NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi Caecilia,

ik ben dus ook overtijd. NOD was 21-2, en nog steeds niets... 4 testen negatief, bij de huisarts vanochtend ook...
    Hoe is het bij jou?

2. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    hier ook precies hetzelfde
    wel ongie buikpijn maar geen ongie! :(

En ik had de 19e al ongie moeten worden.

3. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    :D tnx :D

4. raspberry

irritant he, dat wachten?
    ben al de hele dag uit m'n doen, lukt me ook niet echt meer om me op wat anders te concentreren... zucht...

5. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    Ik houd me er ook een beetje te veel mee bezig denk ik.
    Iedere keer als ik het gevoel heb dat ik wat afscheiding heb of zoals de laatste paar dagen veel buikpijn onderin me buik,
    (voelt als ongie buikpijn, maar dan de buikpijn vlak voor dat je ongie moet worden)
    Iedere keer dan heb ik het idee,""ohh ohh snel naar de wc""
    Ik draag namelijk geen maandverband, omdat dat bij mij snel gaat irriteren. Wel een poos rond mijn NOD gedaan maar het zit ook niet echt lekker vrij.
    en tampons kan ik ook niet over, die dingen blijf ik voelen.

6. raspberry

Heb ik dus ook... nou moet ik sowieso vaak naar de wc, want de boel lijkt een beetje onder druk te staan...
    Maar sleep dus wel overal maandverband mee naartoe, zo van: je weet maar nooit.... :(

7. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen

Dat heb ik nou dus ook..
    Ik moet ook heeel vaak plassen...
    Jah op mijn werk heb ik het ook standaard maandverband in mijn kluisje en ook in mijn tas...

8. raspberry

Ja, stom he? Ik ben ambulant hulpverlener, dus veel onderweg en dan moet ik dus bij clienten gaan vragen: sorry, maar mag ik even weer naar de wc? Van de week een aantal keer gehad dat ik en bij binnenkomst en bij weggaan even moest gaan plassen... M'n clienten zullen wel denken: wat een zeikstraal, ;)

9. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    hahahahah jah idd dat gevoel heb ik soms dus ook :D

10. raspberry

Nou, vanochtend eindelijk een positieve test. Nu ben ik echt zwanger, :)
    Hoe is het bij jou, Esther? Nog steeds niet ongesteld? Ik duim voor je, :)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat fijn rozemarijke! Heel erg gefeliciteerd! Hoeraaaaa! Wanneer was je NOD? Dan kan je nog op de lijst :)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    NOD lijst februari 2008

01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels
    02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25
    03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975
    04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje
    05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Jesske & Tweety123
    06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269
    07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek
    08:
    Angelea & Joel & Julita
    09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii
    10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23
    11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek
    12: Lichtje & Zeehondje
    13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27
    14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Blub76 & Tezzz
    15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & K3lly & Taliaa
    16: Klusser & Mizzclau
    17: Tijgertje23
    18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86
    19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 & Vke
    20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneltje
    21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Puzzcat24 & Smallgirl77 & Lievelief & Rozemarijke
    22: Just the2 of us & Caecilia & Karina
    23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet & Jes1
    24: Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29
    25: ManonF& Marina71 & Selma2007 & Queensan & Denise & Sanne85 & Sasgirl
    26: Daantje 25 & Anneke99 & Jip & Parels & Selina26 & Naatje30 & Sheri & Burp2
    27: HappyLuna & Jacq & Hummel
    28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli & Wannabemommy
    29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien & Xanado83

187 passagiers voor de roze Helicopter!
    39 Zwanger, 139 Ongesteld, 1 Twijfelgeval, 0 Negatief, 0 onbekend , 8 Cyclus van slag

13. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    gewelidig joh!!! GEFELICITEERD!!
    Hier nog steeds geen ongie te bekennen nee. :(

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoe is het hier? Nog nieuwe zwangeren?

15. gefeliciteerd, EINDELIJK hè na dat lange wachten ;)

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Rozemarijke, wat gaaf toch nog een februari zw!
    Hier nog steeds iets... geen duivels niets... Inmiddels hadden we besloten dat we deze 2 maanden toch niet zw willen worden ivm feestdagen rond uitgerekende datum. 2 weken geleden hebben we hier even niet aan gedacht... dus je weet het nooit....
    Maar ja vandaag is dag 58 alweer....

17. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Sorry hoor, maar vind dat altijd een beetje erg kort door de bocht gedacht: 'deze maand(en) oefenen we maar ff niet serieus, want mocht ik zwanger raken, zitten we dan midden in feestdagen/verjaardagengolf'.

Wie weet is/zijn dat wel juist de perfecte maand(en) voor jullie en moet je daarna weer lang wachten voordat het allemaal wéér perfect is (en je dus zwanger raakt)! Maar vooral: wat als je direct nà die 2 maanden zwanger raakt, maar jullie kindje komt (onverwachts) te vroeg? Zit je alsnog midden in de feestdagen!

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar vind het persoonlijk dus een beetje naïf om zo te denken/rekenen. En denk niet: een vroeggeboorte overkomt ons niet! Kinderen laten zich ècht niet zò makkelijk 'plannen'!

Bij mij wees ook helemaal niets op een vroeggeboorte, maar heb er tòch geheel onverwachts één gehad (ZSW 34 + 5 - vliezen spontaan gebroken, tot op heden geen oorzaak gevonden)...

@ Rozemarijke: gefeliciteerd meid!

18. Iuno, zoiets heb ik ook. Van tevoren wilde ik eigenlijk niet een kindje in december, maar nu heb ik zoiets: misschien is het juist de bedoeling dat het die maand wel moet lukken.. Wij proberen het gewoon iedere ronde, als er maar een baby komt of het nou op 1 januari is of op 1 augustus het maakt me niet uit! Baby is iedere dag welkom :)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik vind het ook een beetje raar...je wilt toch een kindje? Wat maakt het dan in vredesnaam uit wanneer die komt! Lekker klussen, genieten en hopen dat er een wonder gebeurt!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tuurlijk heb je je voorkeuren. Zo zijn wij expres pas in mei gestopt met de pil omdat we de verjaardagen van mijn man en ons zoontje en mijn zus al in januari hadden staan. bij ons is al zo'n 90 % van de verjaardagen tussen november en januari. Maar nu we bijna een jaar verder zijn en ik inmiddels aan de pillen zit om ongi en daarna eisprong op te wekken, ben ik allang blij áls het ons nog lukt om zwanger te raken! Ik denk maar zo: beval je op andermans verjaardag, dan is dat misschien lastig maar ook wel heel bijzonder! van 365 dagen in het jaar heeft jouw kindje gekozen om precies op die ene dag ter wereld te komen. Da's toch heeeeeel bijzonder?

ach ja, 'plannen' is nooit onze sterkste kant geweest! ;)

Deel Deze Pagina