NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    Dit is voor mij de 2e ronde. De eerste ronde was netjes na 28 dagen, dus ik had gehoopt dat het zo zou blijven. Nu is het een kwestie van wachten......

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Uhm meiden?Ik heb erg weinig bloed en geen krampen Vanochtends ff trekken maar nu niks meer...Nog steeds een verhoogde temp...

Snappen jullie er wat van?!?!
    Misschien moet je het nog door komen ofzo wie weet...

(Ik heb een theorie:7 feb een bloeding 1 dag,13 feb een bloeding 1 dag en nu waarschijnlijk weer...Zou er 2 eitjes losgekomen zijn?!?)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als er 2 eitjes zijn springn die vlak achter elkaar

4. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Denise: ik kan je helaas niet helpen, ik ben iemand die toch altijd tot na NOD wil wachten tot ik ga testen...Voor de zekerheid en om frustratie tegen te gaan...

@Puzzcat: hmmmm, nu helemaal niks meer, geen bloeding, niks? Was het wel helderrood, was het geen oud bloed dat nog weg moest? Ik zou toch nog op signalen gaan letten van een eventuele zwangerschap...? Of over een paar dagen nog een keer testen als er niks gebeurt? Ik snap dat je een beetje flabbergasted bent!

Hier brandt de test bijna de doos uit: doe mij, doe mij, voordat de morgen begint!

Maar ik doe het niet......

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ze schreeuwen hard hè die testen...Gewoon er bovenop gaan zitten...dan stikt ie

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ah echt niet Moontje? ;)

7. dames ik ga nu de lijst aanpassen, dus svp niks nieuws plaatsen tot die tijd :) het is een hoop! Dan kan timzijnmama ondertussen genieten van de zwangerschap terwijl ik de lijst doe 8)

8. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja, hahaha! Die testen schreeuwen hard ja! Ik moet gewoon oordopjes in doen! Net zegt mijn vriend: ik denk dat je zwanger bent, dus doe hem morgen maar.......Ja, DAN kan ik echt niet meer wachten, dus denk dat ik morgen maar ga testen!

@Desiree: goed dat je de lijst aan kunt passen, had alles wel al gemaild naar Timzijnmama, want kan er zelf geen wijs uit, thanks!

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, alhoewel ik al weet dat ik niet kan slapen......

Tot morgen!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He puzzycat hoe weet je zeker dat je een innesteling hebt gehad dan?

10. NOD lijst februari 2008

01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels
    02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25
    03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975
    04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje
    05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123
    06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269
    07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek
    08:
    Angelea & Joel & Julita
    09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii
    10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23
    11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek
    12: Lichtje & Zeehondje
    13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27
    14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Blub76 & Tezzz
    15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly & Taliaa
    16: Klusser & Mizzclau
    17: Tijgertje23
    18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86
    19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973
    20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneletje
    21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 & Puzzcat24 & Smallgirl77
    22: Just the2 of us & Caecilia & Karina
    23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet & Jes1
    24: Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29
    25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 & Queensan & Denise & Sanne85 & Sasgirl
    26: Daantje 25 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 & Anneke99, Naatje30
    27: HappyLuna & Jacq & Iuno
    28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli & Wannabemommy
    29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien

189 passagiers voor de roze Helicopter!
    32 Zwanger, 98 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 10 Negatief, 4 onbekend

Testmarathon 24 Februari
    1. Wendy1983
    2. Kus26 ZWANGER!!!!
    3. Moontje24
    4. Puzzcat24
    5. Jes1
    6. Elke29

Testmarathon 25 Februari
    1. Tigger84
    2. Denise

Testmarathon 26 Februari
    1. Selina26

Vke en lievelief kan ik niet op de lijst vinden. :(

11. doe jij nou maar morgenochtend testen, dan duim ik wel voor je! (als ik dan al wakker ben :) )

12. :) :) jij bent me er ook een :p

13. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoi dames,
    hier nog steeds geen bloed!
    't begint nu toch wel te kriebelen, want ik ben echt nooit overtijd en heb duidelijk mn ei gevoeld op 7 feb!

Spannend dus!

14. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Spannend!

15. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@goofychick ja meid!Zelfs nog een bloeding als cadeautje hihi Ik had daarna symptomen En heb dit al 4x eerder meegemaakt in de 16x zwanger proberen te worden...Daarom die gedachten Er is wat mis met mij.... ;)

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Puzzcat, vervelend al die onduidelijkheid... suuces

Ben best aan het balen. Ik ben nog niet ongi maar de test van vanmorgen (zie album) was toch echt niet positief.... zucht...
    Dat betekend een cyclus van meer dan 34 dagen en daar baal ik al genoeg van... Hoopte zo dat ik nu regelmatiger zou zijn als voor mijn zwangerschap...

17. Blijft het toch nog een beetje spannend, puzzcat... Ik snap dat je er erg onzeker van wordt!

Mammatje, gefeliciteerd! Een streep is een streep...

Ik moet de hele dag vaak plassen en 's nachts ook. Ben erg moe, maar kan ook komen doordat ik me niet zo lekker voel, lichte keelonsteking denk ik. Ik hoop zo dat ik zwanger ben! Moet nog even geduld hebben... Als ik maandag nog niet ongesteld ben, ga ik testen!

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ik heb vandaag toch nog andere testen besteld. Dit keer bij mat care en dan niet de dipsticks (want daar ben ik niet zo'n held mee ;)). Hoop dat ze morgen binnen zijn... dan ga ik als er nog geen duivels zijn zondagmorgen weer testen...

19. Inderdaad vage testen, caecilia... Succes met wachten tot zondag!

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo Mutsen!

Zwangeren: heeel erg gefeliciteerd! :)

Puzzycat,..sterkte met die onzekerheid meid

Pien : heel veel sterkte met je miskraam,ik weet hoe het voeld

Iemand vroeg of ik nu toch geen antibiotica slikte voor mijn keelontsteking( sorry weet niet meer wie)

Maar ik heb dus wel antibiotica gekregen! Volgende huisarts is dat geen probleem,..misschien ook wel omdat ik niets meer binnenkreeg en koorts had (koorts is ook erg slecht) maar wat ik begrepen heb krijg je het gewoon als je het heel erg hebt.

Ik zit wel een beetje ergens mee,los van bovenstaande:

ik had steeds een drukkend gevoel op mijn onderbuik en steekjes ,ook in mijn borsten..en dat drukkende gevoel is sinds gister helemaal weg?

Is dat niet gek,dat iets wat je eerst wel voelde weg gaat?
    Mijn tepels zijn wel gevoelig,maar zijn erger geweest,zou ik die druk/krampjes in mn buik niet nog steeds moeten voelen?

mijn test van moeders voor moeders gister gaf wel een dikkere streep aan dat 4 dagen terug.

Misschien odat het mijn 3e zwangerschap is (een miskaarm met 12 weken en een dochter gebaard) ben ik toch wat onzekerder,voorzichtiger..
    wat denken jullie?

De testers vandaag: heeeeeeeeel veel succes!

Deel Deze Pagina