NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
  2. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Hoi Meiden,

Ik wil ook graag op de lijst, hoe doe ik dat? Mijn NOD is 9 februari.

Thanks

3. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ff ei checken.... ;)

5. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    bannercheck

6. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    NOD lijst februari 2008

01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Tigger84
    02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea & Cisca76 & Happynienja
    03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk
    04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle
    05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie
    06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy
    07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78
    08:
    09: Jenna85 & Nata & Aussie73
    10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980
    11: Morgaantje & Joel & Maxie & Lotje26
    12: Lichtje
    13: Linda26 & Wendyy & Lynn1986 & Femmmy
    14:
    15: Wannabemommie
    16:
    17:
    18:
    19: EstherenRonald & Rainstarrr
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29: Tezzz

68 passagiers voor de roze Helicopter!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend

Testmarathon 1 Februari
    1. Bapsie
    2. Caruli
    3. Zico
    4. Tigger84

Testmarathon 5 Februari
    1. Symoen
    2. Jent
    3. Evitaaa1983
    4. Tom78
    5. Tessatje

Testmarathon 10 Februari
    1. Kus26

Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG!
    1. Jessica83
    2. Jenna85
    3. Nata
    4. Linda 26
    5. Femmmy

Testmarathon 20 Februari
    1. Rainstarrr

Testmarathon 25 Februari

7. Hmmm... wel wat getypt maar is niet geplaatst. Vreemd.
    Dus opnieuw: Mag ik er ook bij? Mijn NOD is 21 februari.
    Iedereen: Veel succes! ;)

8. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Wat is het hier rustig!

Heeft er nog iemand iets leuks te vertellen?

Ikke niet, alleen dat het erop lijkt dat ik deze ronde wel een eisprong zal hebben.

Heb al vruchtbaar slijm geconstateerd en nu druk aan de klus. Helaas zijn mijn ovutesten op en zit het er financieel ff niet in om ze te bestellen.

9. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Grrrrrrr mag ik even klagen..Ik lees net op Hyves dat een meisje die ik van kleins af aan ken (is nu 18 ) zwanger is........
    pfffffffffff moedeloos word ik er van

Sorry moest het even kwijt!

10. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    ha Yustin, tuurlijk mag je even klagen ;)
    ik ken het gevoel :( en voel me er dan zelfs schuldig over,
    want het is echt niet dat ik het een ander niet gun, maja lastige dingen...

11. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Heb even het verhaal over de cyste zitten meelezen. Vrouwen met PCOS hebben ook cysten op de eierstokken zitten. Deze cysten bestaan uit vochtblaasjes die verholpen kunnen worden met Clomid. Je hebt ook cysten die bestaan uit vast weefsel (wat ik dus heb). Deze verwijderen ze operatief als het groter is dan 3 cm. Ze gaan pas pijn doen bij de 7 cm.
    Ik heb een cyste zitten van 4 cm en sta op de wachtlijst voor een kijkoperatie waarbij ze de cyste gaan verwijderen. Ook spuiten ze mijn eileiders gelijk door.

12. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Misschien een domme vraag, maar waar is die helikopter eigenlijk voor? :oops:

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Jessica,

Bedankt voor je antwoord! Hoelang heb jij die cyste al? Het zit mij eigenlijk helemaal niet lekker. Ik ben bang dat de cyste er volgende maand nog zit en dat betekend dus dat ik weer geen normale eisprong heb en dat ze dan mss weer niks kunnen doen. De gyn. dacht dat deze cyste kwam van een eitje, maar als dat zo was dan had 'ie toch met mijn ongesteldheid weg moeten gaan? De cyste was wel iets kleiner geworden, maar niet echt heel veel kleiner.

@Jenna, welke centerparcs was jij nou geweest? (weet niet of je mijn vorige berichtje nog gelezen hebt, maar wij zijn naar het meerdal geweest.)

14. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hij zit er bij sinds zomer 2007 al. Ik liep toen bij een gyn. vanwege mijn hele korte cyclussen. Hij zag op de echo wel een zwarte vlek op mijn eierstok maar dacht dat het mijn darm was. Een paar maanden later ben ik doorgestuurd naar een fert. arts en die constateerde een cyste van 4 cm. Na de MRI bleken haar vermoedens juist. De kans is klein op een zwangerschap als de eierstok met cyste het eitje afleverd. Door de cyste gaat je eierstok zakken en komen de zwemmers er niet bij omdat de afstand van eierstok naar eileiders te groot is. Maar leverd de andere eierstok het eitje kan je gewoon zwanger worden. Een cyste is eigelijk een eiblaasje wat niet gesprongen is maar is blijven doorgroeien. Je hebt niet persee een eisprong nodig om ongesteld te worden.

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    @Jessica, Ik kreeg gister eigenlijk een beetje het idee dat die cyste sowieso de eisprong belemmerd omdat aan de andere kant ook bijna geen activiteit van de eitjes te zien was en dit had volgens de gyn. wel zo moeten zijn op de zevende dag van de cyclus. Weet jij al wanneer je geopereerd word? Tis wel spannend allemaal!

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Elin26: binnen nu en 7 weken kan ik opgeroepen worden voor de kijkoperatie. Ik heb de vorige 5 cyclussen wel een eisprong gehad maar dat is gegaan via de goede eierstok. Dus die mazzel had ik wel. Maar helaas niet zwanger geraakt. In jou geval is het dus zo dat de eierstok met de cyste het eitje wil afleveren. Weet je al wat ze bij jou gaan doen?

Zat wat op dit forum te zoeken erover, maar daar schrok ik best wel van. De meeste moeten daarna (na de operatie) weer een tijdje aan de pil of krijgen een spuit om eisprong en menstruatie tegen te gaan. Ik hoop dat dat mij gespaard blijft.

17. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Ik ben ook weer terug van weggeweest. Heb de vorige ronde even wat afstand genomen, even genoten van de feestdagen en even niet letten op vruchtbare dagen of wat dan ook. Best lekker. Ben nu gisteren weer ongesteld geworden en heb weer wat meer zicht op die rare cyclus van mij. Ik gok dat mijn NOD op 15 februari is. Wie wil mij er bij zetten (of uitleggen hoe dat moet). Zet me voor de grap ook maar bij de testmarathon van 14 februari De dag van de liefde....dat zou toch goed moeten komen zou je zeggen!

Ik ga deze ronde maar weer es ovulatietesten proberen en misschien ga ik toch ook maar es proberen te tempen...hopelijk kan ik m'n ei nou eindelijk es vinden, heb geen zin om te wachten tot de paashaas m'n ei versierd en wel komt brengen...liefst ietsje eerder ;)

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    @Jessica, ik mag pas in februari weer komen, op de vijfde dag van mijn cyclus en dan gaan ze weer kijken. Hoop dan dat de cyste weg is, want dan kunnen ze de hele cyclus volgen, want ik moet nog een x bloed prikken en ook de samenlevingstest moet nog gedaan worden. Dit had nu allemaal geen zin omdat ik toch geen goede eisprong zou hebben. Het is idd nog niet niks wat je allemaal hebt gevonden op het forum, maar ik zou wel proberen om je daar niet al te veel zorgen over te maken, mss is dit bij jouw allemaal wel niet nodig (ik weet het, ik heb makkelijk praten) Ik zal heel hard voor je gaan duimen dat dit je inderdaad allemaal bespaard word! Succes met wachten en natuurlijk met de operatie!

19. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Ben ook al doorgeschoven naar februari.

Hopelijk is het geluk nu voor ons!

Groetjes

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden jullie moed niet opgeven he, er is voor ieder van ons al zeker 1 zieltje gereserveerd

Deel Deze Pagina