Hoihoi, Net lekker even wezen shoppen, even gedachten totaal ergens anders (ok, tot ik voor de prenatal langs liep *zucht*). En nog steeds geen enkel teken van ongesteldheid, zelfs alle buikkrampjes zijn weg. Alleen de misselijkheid is gebleven . Enne, Parels.. ook voor jou spannend, ik duim hoor!
Weer even heerlijk met kop koffie, verwarming lekker hoog en de laptop op schoot en 3 bladzijden bij zitten lezen sinds vanmorgen 10 uur, wat fijn dat jullie gewoon doorkletsen terwijl ik naar de markt ga, boodschappen doe en bij mn vriendin op de koffie ga ..de FLAIR is er niks bij...heerlijk Nou gisteren nog maar test van Kruidvat bijgekocht en die liggen boven in het doosje te branden, maar ik mag van mezelf niet testen tot mn NOD en die zit rond maandag of dinsdag ...pff hoop dat ik dat red. Ik lees dat er nog een aantal van jullie op as maandag of dinsdag hun NOD hebben, dus we houden mekaar nog even bezig geloof ik groetjes Marina
Hihihi.....zo zit ik nou ook op de bank, heb trouwens nog een cb digitaal boven liggen....tis net of ie roept!
Haha heerlijk he...ja dat "roep"gevoel is me ook meer dan bekend Jij moet nog 4 dagen zie ik in je banner, ik nog 3...pfff erg he..k heb niet zo heel veel klachten, wel flink last van mn borsten en onderbuik..en ow ja mn onderrug en heupen doen ook lekker mee ...aan de ene kant allemaal niet zo bijzonder..aan de andere kant...tja dit heb ik normaal toch nooit...of wel : :
hey goofychick, ja ik had het ook bij de eerste maand stoppen met de pil alleen was het niet zo erg als dit keer. ik merk ook dat het zwaar tillen moeilijk gaat. het lijkt wel een beginnende rugpijn. maar scheelt wel hoef nu van vriend lief niets zwaars meer te tillen ( ) van mij mogen de wel komen (nou eigenlijk niet) alles beter dan deze onzekerheid.
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Van mij mogen de ook wel weer komen. Dan weet ik tenminste weer waar ik aan toe ben. Nu blijft het maar bij wachten. En ik voel me ook niet zwanger.....
Jeetje peaceful, dat jj het uithoudt om dan nog niet te testen of heb je dat al gedaan? Bij mij is mijn afscheiding iets geler geworden...is dit bloed? Geen idee. Voel dezelfde dingen als de eerste keer, het is net of ik zij steek heb maar dan iets meer naar onderen. Zwaar tillen: duizelig...en rommelende darmen....mijn temp is nog steeds hoog.
Ik heb ook zo'n test boven liggen, diep weggeborgen, maar ook die roept....... die testen van tegenwoordig
Nou....die stomme testen zul je zeggen...die van mij heeft de hele nacht geroepen en gerammeld in zijn doosje, tot ik hem vanmorgen pakte en uiteindelijk dan toch de test deed.....negatief! Het is echt ongelooflijk, ik zit nu op de bank met buikpijn, steken in mijn borsten en ongeloof. Ik dacht toch echt dat ik zwanger moest zijn hoor! Nou hoop ik gewoon heel hard dat mijn ei later was dan ik dacht en dat ik over een paar dagen gewoon positief test, je moet toch positief blijven he hahaha Maar die testen van tegenwoordig....het zou verboden moeten worden!
Ja dat deed ik 2 dagen geleden dus ook, terwijl ik donders goed weet dat het nog zeker 4 dagen was voor mijn NOD, ik blijf stiekem ook hopen dat ik veeel te vroeg was en wacht nu gewoon tot wat er NA mijn NOD dag gebeurd....
@Marina: Jij hebt grote kans nog dat je na je NOD positief test, maar ik was al 2 dagen na NOD en test nog steeds negatief, echt balen man. Ik hoop voor je dat je nog positief gaat testen over een paar dagen!
Ja dat is inderdaad helemaal balen, k zou maf worden van de vraagtekens die boven je hoofd hangen. Al moet ik dan wel gelijk weer denken aan alweer 19 jaar geleden toen ik een test deed die negatief was, op de datum van NOD. Toch bleef ik me niet lekker voelen en een week later ging ik naar de huisarts voor verder onderzoek. Hij zei dat ie even een testje wilde doen en ik vertelde hem dat dat niet nodig was omdat ik deze zelf al gedaan had en negatief teste. Hij wilde deze toch doen en ik moest om 12 uur maar even terug bellen. En ja hoor toch zwanger.... afgelopen februari werd die test alweer 19 jaar haha
Moontje even een vraagje tussendoor. Ben je toen je een cyclus had overgeslagen ook naar de huisarts geweest? Is het gewoon willekeur dat een vrouw een cyclus overslaat of heeft het met ontpilling of zoiets te maken?
Hoihoi, Ik ben deze cyclus begonnen met het 'voelen van mn baarmoeder' en ik las ergens dat wanneer je ongesteld wordt je baarmoedermond zachter wordt en opener. Nu had ik de laatste dagen steeds nog een harde en gesloten baarmoeder mond maar voelde zonet dat ie nu toch echt zacht is dus denk dat nu eindelijk mijn ongesteldheid eraan komt. Ergens ook wel fijn, ben een beetje zat van het niet weten waar aan toe te zijn. Maar ook wel een beetje sipjes omdat het dus waarschijnlijk deze maand niet raak is. Wil alle anderen voor deze maand nog ff hartstikke veel suc6 wensen!
@Tom: ik ben naar de huisarts geweest, omdat ik al 4 negatieve testen had en er niks van begreep! Ik had dit nog nooit meegemaakt en dacht dat ik zwanger zou zijn. De huisarts zei dat het heel normaal was om een keer een cyclus over te slaan. Dus niks om je zorgen over te maken en inderdaad, precies op mijn volgende NOD, (4 daagjes later) werd ik ongesteld! Maar als het nu weer het geval is, ga ik me toch een beetje zorgen maken...
@Tom: Laten we het hopen ja! positief blijven he, haha! Ik wacht tot de matcare testen binnen zijn en waag er dan nog een testje aan...
Mijn blaas voelt overvol... maar als ik naar de wc ga dan komt er eigenlijk niets uit... Ik blijf hopen... maar de krampjes die ik voel kunnen op op ongi duiden... Maar ja met mijn cyclus weet ik het nooit. Sinds mijn zw is dit nu mijn 4de cyclus 42-27-34->35 dus... Maar daarvoor was het alles tussen de 33 en 87 dagen... dus kan alle kanten op. Ik heb nog nooit gehoord van cycli overslaan. Mijn gyn heeft me verteld dat ik gewoon heel erg onregelmatig ben...