idd wat zico zegt. niet opgeven meiden houd moed! hier wachten tot zondag dan krijgen we telefoontje van het zh of de ontdooiing goed gegaan is en zoja hoelaat dan de tp zal zijn spannend!
elin en jessica, ik zit wat met jullie mee te lezen en pff ik krijg er een beetje een angstig gevoel bij. Bij mij is het namelijk zo dat toen ik een jaar of 14 was, ik met hevige buikpijn bij de gyn terecht kwam, die constateerde dat ik aan beide kanten verschillende cystes had zitten. werd toen naar huisgestuurd met de mededeling dat is nog moets 'leren' ongesteld te worden. Na een half jaar erge buikpijn teruggegaan en de pil gekregen. (dan heb je geen eisprong dus geen cystes, klopt jaren geen last gehad) Nu ben ik gestopt met de pil, ronde 8 en lees jullie verhaal... Ik heb niet zo'n buikpijn als vroeger, maar toch... Hebben jullie erge lats van buikpijn of niet? Ik wacht t maar rustig af en blijf vrolijk proberen! jullie in ieder geval heel veel succes gewenst ermee! liefs maxie
Ik heb nergens last van. Behalve onregelmatige cyclussen. Met het ongesteld worden heb ik ook niet heel erg veel buikpijn. Maar ze willen het weg halen voordat het wel pijn gaat veroorzaken.
@ Elin en Jessica Jeetje meiden.....wat een kl*te situatie zeg. Hoop dat het allemaal goed komt (heb een beetje meegelezen). Maar als ik jullie verhalen zo lees lijkt het net of er maar 1 eierstok eitjes produceert?! Klopt dit wel? Ze produceren allebei toch (om de maand)? Of ben ik nu helemaal verkeerd geïnformeerd? Als dit namelijk zo is hebben jullie in ieder geval dan toch om de maand wel een goede kans?
Het is niet om en om hoor. Dat dacht ik eerst ook. Ik heb al maanden dat de eierstok zonder cyste de eitjes aanmaakt. Bij de andere kon de fert. arts niet veel zien maar het grootste eitje zat in de goede eierstok.
Ook ik heb nergens last van, heb zelf een erg regelmatige cyclus (om de 28 dagen). Ik denk dat het bij mij deze maand de verkeerde eierstok was die het eitje aanmaakt, al hoewel er in de andere eierstok wel activiteit te zien was, maar niet genoeg.
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Tigger84 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea & Cisca76 & Happynienja 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 08: 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 11: Morgaantje & Joel & Maxie & Lotje26 12: Lichtje 13: Linda26 & Wendyy & Lynn1986 & Femmmy 14: 15: Wannabemommie & Mieke74 16: 17: 18: 19: EstherenRonald & Rainstarrr 20: 21:Naduah 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: Tezzz 70 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico 4. Tigger84 Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr Testmarathon 25 Februari @Saffie: we gaan allemaal met deze roze helicopter mee en gaan bijhouden hoeveel van ons deze maand zwanger raken @merelrosie, wanneer is jou NOD? ik zie je er nog niet bij staan.
ja dat is kl*te he. 3 van mijn 4 beste vriendinnen zijn nu zwanger. nummer 4 heeft laatst abortus gehad. en wij weten inmiddels dat we het niet zonder hulp van de MMM kunnen. een klap in je gezicht als je wens zo groot is. liefs esther
caruli, ga voor je duimen meid. Dit moet nu goed gaan. Esther, geef je moed niet op meid, wij komen er ook wel. Wie weet ben je bij de eerste behandeling al zwanger. Je krijgt letterlijk een slag in je gezicht met zoiets maar moed niet opgeven. 1 x dat je weet wat je behandeling gaat zijn en wanneer je er aan kan beginnen dan heb je weer een mooie toekomst dat voor je ligt.
zeker zico. we geven de moed niet op. kin omhoog en gaan.. succes. bedankt voor je berichtje. liefs esther
@Elin; Wij zijn in Huttenheugte geweest, dus de kans dat wij elkaar zijn tegengekomen wordt zo wel heeeel klein he? @Caruli; Heel veel succes! Spannend, zeg... Je houdt ons op de hoogte he? @Esther; Ja, dat steekt enorm he? Een vriendin van me is ook zwanger en hoe ontzettend leuk ik het ook voor haar vind....zucht...ik wil ook! En ik zit niet eens in de mmm, zoals een aantal van jullie... Meiden, leuk dat hier al zo gezellig gekletst wordt! Van het onderwerp zelf, mmm, heb ik geen verstand, maar ik lees wel met veel interesse mee! Dat we maar een fijne roze maand mogen krijgen! Liefs
Jenna85 & Nata : Wij hebben onze NOD op mijn verjaardag: Misschien krijgen we voor mij verjaardag alledrie een kadootje Wie wil mij vertellen waar de rozxe helikopter voor staat? En de Testmarathon? Alvast bedankt !
Nou, zo'n cadeautje wil ik best wel krijgen op jouw verjaardag dan! De roze helicopter is deze maand het vervoersmiddel. Elke maand is er een andere, die boven de lijst staat van de NOD'en van alle meisjes die die datum hier doorgeven. De testmarathon is een dag waarop je met z'n allen kan testen. Zie het als een drijfveer om niet te vroeg te testen en om samen in spanning te zitten. Duidelijk genoeg? @Mnq; MMM is de MedischeMalleMolen... (Heb ik ook maar gelezen, hoor! )
Dus niet echt anders dan ik dacht dus...maar ehh..mmm? Wat is dat dan? Oh by the way, mag ik op 16 februari met mn NOD? Hou mn laatste cyclus maar aan, voor de veiligheid en mijn gemoedsrust haha. Dat wordt voor de verandering dehele week van de 28e januari klussen en hopen dat het goed komt...
Niet goed gelezen en te snel getypt, sorry, zie het net staan. Wordt ik nu echt te oud voor afkortingen dan?
her een vraagje,,, ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 36 dagen..... wat meot ik dan doen voor de volgende ronde met 36 dagen berkeken of 28 dagen? normaal is hij 28 dagen wie weet het?
Nee, geeft niets! Ik had net dat antwoord gepost en toen zag ik jouw reactie staan. In plaats van opnieuw te posten, heb ik het antwoord daarvoor even aangepast. Dus het lag niet aan jou... Enne...zo oud ben je toch nog niet, Mnq?
Mag ik dan nog 1 blonde vraag stellen ??? (Ben brunette, maar met ongesteldheid spontaan domheid ingetreden denk ik ) Die pendels, staat zo nu en dan onderaan berichtjes, wat bedoelen jullie daar mee dan?