Hahaha, hier nog zo één. Hij hoort het liever alleen als het posi is. Wil niet eens weten wanneer ik vruchtbaar was en wanneer ik ging testen. Druk was dan te hoog hahaha! @ Allwoman: gefeliciteerd met je verjaardag en NOD!!! Wat een lieve tekening...dat is een foto waard (zienzienzien!!) @ mammatje: ziet er veelbelovend uit!!
Gefeliciteerd alle zwangeren. Echt superrrrrrrrrrr Dag 36........... Nog niets, helemaal niets. Heb dinsdag getest en was compleet negatief. Wanneer zou ik nu weer testen?
Hey allemaal, Gisteren hebben we aan ons zoontje (8,5jr) verteld dat mama zwanger is. Eerste reactie: "echt niet". Hij wilde 'bewijs'! Toen hebben we de test erbij gepakt en uitgelegd hoe het werkt. Nou hij was heel blij hihihi "maareuh, alstie 's avonds gaat huilen moeten jullie eruit hoor niet ik" hahahaha
@timzijnmamma en kus: GEFELICIFLAPSTEERD! @Rian: wat raar dat je nog niet rood bent. Van het weekend nog maar eens testen misschien? Ik duim voor je hoor! Weet precies hoe het voelt om maar te zitten afwachten
Meiden... helup! Ik ben vandaag misselijk naar huis gegaan van mijn werk. En ik ken mezelf ik maal dan al door over eventuele zw... Dus ik denk gooi er test tegenaan dan weet ik dat ik niet zw ben en kan ik ophouden met zenuwen en is de misselijkheid vast over. Ik had toevallig net mijn bestelde dipsticks binnen (een of ander vaag merk ... maar 1,75 per 3 dus...) Nu dit was de eerste keer dat ik zo'n dipstick heb gebruikt. Moet je om het resultaat te zien een soort sticker opentrekken? Ik heb ermee zitten pielen en ik kan er alles van maken... 1 hele dikke streep, geen controle streep, 2 strepen, indrooglijntje ga zo maar door... Graag jullie blik! Hij staat in mijn album. En alsjeblieft niet allemaal meteen positief gaan roepen want ik heb echt met de stick zitten klooien...
Wat ik weet van die dipsticks is dat je die tot het max. in het potje hangt of zet en dan de tijd die er voor staat afwacht. Je hoeft verder niets los te trekken of wat dan ook. Gewoon laten liggen.
Hoi Silvia, Wij zijn in mei al 2 jaar bezig. En we zijn in dec in het ziekenhuis geweest. Alle onderzoeken waren goed. Over een half jaar (juni) mogen we terug komen als we dan nog niet zwanger zijn. We zouden namelijk zelf meer kans hebben om zwanger te worden. Heel veel sterkte en succes in maart. Is toch een spannende tijd. groetjes MarielleB
Ik heb nog een plaatje geplaatst. Manlief en ik zijn ervan overtuigd dat we de test niet goed hebben gedaan... Er staan namelijk 2 grijzige lijnen. Dit zouden denken wij de controle en testlijn zijn. Geen van beiden heeft gereageerd op het testen (lijntjes waren na 20 minuten oid zichtbaar...) Dus moet denk ik opnieuw aan de test... morgen of zaterdag...
Ik snap ht ook niet helemaal, moeten er nu twee strepen staan of maar 1? sorry ik help je niet verder.
Jaaajaaaa, héél toevallig... Dat is wel duidelijk te zien ook, zeg! 8) Denk dat je de test gewoon nòg een keer zal moeten doen en dan deze keer zonder de stick zo vreselijk toe te takelen! Dus zoals Karina82 al schreef: staafje tot aan het max.-streepje in de urine, de aangegeven tijd wachten en het staafje er dan gewoon uithalen en aflezen... Heb zelf overigens alleen ervaring met 'gewone' analoge testen, maar ook daar hoef je niets te slopen
Whahahaha! Zuipen dus! Hihihi ik had dat ook een keer....zit je jezelf helemaal vol te gieten en maar wachten...wachten.... Tip: lees effe zeeeeeer aandachtig de gebruiksaanwijzing! Foei..ons zo in de spanning laten (hihihi grapje meid...ik weet wel wie hier het meest gespannen is )
maaar toch zijn we heel benieuwd wat is er allemaal met die test gebeurd ? veel drinken plassen en ons vlug wat laten weten he