He Denise, dat herken ik ook bij mezelf, liep ik ook toevallig op de woonboulevard, zou het daarvan komen....hahahaha.......allerei rare symptomen terwijl ik er met mijn gedachte niet eens mee bezig was daarvoor....naar het waren toch mijn hormonen die een loopje met me namen......nu al drie dagen boven de 37 graden....geen idee of dat wat zegt....normaal heb ik altijd 36 of 36 laag. Gewoon grieperig denk ik. Durf er gewoon niet aan te denken....straks krijgen we het bekende onderbroeken syndroom weer hier.....hahaha het stelt me gerust dat ik niet de enige gek ben in town!
Hallo allemaal! Ik zie dat het nu wel heel spannend word voor sommigen van jullie! Voor de testers van vandaag: (puzzycat geloof ik zoiezo) succes en ik hou het in de gaten vandaag! bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. Ik slaap al 3 nachten niet,de eerste nacht niet omdat ik nog helemaal hyper was van de positieve test en de andere 2 niet omdat ik een zware keelontsteking heb,ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan,want kan al 1,5 dag niet eten (vla ook niet meer) alleen maar met moeite drinken en slapen is een ramp..mijn keelholte is nog maar zo groot als een dubbeltje. Qua zwangerschap: begin al aardig zere borsten te krijgen en moet veel plassen,s'nacht zoiezo 2 a 3 keer. Krijg vandaag ook moeders voor moeders,als ik genoeg hcg heb mag ik al beginnen. ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor jullie!
Ik ben ook nog steeds niet ongi, maar mijn test was gisteren negatief. Dus ik blijf net als velen hier gewoon afwachten.......
@Puzzcat, ik ga voor je duimen vanmorgen! @Mamatje, gefeliciteerd met je nieuwe job! Vandaag nog een dagje werken en dan heerlijk 3 dagen vrij.. ZOndag gaan we lekker wandelen met de hond en vrienden van ons, heb er zin in. Succes allemaal vandaag! -x- MissQ.
Goeiemorgen meiden, ben heel nieuwsgierig puzzcat Laat het wel gelijk weten he! Hier goed misselijk geweest vanochtend, heb hete borsten met dikke blauwe aderen... Je zou bijna zeggen dat ik... Maar ja, ik blijf sterk, ga morgen testen...
Dames ... ik kan het haast niet geloven! Een halfuurtje geleden twee tests gedaan en allebei na een minuut al twee duidelijke strepen te zien (zie foto-album)! We zijn in verwachting! In de tweede ronde! En wij die altijd gedacht hadden dat het om één of andere reden bij ons zeer moeilijk zou gaan ... Heb nog wat tijd nodig om te bekomen. Tja, ik had me niet meer op de NOD lijst laten zetten omdat ik er zo laat bijgekomen ben op dit forum en er al vanuit ging dat ik me dan op de lijst van maart zou laten zetten ... maar ik mag dus in het roze (NOD was 19 feb) Dikke X Veerle
Ik duim mee voor iedereen die binnenkort gaat testen! Puzzcat laat ons niet te lang in spanning hè Xje Veerle
Goedemorgen Ik heb gisterenmiddag negatief getest, maar nog geen ongesteldheid te bekennen. Vanochtendvroeg (06:00) werd ik wakker van wat krampjes, dus nam maar een paracetamol en ben weer gaan slapen.. Werd zonet wakker en direct ff "gebroekloerd" maar nog geen ongesteldheid te bekennen en de krampjes zijn weg. Kan het zo zijn dat ik ondanks de negatieve test toch zwanger ben? Bij mijn eerste zwangerschap testte ik op dag 6 overtijd en had 2 dikke strepen dus ik dacht dat als ik nu op mn NOD zou testen (gisteren) dat (áls het raak was) er dus wel een streepje zou staan? Of kan dit per zwangerschap verschillen?
Denk dat het vershilt per keer hoor lievelief! Ik duim voor je meid! Veerle, van harte! Een gezonde zwangerschap toegewenst!
ik had gister ongin moeten worden, verloor woensdag een klein beetje bruine en gister ook. vanmorgen klein beetje roze. Heb een testje gedaan en zie denk ik een heeeeeeeel erg lichte streep. Dan zou ik dus woensdag (op 9 dpo) een innesteling gehad hebben? Ik kan geen foto maken, wordt heel wazig
@Veerle,gefeliciteerd hoor geweldig! Ik heb net moeders voor moeders op bezoek gehad, nu eindelijk een mooi duidelijke foto van hun test in mijn album! Ik begin volgende week! Succes allemaal!
Spannend Maxje! Puzzcat...waar blijf je nou? Ben je de hele familie en de buurt al aan het inlichten en ons nog niet? Je zou toch al vroeg testen?