niet gelijk met een bord boven mijn hoofd rondlopen dat ik zwanger ben. Maarja, als deze misselijkheid doorzet en het toch zeer regelmatig naar de toilet...jullie weten toch hoe vrouwen zijn: die hebben daar een soort van zesde zintuig voor... wil het eigenlijk pas onthullen ergens bij de 10e week... Lang verhaal maar hoop dat jullie het begrijpen... Timzijnmama: ik zou niet weten hoe ik die lijst moet verversen sorry...
Gefeliciteerd iedereen! Ik had ook in het begin een super lichte streep, maar 5 dagen later SUPER vette 2e streep! en onthoud, streep is een streep! Voor de wachtende: Succes, ik duim voor jullie, en voor de rode dames, op naar de volgende ronde!
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly & Taliaa 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman& Bonny & Flodderke & Kelly1980 & Puzzcat24 22: Just the2 of us & caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet 24: Taliaa & Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 & Anneke99 27: HappyLuna & Jacq & Iuno 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien 188 passagiers voor de roze Helicopter! 25 Zwanger, 83 Ongesteld, 1 Twijfelgevallen, 12 Negatief, 3 onbekend Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad ZWANGER! 3. Maxje 4. Silvana81 5. Allwoman 6. Dani86 Testmarathon 24 Februari 1. Wendy1983 2. Kus26 3. Moontje24 4. Puzzcat24 5. Jes1 6. Elke29 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 Oke ik heb het geprobeerd. Ik hoop dat het goed is gegaan zo niet schiet me niet af, ook niet als ik iets verkeerds heb gedaan Nou hier gaat die dan
Jippie, ik wil even laten weten dat ik mijn ei van t weekend heb gevonden, ben zo blij! Was even bang geen ei sprong te hebben! Alle zwangere gefeliciteerd! Hoop dat we ons met bosjes bij jullie mogen voegen de rest van de maand!
Hallo allemaal! Ik zat, zoals altijd, wat research te doen en er reist een vraag omhoog, m.b.t. het testen van je ovulatie. Nu weet ik dat er van die stickjes zijn, dat die aangeven dat dat er een ovulatie plaatsvind of plaats gaat vinden. En dat is dus gelijk mijn vraag, als je een ovulatie test doet, en die is positief (geeft twee streepjes aan), heeft dan je eisprong al plaats gevonden of komt ie dan nog? En hoe werkt het precies met temperaturen? Doe je dat gewoon onder je oksel of in de oude vertrouwde plek...hihi En als die dan verhoogd is vind er dan een eisprong plaats of gaat die plaatsvinden? Kan iemand me op deze vragen antwoord geven?
Ik ga hier maar weer eens naar bed, weer zoooo vreselijk moe. Verder nog een beetje een raar gevoel onderin mijn buik, maar kan ook best zijn dat mijn lichaam een loopje met me aan het nemen is. @Timzijnmama, hoe kunnen we de lijst aanpassen? Is hier ergens een handleiding ofzo voor? Alvast weltrusten mutsen!