zal ik er bij mogen op de lijst voor de 13de.. heb maar cuckys gedaan van 28 dagen ff aan me ma gevraagd die zei hou dat maar aan dan hoop op veel roze deze maand het liefst alles roze
Bij mij is 5 jaar geleden een cyste van mijn eierstok verwijdert. Ik had er erge buikpijn, bij mij was het waarschijnlijk door een verwaarloosde blindedarmontsteking. Ik heb er een dag of 5 goed last van gehad en daarna niet meer, hoefde ook niet aan de pil ofzo... Ze hebben het bij mij met een kijkoperatie gedaan. Succes!
Wij gaan vanaf nu de hele week klussen denk ik.. hihi! Bekijken jullie via de calculator ook wanneer het "tijd" is, of hoe doen jullie dit? Dikke -x- Qwizzle.
Ik kijk niet echt naar de dag op de calculator. Wel om te kijken wanneer ongeveer mijn vruchtbare periode is. Het best is volgens mij toch om gewoon naar je eigen lichaam te luisteren. Die geeft in princiepe genoeg signalen (bijv. door slijmerige afscheiding) (sorry voor de details )
Ik denk dat ik nog niet zo goed kan luisteren naar me eigen lichaam. Geloof ook niet dat ik er bij Silvester echt op heb gelet of dat het me op was gevallen. Wat ik trouwens even kwijt moet is dat ik vind dat je een super leuk plaatje hebt van die knuffel van de Prenatal! Silvester heeft die gekregen bij zijn geboorte en sleept het ding voort overal mee naartoe! We hebben afgelopen weekend er zelfs nog eentje bij de Prenatal van gehaald, veels te bang dat ie deze kwijt raakt.. hij is al een keertje helemaal over zijn toeren gegaan toen zijn knuffel niet met hem mee in bedje ging!
Dat meen je niet. Is ie zo gehecht aan z'n knuffel? Hij is ook wel heel erg leuk (hihi). Heb hem stiekem ook al in huis (ook al kan het nog wel even duren voordat ie gebruikt wordt haha).
Goedemorgen dames, Ik vind dat mijn lichaam echt raar begint te doen, eerst mijn maandstonden een week te vroeg, terwijl ik al heel lang een heel regelmatige cyclus heb... behalve 2 maand geleden, toen waren ze ook 2 dagen te vroeg... En nu begin ik tekenen van zwangerschap te krijgen, en dat kan helemaal niet! Ik moet constant plassen, en ik ben echt constant moe, ik lig er al 3 dagen om half 9 in 's avonds... Ik heb dit in het begin nog eens gehad dat ik alle tekenen had na mijn ongie en toen heb ik super veel testen versleten, maar toen was ik er van overtruigd dat ik zwanger was... maar die testen waren natuurlijk negatief... Maar nu weet ik dat ik niet zwanger kan zijn... Tot zover mijn geklaag... sorry , maar ik moest het eventjes kwijt groetjes, ikke87
@kikiko, ja, het is heel erg, zelfs op het kdv loopt ie de hele tijd met zijn knuffel te slepen, terwijl ze daar toch zat ander speelgoed hebben zou je zeggen!
@Mnq; Die pendels zijn de uitslagen van sommige meiden die hier pendelen. Kan je aan de pendel vragen wanneer je nou eens zwanger wordt... Volgens mij doet Tigger84 het ook, die zit ook hier bij NOD februari. @Zico; Heeeeeel veel succes! Ik duim voor je! @Qwizzle; Ja, ik ben het Kikiko eens. Ik luister ook liever naar mijn eigen lijf, maar natuurlijk hou ik ook stiekem mijn banner in de gaten. (Ook al kan die niet weten, hoe ik me voel of wat voor afscheiding ik heb... ) Fijne dag allemaal!
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Tigger84 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Angelea & Cisca76 & Happynienja & Puzzcat24 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 08: 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 11: Morgaantje & Joel & Maxie & Lotje26 12: Lichtje 13: Linda26 & Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie 14: Bahar 15: Wannabemommie & Mieke74 16: 17: 18: 19: EstherenRonald & Rainstarrr 20: 21: Naduah 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: Tezzz 73 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico 4. Tigger84 Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr Testmarathon 25 Februari @ Natassie & Puzzcat24 & Bahar: jullie staan erbij!
Leuke helicopter. Ik ben hier ook heengestuurd. Heb mijn nod op 15 februari, maar ga de 17e testen. groetjes Rian
Hoi, kom me hier ook aanmelden... NOD 14 februari waarschijnlijk. Zit nog te wachten op de , zullen vandaag of morgen wel komen :-? Heel veel succes allemaal!
o buikpijn.... Hoop dat het ei buikpijn is, dan heb ik het erwel voor over.... Straks nog een ovutestje doen.... LIEFS nony
Ik meld me hier ook aan... (spijtig genoeg ), ben nog in afwachting van mijn , maar die zullen er vanavond of morgen zijn. Hopelijk wordt februari een zeer vruchtbare maand! Mijn NOD is 15 februari. Wil iemand me op de lijst zetten? Aja, en je mag me ook bij testmarathon zetten op 14 februari. Mijn vriend en ik zijn dan 5 jaar samen, hopelijk kan ik hem met goed nieuws verrassen die dag... Veel succes iedereen!