NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bedoel je dat je op de lijst wil voor 26 feb?

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd hoor!
    En de testers....... veel succes!

Groetjes, Hanna

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Grrrr mijn ongi is nu 100% doorgebroken...Ach ik krijg donderdag een echo bij de gyn om mijn eisprong te bespeuren,dus ga ik heb gelijk alles vertellen!Ik ben hier zooo spuigzat van!Ik heb dit hele gedoe al 4x!meegemaakt...Van de 16 rondes....

Ik heb echt het gevoel dat er iets mis is met de verdeling van de cromosomen dat het daardoor steeds weg gaat....Ik heb een zusje met het syndroom van down,mijn hubbie en ik hebben alle 2 borderline (10% kans op een kindje met ook borderline) Ik heb er ook nog de ziekte van crohn bij....Je gaat er dan vanalles bijhalen om het te begrijpen...

Mijn hubbie zijn zaad word maandag ingelevert hihi Hij mag niks doen tot maandag whahaha ;)

Ik heb trouwends al een paar keer meegemaakt dat ik 3x! een bloeding had in 1 maand?!?!Snappen jullie wat dat inhoud?Ikke niet!Straks is er wat mis met mijn bm.... :cry:

4. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nog steeds geen :evil: gezien
    net samen met me vriend getest maar negatief jammer :cry:
    snap er echt niets van
    heb de volgende sympthomen

- gevoelige tepels (zelfs bh doet zeer)
    - aders tepels
    - misselijk
    - maagzuur
    - heel erg boeren
    - harde onderbuik
    - vaker plassen
    - sterker ruiken
    - heel erg moe maar kan moeilijk slapen

we wachten nog een paar dagen en dan testen we opnieuw

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Mischien mag ik even inbreken? Dit had ik de vorige ronde ook altijd keurig om de 29 dagen ongesteld maar de vorige ronde dus (ronde 9) vijf (3 neg testen)dagen overtijd. Toen werdt ik alsnog ongie alleen oud bruin bloed.
    Voor mij een reden om aan de ovu testen te gaan.
    Wist je dat het trouwens mogelijk is om een cyclus over te slaan?

6. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    nee dat wist ik niet nee. :D
    Ik zal maar wachten dan.. is het enige wat ik kan doen.

7. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    Ik heb vanochytend weer getest. Maar, nog steeds negatief. Ik baal hier wel van. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ja, wachten....
    Bij mij zou het wel ontpillen kunnen zijn, maar ik hoopte dat het net als de vorige maand weer gewoon een cyclus van 28 dagen zou zijn. Nou ja, we wachten af....

8. ik ga ook door naar maart voel het nu al
    bekende ongi klachten duiken op

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik kan nog steeds niet blij zijn, ben zooo bang dat het misgaat, verlies al sinds woensdag bruin, steeds bij het afvegen. Ik heb ws. woensdag ook pas mijn innesteling gehad.... pppfff wat is dit spannend zeg!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik verhuis naar maart meiden bye bye!

11. Ik ga jou zeker volgen meis, denk aan je

12. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Beste (on)zekere NOD-ers,

Ik heb maandag mn NOD en ik weet het ook echt niet meer. Vorige maand dacht ik echt zeker te weten dat het raak was, was ontzettend misselijk maar verder niet heel veel klachten. Deze maand ben ik niet zo misselijk, alleen met vlagen. Wel een hogere temperatuur (wel 0,3/0,4 graden dus misschien een griepje?) Bobbeltjes rond mn tepels en grotere, pijnlijke borsten en ontzettende honger. Normaal ben ik helemaal niet hongerig dus dat is wel opvallend. Maar vorige maand heb ik gezien dat je lichaam je goed in de maling kan nemen.

-Nu mijn vraag, mijn moeder is bij beide zwangerschappen de eerste drie maanden vd zwangerschap gewoon ongesteld geweest, weet iemand of dit erfelijk is?

- En ik wil om uit de onzekerheid te zijn vandaag of morgen al graag testen maar ik heb ook begrepen dat het kan dat je positief test en dat je dan alsnog ongesteld wordt (en gezien mijn vorige vraag hoeft dat bij dan misschien niet eens te betekenen dat ik niet zwanger ben..?)? Hoe kan het dat je dan toch :evil: wordt?

