NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oud bloed dat maakt niks uit als het fel rood is wel meid

2. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    gisteren beetje rood slijm bloed verloren bij 't afvegen nu elke keer wat bruinig ben zo bang voor een miskraam
    echt helemaal down... :cry:
    volgens dok kan het een innestelingsbloeding zijn komt iemand dit bekend voor?

3. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Ik hoop zo dat je gelijk hebt, voel me echt :cry:
    stuiterde gisteren zo hard over de uitslag dat de domper wel heel hard aankwam, barst van de hoofdpijn..

4. Hoi meiden,
    ff wat meer rust hihi. Hierzo nog geen tekenen van :evil: :evil: :evil: Maar wel een opgeblazen buik, beetje misselijk(vandaag niet zo heel erg), veel meer witte vloed en moe. Het ene moment denk ik: zou het dan mss toch? en het volgende moment denk ik: ach het zal wel weer niet zo zijn... En dat terwijl je dondersgoed weet dat je jezelf eigenlijk aan t gek maken bent. Ik probeer er niet teveel aan te denken maar ja dat lukt niet altijd. Ik zag vanmiddag echt hoeveel witte vloed ik eigenlijk wel niet heb en toen zag ik t berichtje hier en nu heb ik dan een zal-het-dan-toch?-gevoel. Maar het kan natuurlijk ook een aankondiging zijn van een naderende ongesteldheid zijn... Had vanochtend weer ffkes getest maar gewoon negatief, dom van me dat ik weer niet wachtte maar pfffff heb er echt moeite mee.

5. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb dat innestelingsbloed al eerder gelezen deze week bij iemand die zwanger is. Dacht dat het innestelen alleen gebeurde wanneer het eitje aankomt in je baarmoeder?
    damnnnn ik ga de rest van deze dag op internet gekluisterd zitten haha
    Heb dan al wel een zoon van 8,5 maar destijds hadden we nog geen internet in huis om van alles en nog wat te googlen....

6. het komt echt vaker voor meid, ik had de eerste 9 weken met mijn derde last van bruin verlies en er zijn vrouwen die gewoon ongesteld worden. Het klinkt heel banaal maar probeer je daar een beetje aan op te trekken.

7. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    volgens de dokter en de vorloskundige kan het zelfs tot 6 weken..pffff maar prettig is anders. dat kan het bij jou ook zijn zo te zien dus we zijn immers even ver
    nou meid hopen dat dat het is moet er niet aan denken...

8. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    ik probeer het thanx.. moet er niet aan denken ukkie nu al te verliezen..

9. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Ja blehhhh geen fijn gevoel zo die onzekerheid....zijn wel van de ene in de andere voorlopige onzekerheid gevallen hahaha

10. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    ik probeer het thanx.. moet er niet aan denken ukkie nu al te verliezen..

11. Ja dat internet doet niet altijd even goed. Als je een klein plekje op je huid vind en je wilt weten wat het is heb je binnen een uur lepra (bewijs van spreken lol)

12. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Whahaha idd mammatje te erg gewoon!
    Voel er ook nog niet zoveel voor om nu al een verloskundige te moeten bellen en de huisarts ofzo....kan me dus echt niet herinneren hoe ik dat 8,5 jaar geleden heb gedaan toen ik zwanger was van onze zoon!

13. Kiek

Kiek Lid

24 jul 2006
    20
    0
    0
    Personal Assistant
    Mag ik deze thread even misbruiken om heel hard iehiehiehieh te roepen? Ik vind het inmiddels namelijk erg spannend worden. Vandaag dag 32 van mijn cyclus en nog geen rode duivels in velden of wegen te bekennen. Zou het deze keer dan echt raak zijn? Ik durf er eigenlijk niet op te hopen. Inmiddels zijn we al bijna een jaar bezig en als je bedenkt dat ik inmiddels 39 ben èn heel veel overgewicht (kledingmaat 56) dan schatte ik mijn kansen niet echt heel hoog in om ook daadwerkelijk zwanger te raken. Mijn gemiddelde cyclus is zo rond de 29 dagen en de langste die ik ooit had is 32. Vandaar dat ik nog niet aan het testen ben geslagen, ook al niet omdat ik wel allerlei menstruatie-klachten heb (gevoelige borsten, humeurwisselingen en een 'rommelige' buik). Maar goed, dat zouden ook best weer eens de eerste symptomen van een zwangerschap kunnen zijn. Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig!
    Ik wacht nog een dag of twee en dan ga ik testen. Pffffffff.

14. puzzcat24

Je moet je banner ff veranderen joh hihi Anders ben je wel een hele lading overtijd hihi

15. puzzcat24

Ik ben met je aan het duimen meid!Ik wil ook gieren van spanning!
    Nog 2 dagen!Ik ga de 22 feb testen als ik geen rode :evil: krijg ;)

16. Wat een hoop zwangeren erbij zeg! Gefeliciteerd allemaal!

En over die bloedingen tijdens de zwangerschap; ik heb die bij mij eerste zwangerschap ook gehad, bruin bloed. Heb er geen miskraam door gekregen. Als je zwanger bent is je baarmoedermond gewoon heel gevoelig. Het is heel goed doorbloed en er knapt snel een bloedvaatje. Ook kan het heel goed nog van de innestelingsbloeding zijn. Mijn verloskundige vertelde toen dat het bruin bloed is, omdat het even blijft liggen in de baarmoeder voordat het eruit komt. Dus maak je geen zorgen, is normaal. Zolang je geen buikpijn hebt en geen helder rood bloed is er niks aan de hand. Ik snap wel heel goed dat je dan zorgen maakt, deed ik ook ;)

Voor mij begint het ook weer spannend te worden, ik hoop zo dat het nu eens een keer raak mag zijn! Ik ben wel moe, maar verder niks te merken.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog testers hier vandaag? Spannend hoor succes!

18. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    Ik heb ook dezelfde kledingmaat als jij.
    En ik vind het enorm goed van je dat je dat zo aan iedereen vertelt, ikzelf had het tot nu toe nog niet verteld om de voornaamste reden dat ik me er gewoon toch wel een beetje voor schaam. :oops:
    En ook ik ben bang dat daardoor het zwanger worden niet wil lukken.
    Ik weet alle nadelen van overgewicht en zwanger worden weet ik ,
    maar probeer maar ff snel af te vallen.
    Dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
    Ik heb ontzettend veel respect voor degenen die het wel gelukt is om vele kilo's af te vallen,
    mij is tot nu toe eerder gelukt om met sonja bakker 10 kilo kwijt te raken, maar door een terugslag zitten die er ook alweer bijaan.. :(

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    ZWANGER!!!

Ga het weer ff met mijn mannen vieren! Tot later! :whistle:

20. !!GEFELICITEERD!!!

Deel Deze Pagina