Hey meiden, Hoe gaat het hier. Ik denk ik kom nog even snel een keer kijken voordat februari alweer over is.
nog niet te zien, wel 2de dag dat ik last heb van spotting, maar het is eigenlijk te weinig om echt spotting te zijn. Ik vrees wel het ergste. Graag op NOD lijst op 26 feb.
Dag Dames, Hoe is het op de wachtbank? ...... Heb wat koekjes meegenomen voor jullie. Ik zou nu toch ongeveer ergens ongesteld moeten worden, hebben deze maand rustig aan gedaan na de MK. En hoopte dat de cyclus goed op gang kwam. Had 2 weken na de MK meteen en eisprong gehad dus dat zit allmaal goed. Redden jullie het nog?
Ik hoop het Na deze opmerking is het nog moeilijker om die test in mijn kastje te laten liggen tot zaterdagochtend! Bedankt hoor!
Heb hier "last" van wit slijm in mijn broekje, iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Kun je gewoon buikspieren trainen als je zwanger wil worden? Liefs, MissQ.
Hihihi tja dat krijg je met dit forum daar heb ik helemaaaaaaaal geen last van gehad! :^o Slijm heb ik ook gehad 1 dag wat meer daarna een klein beetje, maar dat heb ik ook wel met mijn nadere ongesteldheid, dus ik help je niet verder. Ik heb ergens gelezen dat je gewoon door kunt gaan met de sport waarmee je bezig bent, maar niet in eenkeer meer doen en goed luisteren naar je lijf (erger wordende steekjes en zo)
Hi MissQ Spieroefeningen (algemeen, mar dus ook buikspieren) tijdens de zwangerschap hebben alleen als bedoeling de het samentrekkingsvermogen en de veerkracht van de spieren te behouden. Tijdens de zwangerschap kan men de spieren immers niet versterken. Dit wordt namelijk verhinderd door de toegenomen afscheiding van het hormoon progesteron. De eerste maanden kunt u gewoon buikspierenoefeningen blijven doen. Rond de 4e à 5e maand gaat de gemiddelde zwangere vrouw de aanwezigheid van haar dikke buik meer opmerken. Het advies is dan ook lichtere oefeningen. Pas aan het einde van de zwangerschap dienen de oefeningen echt te veranderen. Bijvoorbeeld: Ga op uw rug liggen met gebogen knieën, vlak het holletje onder je rug af door het bekken achterover te kantelen. Span hierbij de buikspieren aan. Houd dit 5 seconden aan, ontspan en herhaal dit 5 keer. Gr, Evita
hihi thanks, ik moet nog even wachten,had vanmorgen wat roze verlies en vaak gaan plassen en moe pfff..maar heb week voor NOD al negatieve test gehad maar ja alles kan nog he (hoop ik)
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & Mammieloves & K3lly & Taliaa 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 & Vke 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneltje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Kelly1980 & Puzzcat24 & Smallgirl77 & Lievelief 22: Just the2 of us & Caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet & Jes1 24: Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: Tigger84 & ManonF& Marina71 & Selma2007 & Queensan & Denise & Sanne85 & Sasgirl 26: Daantje 25 & Anneke99 & Jip & Parels & Kirsten & Selina26 & Naatje30 & Sheri & Burp2 27: HappyLuna & Jacq & Hummel 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli & Wannabemommy 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien& Iuno 195 passagiers voor de roze Helicopter! 37 Zwanger, 111 Ongesteld, 2 Twijfelgevallen, 12 Negatief, 11 onbekend
Zo deze muts heeft voor de zekerigheid zojuist nog een test gedaan En er was duidelijk te zien dat er met een minuut een streep kwam nog steeds aan de lichte kant maar echt een streep. Ik zal gelijk nog wat HCG strooien ****************HCG*************************HCG***************************************HCG*****************************************HCG************************HCG***************************************HCG****************************************HCG*****************************************************
Bedankt voor jullie reactie meiden! Ik vang hier nog even wat HCGtjes van Fio! Zodadelijk heerlijk met mijn 2 mannetjes uit eten bij de Griek! Heb er enorm veel zin in! Misschien tot vanaaf. -x- MissQ.
Hoi, heb lang niet op forum gekeken, om mezelf maar effe niet gek te maken... al die verhalen houden me wel bezig! Afgelopen vrijdag weer dus ik ga door naar maart... Alle zwangeren gefeliciteerd, iedereen die naar maart gaat: tot snel!