dat ben je zeker niet, het is gewoon te ongeloof lijk voor woorden als je na 2 jaar een positiefe test heb en dan wil je nog een en nog een en nog een en die zijn dan allemaal negatief daar baal je toch wel van. morgen gewoon aan de dokter voorleggen, en die zal dan wel zeggen wat je moet doen, Die van mij zegt keihard wacht nog maar n maand :S
Mijn huisarts heb ik er al op aangesproken maar die zegt dat ze pas wat gaan doen als ik 6! maanden geen ongi heb gehad. Dan zou ik iets krijgen wat de eisprong opwekt. Ik zit hier dus echt niet op te wachten want als ik niet zwanger ben dan heb ik er overduidelijk echt last van dat mn cyclus zo in de war is. Het zwanger worden is hier geen probleem gelukkig want mn eerste zwangerschap was meteen prijs. En we zijn allemaal i de familie zo vruchtbaar als wat. Maar als ik niet zwanger zou zijn dan is het gewoon puur de verwarde cyclus waar ik zoveel last van heb. Maar ja,de huisarts zei dat ze normaal gesproken pas wat doen na 6 maanden geen ongi te hebben gehad. Ik heb een schat van een huisarts,een jonge vrouw die zelf ook kindjes heeft en ze begrijpt me goed,dat zei ze ook. Gelukkig heb ik haar morgen ook. Heb expres met haar een afspraak gemaakt want we hebben 2 huisartsen in die praktijk. Maar mn man zei ook al dat het typisch is dat ik vanmorgen licht,lees heel erg licht,positief teste omdat dat met ochtend urine is en vanavond was gewoon urine en bevat dat te weinig hormoon voor die test,omdat ik nog te vroeg teste. En het is inderdaad erg frusti dat ik al 2 positieve testen heb gehad van cb en ik gewoon niet zwanger blijk te zijn. Dat was wel duidelijk na de bloedtesten en gevolg daarvan een mooie blauwe arm! Wil gewoon onderhand echt duidelijkheid. Ik geloof denk ik ook pas dat ik echt zwanger ben wanneer ik het gezien heb op een echo. Maar ik hoor gelukkig goede verhalen over de sensitesten en die heb ik in huis. Morgenvroeg maar weer eens een plasje doen in een potje en dan maar nog 1x testen. Is die negatief dan geef ik dat echt aan bij de huisarts want dan moet er onderhand echt iets gebeuren voor mn cyclus want dan heb ik daar blijkbaar ongelooflijk veel last van zo. Ppffff wat een gedoe he het vrouwenlichaam En mn man wil ook al geen dagje ruilen met me. Hij vrouw,ik man.... Misschien kom ik dan wat tot rust mja hij wil het niet
Ik was in juni in eens van me cyclus afgestap netjes eindelijk een jaar op regel en ineens boem 2 maand niet ongi, nou ja zeg wat raar toen geen POSI test gehad en nu wl en nog niet ongi zo appart, ik word gewoon dik ik krijg egt me broek mt moeite dicht, . Ik ben in augustus 2007 naar de dokter gegaan en kreeg een inwendig onderzoek (heerlijk) .. en meteen de dag erna kon ik naar het ziekehuis voor een echo er zat echt geen vruchtje of wat dan ook in me buik. Ik kreeg toen na die echo van de dokter meteen primolut mee, maar heb het niet hoeven slikken omdat ik vrijwel meteen ongsteld werd :S . Michien een ff flink door vragen, :
Moet eerst afwachten voor de test morgen vroeg. Is die dik negatief dan geef ik de moed op hoor haha En dan ga ik ook echt vragen om iets. Ze willen me nu nog geen primolut geven omdat ze eerst 6 maanden willen afwachten. Nou ik dus niet! En het is mijn lichaam en ik wil dat het op gang komt als ik niet zwanger ben. Voel em zooooooooo rot nu he Kan er gewoon niet van slapen. BAH Ik kan echt NIET tegen onzekerheid!
hier ook getest (kon me ni houden ) NEGATIEF had ook ni anders verwacht want voel me totaal niet zwanger. En nu heb ik rust in men koppie en weet ik dat ik ongie ga worden.
Hallo allemaal! wat spannend weer voor somigen van jullie! sterkte voor de wachtenden en degene die ongi zijn geworden of nog in onzekerheid zitten! Hier weer een hcg douche ********************* ************************************************************************************ ******************************************************************************** Ik blijf jullie volgen en duim hard voor jullie mee! Ik dacht dat de onzekerheid wel over was als je eenmaak zwanger bent,maar ben nu heel onzeker of alles wel goed mag blijven gaan,het is spannend!
