Hoi hoi dames! Mag ik er ook nog bij? Ik heb maandag de 25e mijn NOD! Super spannend! Ben de laatste dagen wel supermoe echt niet te houden en het rare is dat de vermoeidheid me als het ware overvalt en dan wil ik eigenlijk direct naar bed! Verder zeer pijnlijke borsten en het lijkt wel alsof mn tepelhof al iets donkerder kleurt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ook heb ik een soort heel vreemd drukkend gevoel in mn onderbuik, een soort spanning. Maar ben ook bang dat ik sommige dingen voor symptomen aan zie omdat ik het zo super graag wil maar dat herkennen jullie vast wel! Ik weet nog niet zo goed wanneer ik moet testen maar denk dat ik het maandag maar meteen doe. Wil het eigenlijk eerder doen maar ben bang dat dat nog niet zoveel zin heeft of zijn er hier leden die al een aantal dagen voor de NOD positief hebben getest? Nou zou het in ieder geval super leuk vinden als ik er op de lijst bij mag! Groetjes en veel succes allemaal!
@sasgirl: Welkom hier! Je test gelijk met mij! Zou geinig zijn als we even ver zijn mochten we zwanger zijn.
Das zeker super! Dit is ronde 4 en ik had me van tevoren voorgenomen om het geen obsessie te laten worden maar is toch erg moeilijk om er steeds niet aan te denken! Ben benieuwd en succes!
Dit heb ik dus ook! Ik had ook de 19e mijn NOD. En nu nog steeds niks. Vanochtend heb ik getest, maar geen 2e streepje. Mmm...en nu?
Hey peaceful, als ik van jou was zou ik een paar dagen wachten en als je dan nog steeds niet ongi bent gewoon opnieuw testen. Je hcg is misschien nog niet hoog genoeg? Xje Veerle
Ik wacht idd nog wel even. Misschien is mijn cyclus niet meer hetzelfde? Mmmm......wachten, wachten en nog eens wachten!
Hier nog geen spoor van ongi Ook de rest van de klachten niet hihi Het is echt nog afwachten tot morgen hihi
@mammatje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! @puzzcat24, spannend...waneer wil je gaan testen? Liefs Naatje
Mammatje gefeliciteerd Verder is het spannend, ik kan morgen niet wachten om te lezen. Mijn banner zegt dat ik zaterdag pas kan testen, maar als ik uitga van 28 cycles kan ik volgensmij morgen testen, mits de wegblijfen. Het zou verstandiger zijn om tot zaterdag te wachten, maar of dat lukt?
Hoi hoi, Mag ik er ook nog bij? Mijn NOD is de 25e... heel spannend! Op zich gaat het hier wel, ben alleen soms zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd.... Net zelfs overgeven van de pannekoeken, ja de melk was goed. Die heb ik al 100 x gecontroleerd! Steken in mijn rechter zij, niet continu maar als of je te zwaar hebt getilt. Af en toe moe, maar niet meer zo erg als een paar dagen geleden. Oh ja, en mijn man begint te roepen dat hij graag een dochtertje wil.... ook een teken? Groetjes!
Wat een zwangeren........gefeliciteerd en geniet ervan, iedereen bij wie de al zijn gekomen.....vol goede moed naar de volgende ronde....ik zweef nog tussen beiden,door mijn aankomend huwelijk wel op een roze wolk.....dus wie weet...brengt dat geluk!
Vanavond uit t werk toch even kruidvat test gekocht en gedaan, terwijl mijn NOD pas over 4 dagen is....negatief natuurlijk...waarom ben ik toch zo eigenwijs Veschrikkelijk last van mn borsten steeds maar ik hou het maar op "spierpijn" van het hardlopen, al moet ik wel zeggen dat ik sinds mijn hersteloperatie in oktober niet eerder iedere maand zo`n last van mn borsten had...gek hoor!
Jeetje,ik herkende mezelf vanavond niet terug. We waren op de wooboulevard en ik was zoooooo moe. Ik ben alleen bij prenatal geweest en bij babyplanet want moest nog dingen hebben voor Lieve maar voor de vloer trok ik het echt niet meer. ZO moe. En ineens kreeg ik mega zin in chocolade Heb een grote lion op en een snicker Dat krijg ik NOOIT weg normaal gesproken Heb ook soms echt krampjes in mn buik en die zijn ook ineens weer weg. Dat heb ik nooit als ik ongi moet worden mja....zonder de pil is alles anders natuurlijk. Ach nog 4 daagjes
Nou, het gaat lekker hier he! Sjonge jonge! Ik ga morgen testen halen en ik ga zondag testen als er dan tenminste nog niks is...... Succes iedereen!