Vind het zo super moeilijk wat ik nu moet doen, of ik gewoon moet wachten. Zat te denken aan de Kruidvat test want die is gevoeliger toch?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Succes verder allemaal met de nare onduidelijke klachten en aan de zwangeren van harte gefeliciteerd! :D

13. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou...hier dus denk ik wéér een lange cyclus of weer één aan het overslaan....heb vanochtend getest en helaas negatief....en was nog wel een kruidvat test, dus ik wacht nu op mijn ongi. Een cyclus overslaan kan dus, want ik heb het vorige maand ook gehad, 4 negatieve testen aan gewijd, dus dat ga ik nu niet doen! Ook ik heb een heleboel symptomen, waarvan ik denk dat ik wel zwanger MOET zijn, maar als je cyclus van slag is, zou het best kunnen dat je je ook anders voelt dan normaal?

Als dat volgende maand dan wéér zo is, ga ik toch eens langs de huisarts, want dan is er iets niet goed denk ik zo....ik baal er wel van zeg.. :cry:

Misschien dat ik over een weekje ofzo nog één keer ga testen, maar dat was het dan ook.

Ik lees dat er een aantal met mij steeds negatieve testen hebben, wat is dat toch zeg! Hoop dat iedereen snel wat meer zekerheid krijgt!

Groetjes,

Moontje

14. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Kon het niet laten.
    De testen kwamen binnen net met de post en moest toch plassen dus ik meteen braaf in een potje geplast en gaan testen.
    negatief....
    Mja het is nog 2 dagen tot mn NOD maar denk dat toch dat ik niet zwanger zal zijn.
    Maar maandag maar even nog eens testen.
    Het is immers nog 2 dagen te vroeg mja...je weet het nooit.
    En mocht het niet raak zijn dan gaan we gewoon vrolijk door.
    Dit is pas de 1e ronde dus we zijn nog maar net begonnen.
    Maar maandag nog eens testen en dus weer eventjes afwachten.
    Wat geduld moeten we toch hebben he haha

15. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoi dames,

heb vanmiddag een kruidvat test gedaan en ook deze was volgens mij negatief.
    Ik voel me zo vreemd, mn tepels zijn enorm, ben hartstikke ziek en ben overtijd. Ben al heel lang niet meer aan de pil (altijd met condoom gevreeen) dus ontpillen kan het niet zijn. En toch negatieve testen, snap dr niets van! Weet echt zeker mn ei op 7 feb. gehad te hebben!
    Lees dat er nog een paar meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten, ik duim echt voor iedereen dat het deze ronde raak is.

16. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Het vergt ook zoveel van ons geduld he?!

Verstandelijk denk ik gewoon 2 daagjes verstand op nul en dan kijken of je :evil: wordt en zoniet testen maar zo simpel is het helaas niet.

Heeeeel veeeel succes meiden!

17. Wat vreselijk balen meiden.... had zo gehoopt op goed nieuws erbij :) Wie weet is er gewoon nog niet genoeg hcg aanwezig , bij mij reageert alleen de cb normaal momenteel. Vaag maar wel te zien maar gebruik ik n ander moet je echt zoeken wil je uberhaupt wat zien...

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Natjuh....ik ken het gevoel, ik had dit in bij de eerste maand stoppen met de pil ook rond dezelfde tijd als jou.....tweede maand werd al beter, maar nu heb ik aldoor van die verdachte steken, net alsof ik zijsteek heb maar dan iets dieper naar beneden...bij zwaar tillen, voel ik het en begin qweer moe te worden bij zwaar tillen en draaierig.....dusssss......eerste maand bij mij was echt ontpillen.....of wellicht een vroegtijdige afbreking, geen idee.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wat veel zwangeren hier! allemaal gefeliciteerd!
    jammer genoeg lees ik ook minder leuke verhalen... ik duim voor heel veel positieve testen!
    hier nog steeds geen ongi te bekennen... moet eerlijk zeggen dat ik zo lang aan de pil ben geweest dat ik de voortekenen van :evil: niet eens zou herkennen denk ik.
    gisteravond wezen stappen, en tijdens t dansen kreeg ik ineens last van mijn (.)(.), terwijl ik dat nog nooit heb gehad!
    zit zo te twijfelen of ik nog zal gaan testen dit weekend, de laatste test is alweer 2 weken geleden.( in totaal al 3 tests gedaan, negatief natuurlijk)
    laat me maar gewoon ongesteld worden, dan weet ik zeker dat alles werkt hierbinnen...
    zo ff al mijn twijfels eruit gegooid, dat lucht weer op!
    groetjes Ellen

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Iedereen die zwanger is, gefeliciteerd! Alle nog wachtende, wat duurt het lang he, die wachtbank ook altijd...

Hier begint het aardig spanend te worden weer, die laatste dagen zijn altijd zo lang... Heb nergens last van, dus ben bang deze maand weer een rode naam voor mij... Maar goed nooit zeker natuurlijk, we houden de moed er in en wachten rustig af!

Deel Deze Pagina