Ja echt he! happy happy happyyyyyyyy sorry hoor meiden moet ff hahaha xxx en ik ben weg, moet nu notabene nog op bezoek ook hahahahaa
Wauw Sam wat geweldig! Gefeliciteerd! En wat is ie vet positief zeg! Ik duim ook voor die streepjes haha
Jeetje, 29 zwangeren al? Gefeliciteerd allemaal! Ik heb er deze maand een goed gevoel over, al durf ik dit eigenlijk niet zo toe te geven. Ik ben zo bang dat ik toch een teleurstelling krijg over 2 dagen! Maar ik heb zo van die kleine dingen die toch anders zijn dan normaal. Ineens zaterdag wat oud bloed verlies, en da's nu alweer over. En het lijkt wel of mijn borsten iets groter zijn dan normaal, maar dat kan ik me ook rustig verbeelden hoor! Ik wacht dus nog maar even af...
Heb het net met mijn vriendin erover wat voor dingen ik voelruk in onderbuik,meer plassen,moe,ik heb steeds honger....Hmmm best wel veel niet? Geen last van boobs,maar dat hoeft niet toch?
IK ZIE ZE! Ik zie ze echt! Die bekende witte puntjes op je tepels die er normaal niet zijn! Pfffff, ik word gek denk ik......
Puzzcat: Nee, ik had vorige keer ook geen last van mijn borsten, af en toe een paar steken gehad, maar meer ook niet. De rest duidt wel op een eventuele zwangerschap hoor ! Spannend!
Yay!Ik ga duimen voor jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en jou,en de rest hihi Joh zou het aan de beginnende lente liggen?
Hey dames.. Wat een zwangeren alweer deze maand! Allen gefeliciteerd! Maaaar, ik ben wel benieuwd.. heeft Pien zo vroeg positief getest? Want haar NOD is pas de 26e?
JEAH gefeliciteerd Sam En jeetje hoe bedoel je positief, het staafje schreeuwde het nog net niet uit haha, wat een dikke streep Geniet ervan, je hebt het verdient! En Puzzcat, ook ik had geen last van mijn borsten voor mijn NOD, dat kreeg ik pas toen ik 6 weken was ofzo.. De andere klachten komen me wel bekend voor, ik duim voor je! Aaaah het is deze maand wel heel spannend hier haha Al zeg ik dat elke maand weer Ik duim weer extra hard voor iedereen en gooi gelijk nog even een douche eruit: **************************************************** **************************************************** ****************************************************
Haha moet soms zo om mezelf lachen. Ik zie achter alles wel een zw kwaal. Dikke puist op mijn kin... normaal balen... nu zwanger?, en ga zo maar door. Zit lekker te mutsen...