NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    Alle zwangere meiden.....super gefeliciteerd!
    Ik ben nog steeds aan het wachten. Ik vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar tot nu toe...nog niks!
    Maar gister was mijn test negatief... :(

2. whaha thanks :) ben dol op konijnen. en ja hoop voor je dat je dan een mooie positieve test hebt, maar ik denk het wel hoor!

3. Ik vind m echt superlief :) heb geprobeerd m duidelijker te fotograferen maar ben geen ster. Nu lijkt t net of half t venstertje blauw is maar je ziet t ietsjes beter mss?

4. Jaaa kijk tegen het licht zie je t iets beter op de foto :)

5. ik zag 'm al hoor, op precies dezelfde manier, maar lijkt toch echt wel positief! :D

6. ja he.... gaat ff heel veel door me heen...stom he...

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja hoor, ik zie m ook!

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    ook ik zie hem!

Hier nog steeds geen duivels te bekennen.. ben wel erg benieuwd.

9. Lievelief wacht nog even een paar dagen af. Het kan nog alle kanten op! Ik hoop dat ie positief wordt! :D

Puzzcat, wat klote zeg. Knuff. Jammer dat mijn duimen niet heeft geholpen. Hopelijk kunnen die onderzoeken julie wel helpen.

Aan de nieuwe zwangere dames: van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Mooie tests!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @ mammatje: spanneeend! ik duim hoor. Heb je echt al 7 kinderen rond lopen? Ik zie bij jouw naam staan: nummertje 8?

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Veerle en Maxje van harte!

Pien2008 wat een vreselijk nieuws....Heel erg veel sterkte!

Puzzcat, ik heb zo met je te doen. Heel veel sterkte.

Moontje en lievelief wat spannend!

Heeft iemand tijd om alle aanpassingen in een berichtje te zetten, dan zet ik het morgen voor jullie in de lijst.

P.S. IK VOEL ME KEIGOED! :)

12. Ik heb zelf 4 meiden van 14, 6, 2 en 11 mnd, mijn vriend heeft er 3 van 5, 7 en 10 :)

13. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Oh jeetje, ik heb zo'n krampen! Maar dit zijn geen ongikrampen, dat weet ik zeker! Ik denk dat ik zwanger ben, haha!

Tis zo verekkes moeilijk om die test niet gewoon even te doen! Maar het zou ook zo jammer zijn als ik negatief test.....Aan de andere kant weet ik dan wel waar ik aan toe ben......of hij test gewoon nog niet posi omdat het nog te vroeg is....WHAAAAAAA

14. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Oh trouwens, Mammatje: ik zie een streep bij jouw test! waarom heb je je banner nog niet aangepast? Wil je het nog niet geloven? Ik weet niet wat anderen zeggen, maar ik vind het een vrij duidelijke streep en zelf zag je hem toch ook?

15. De streep is duidelijk te zien hier :) Alleen ja... ff wennen weer... Ik had gisteren een smsje naar mijn lief toegestuurd waarin ik zei, ik denk dat ik zwanger ben want ik blijf plassen en nu deze streep... Moet ff omschakelen denk ik :)

16. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Mammatje: lekker rustig aan wennen, je hebt nog 9 maanden de tijd! Alvast gefeliciteerd van mij, hihi

@Timzijnmama: ik heb alles genoteerd en zal het in een pb naar je toesturen, ik snap echt niks van die lijst aanpassen, maar ik ga het oefenen!

Moontje

17. wannabemommy

22 feb 2008
    8
    0
    0

Peaceful, ben je vaker zo lang over tijd geweest?

18. Ik heb mijn banner aangepast maar vind t nog erg raar allemaal. We kijken voortdurend op de test en hij is echt positief...

19. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Alle zwangeren, van harte!

Ik wil ook, mijn geduld is op, misschien in ronde 12?

20. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jeej nog een zwangere erbij!
    Wat gaat het goed hier zeg!
    Klinkt erg hoopvol haha

Hier steeds krampjes en steekjes die niet door een ongi komen want dit heb ik NOOIT!
    Ja,toen ik zwanger was van Lieve.
    Daarbij ook echt duidelijk zichtbare aders op mn tepels *bloos*
    Zag het ineens onder de douche.
    Tja,waar let je in godnaam op denken jullie misschien haha maar het viel echt op.
    Als ik lach ofzo dan voel ik het ook echt in mn onderbuik.echt zo achter m schaambot en moet ontzettend vaak plassen...
    Morgen komen de testen van sensitest binnen maar nu staat er op de site dat je die testen kan gebruiken al 4 dagen voor de NOD.
    Is dat ook echt zo?
    Zijn die testen echt zo gevoelig?
    Want als dat er zo is dan ga ik morgen natuurlijk testen...;)
    Kan iemand mij dat vertellen?

Deel Deze Pagina