Hoi Caecilia, ik ben dus ook overtijd. NOD was 21-2, en nog steeds niets... 4 testen negatief, bij de huisarts vanochtend ook... Hoe is het bij jou?
hier ook precies hetzelfde wel ongie buikpijn maar geen ongie! En ik had de 19e al ongie moeten worden.
irritant he, dat wachten? ben al de hele dag uit m'n doen, lukt me ook niet echt meer om me op wat anders te concentreren... zucht...
Ik houd me er ook een beetje te veel mee bezig denk ik. Iedere keer als ik het gevoel heb dat ik wat afscheiding heb of zoals de laatste paar dagen veel buikpijn onderin me buik, (voelt als ongie buikpijn, maar dan de buikpijn vlak voor dat je ongie moet worden) Iedere keer dan heb ik het idee,""ohh ohh snel naar de wc"" Ik draag namelijk geen maandverband, omdat dat bij mij snel gaat irriteren. Wel een poos rond mijn NOD gedaan maar het zit ook niet echt lekker vrij. en tampons kan ik ook niet over, die dingen blijf ik voelen.
Heb ik dus ook... nou moet ik sowieso vaak naar de wc, want de boel lijkt een beetje onder druk te staan... Maar sleep dus wel overal maandverband mee naartoe, zo van: je weet maar nooit....
Dat heb ik nou dus ook.. Ik moet ook heeel vaak plassen... Jah op mijn werk heb ik het ook standaard maandverband in mijn kluisje en ook in mijn tas...
Ja, stom he? Ik ben ambulant hulpverlener, dus veel onderweg en dan moet ik dus bij clienten gaan vragen: sorry, maar mag ik even weer naar de wc? Van de week een aantal keer gehad dat ik en bij binnenkomst en bij weggaan even moest gaan plassen... M'n clienten zullen wel denken: wat een zeikstraal,
Nou, vanochtend eindelijk een positieve test. Nu ben ik echt zwanger, Hoe is het bij jou, Esther? Nog steeds niet ongesteld? Ik duim voor je,
Wat fijn rozemarijke! Heel erg gefeliciteerd! Hoeraaaaa! Wanneer was je NOD? Dan kan je nog op de lijst
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Mammatje & Marb & Parels 02: Bapsie & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela21 & Happynienja & Mupkuh & Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider & Gerda1975 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29& Nikitje& Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje & Cootje269 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover & Moorske & Lola1982 & Miekiemiek 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Xlns & Kikker28 & Kruimel133 & Danii 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke & Nash & Audrey23 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Blub76 & Tezzz 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & Natjuh026 & K3lly & Taliaa 16: Klusser & Mizzclau 17: Tijgertje23 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 & Silvana81 & Dani86 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama & Mikki77 & Zon 1980 & Peaceful & Sam1973 & Vke 20: Elba & Juulsrulez & Paula0305 & Cinneltje 21: Naduah & Mad & Kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny & Flodderke & Puzzcat24 & Smallgirl77 & Lievelief & Rozemarijke 22: Just the2 of us & Caecilia & Karina 23: FreeWilly8 & MarielleB & Nieuwbegin & Elisabet & Jes1 24: Wendy1983 & Mammatje & Fio & Elke29 25: ManonF& Marina71 & Selma2007 & Queensan & Denise & Sanne85 & Sasgirl 26: Daantje 25 & Anneke99 & Jip & Parels & Selina26 & Naatje30 & Sheri & Burp2 27: HappyLuna & Jacq & Hummel 28: Dimmel & Kim Jonas & Meis1984 & Caruli & Wannabemommy 29: Roos80 & Busster & Marieke74 & Ellen1983 & Sabien99 & Goofychick & MissQ & Poeki & Josien & Xanado83 187 passagiers voor de roze Helicopter! 39 Zwanger, 139 Ongesteld, 1 Twijfelgeval, 0 Negatief, 0 onbekend , 8 Cyclus van slag
@Rozemarijke, wat gaaf toch nog een februari zw! Hier nog steeds iets... geen duivels niets... Inmiddels hadden we besloten dat we deze 2 maanden toch niet zw willen worden ivm feestdagen rond uitgerekende datum. 2 weken geleden hebben we hier even niet aan gedacht... dus je weet het nooit.... Maar ja vandaag is dag 58 alweer....
Sorry hoor, maar vind dat altijd een beetje erg kort door de bocht gedacht: 'deze maand(en) oefenen we maar ff niet serieus, want mocht ik zwanger raken, zitten we dan midden in feestdagen/verjaardagengolf'. Wie weet is/zijn dat wel juist de perfecte maand(en) voor jullie en moet je daarna weer lang wachten voordat het allemaal wéér perfect is (en je dus zwanger raakt)! Maar vooral: wat als je direct nà die 2 maanden zwanger raakt, maar jullie kindje komt (onverwachts) te vroeg? Zit je alsnog midden in de feestdagen! Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar vind het persoonlijk dus een beetje naïf om zo te denken/rekenen. En denk niet: een vroeggeboorte overkomt ons niet! Kinderen laten zich ècht niet zò makkelijk 'plannen'! Bij mij wees ook helemaal niets op een vroeggeboorte, maar heb er tòch geheel onverwachts één gehad (ZSW 34 + 5 - vliezen spontaan gebroken, tot op heden geen oorzaak gevonden)... @ Rozemarijke: gefeliciteerd meid!
Iuno, zoiets heb ik ook. Van tevoren wilde ik eigenlijk niet een kindje in december, maar nu heb ik zoiets: misschien is het juist de bedoeling dat het die maand wel moet lukken.. Wij proberen het gewoon iedere ronde, als er maar een baby komt of het nou op 1 januari is of op 1 augustus het maakt me niet uit! Baby is iedere dag welkom
Ik vind het ook een beetje raar...je wilt toch een kindje? Wat maakt het dan in vredesnaam uit wanneer die komt! Lekker klussen, genieten en hopen dat er een wonder gebeurt!
tuurlijk heb je je voorkeuren. Zo zijn wij expres pas in mei gestopt met de pil omdat we de verjaardagen van mijn man en ons zoontje en mijn zus al in januari hadden staan. bij ons is al zo'n 90 % van de verjaardagen tussen november en januari. Maar nu we bijna een jaar verder zijn en ik inmiddels aan de pillen zit om ongi en daarna eisprong op te wekken, ben ik allang blij áls het ons nog lukt om zwanger te raken! Ik denk maar zo: beval je op andermans verjaardag, dan is dat misschien lastig maar ook wel heel bijzonder! van 365 dagen in het jaar heeft jouw kindje gekozen om precies op die ene dag ter wereld te komen. Da's toch heeeeeel bijzonder? ach ja, 'plannen' is nooit onze sterkste kant geweest!