Kim, balen he! Hier gister ook een negetieve test...jak, had stiekum toch de hoop dat het in een keer raak zou zijn. Nu ook wachten op ongi en op naar de volgende ronde. Dikke knuf Naatje
Heb net een test gedaan want het is vandaag de dag van mn NOD Ik ben niet zwanger. Het geeft nu wel rust! Weet dat ik niet zwanger ben en dus gaan we door naar de volgende ronde denk ik zo. Over een uurtje moet ik toch naar de huisarts en leg ik het voor. Ben nu al 28 dagen overtijd en dat komt waarschijnlijk doordat ik een cyclus heb overgeslagen heb en nu ga ik eens flink aan de bel trekken dat ik er toch echt flink last van heb. Voel me hierdoor alles behalve happy. Ik sla NOOIT een cyclus over! En 6 maanden wachten op mn ongi doe ik echt niet. Ze gaan toch niet verwachten van me dat ik me nog 6 maanden zo beroerd steeds moet voelen? Hopelijk doet ze er wat aan en kan het echt goed gaan beginnen! Duimen jullie?
Ik weet het niet, maar ik ben dus nog steeds niet ongesteld... Ik had zaterdag bruine afscheiding en zondag een beetje en vandaag helemaal niks en ik zit al op 32 dagen, mijn langste cyclus... Vanochtend niet gaan testen, omdat ik al om 07:00 uur moest beginnen met werken en mijn mannetje lag nog zo lekker te slapen, die is vandaag vrij. Dus als het vandaag niet komt, ga ik morgenochtend testen! Echt spannend!
Als ik jou was zou ik dat dus ook denken.... Voor mij is er geen reden om die test niet te geloven. Ik heb een positieve test gehad en de volgende dag meteen gebeld voor vk, kraamhulp etc.... Vorige zwangerschap heb ik ook maar 1 test gedaan. Bedoelde het niet onaardig hoor, maar probeer onzekere mensen een hart onder de riem te steken zeg maar.
Bij mij nog steeds geen te zien. Ik blijf maar wachten.... Eigenlijk moet ik er niet te veel mee bezig zijn, maar dat doe ik wel.....
Wat spannend weer allemaal... Hier nog maar 4 dagen tot mijn NOD, begin het ook steeds spannender te vinden. @Denise, ik duim voor je dat je huisarts jullie eindelijk een beetje meer zekerheid kan geven. @Tante Mars, heb je ná die test 10 weken geleden dan geen contact opgenomen met je huisarts? WIj hebben bij de eerste gelijk een afspraak daar gemaakt zodat hij de positieve test kon bevestigen. @Moontje, EsterherRonald en Fio, balen meiden, dat jullie al zo lang over je NOD heen zijn en niet ongi zijn of een positieve test in handen hebben. Ik ga er hier eentje op zijn bedje gooien (niet echt gooien natuurlijk !) en dan even gezellig met de was verder gaan. Liefs, MissQ. P.s.: Ben erg vrolijk nu, het zonnetje schijnt heerlijk naar binnen!
Tja het is gemakkelijk gezegd om er niet te veel mee bezig te zijn, maar in de praktijk is dat toch moeilijk als je zo in de onzekerheid zit. Wat vervelend voor je ...
Ik moet over 2 weken terug komen. Dan gaat er wat aan gedaan worden EINDELIJK! Ik ben niet zwanger en ik ben nu niet meer zo gestresst als eerst. Mijn cyclus moet eerst op gang komen en dan kunnen we met alle zekerheid aan de slag. Dus meiden,ik moet je helaas gaan verlaten in dit topic! Bedankt voor jullie bemoedigende woorden! We gaan nu rustig afwachten op de cyclus en als die over 2 weken er niet is dan langs de huisarts,tenzij ik er meer last van krijg dan mag ik eerder komen. Ik hoop dat er nog meer zwangere bijkomen! Duimen draaien hier rond voor jullie! Liefs!
Ik weet intussen niet meer waar ik aan toe ben, mijn kaart gaat alle kanten op. Volgens FF mag ik morgen testen maar wil op zun vroegst donerdag of vrijdag testen. http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2008-02-13
Dank je wel MissQ Denk dat eerst mijn cyclus op gang moet komen en dat we dan pas echt goed aan de slag kunnen. Dan gaat onze ronde 1 officieel in voor ons. Ik ga me er niet meer op focussen en de tijd voor ons 2e ukkie komt vanzelf wel na wat geklus haha!