ik ga proberen weer wat vaker op het forum te komen heb nu wel bijna 3 weken vrij maar heb oook 7 tentamens dus moet veel leren ben deze maand voor het eerst bezig met temp. nog geen ei gevonden maar als het goed is heb ik die ongeveer woensdag je temp. gaat dan omhoog toch?/ mnq veel sterkte
Allereerst wil ik MNQ heel veel sterkte wensen. En veel hoop voor de toekomst! Nou volgens mij moeten wij vandaag en in het weekend flink aan de klus. Ik ontwaarde gistermiddag veel slijm en stekende pijn links beneden in mijn buik. Volgens mijn banner ben ik er nog niet maar ik heb vorige ronde voor het eerst een cyclus van 33 dagen gehad. Daarvoor altijd 29 dagen. Ik zlal es even calcureren>>>>>>
Hey meiden, Ik heb een vraagje. Mijn banner staat op 35 dagen, wat zou betekenen dat ik vandaag over een week mijn ei heb. Nou heb ik vandaag echt veel slijm en steeds een stekende pijn rechts onder in mijn buik... Zou het kunnen dat mijn cyclus nu gewoon weer 28 dagen is? Mijn laatste cycli na de mk tot nu, zijn 35-19-35... Beetje raar dus. Maar zou het dus kunnen dat ik nu al mijn ei heb? Liefs een onzekere Jenna...
He Jenna dit zou heel goed kunnen. Vooral ook omdat je aangeeft dat je vrij onregelmatig bent (de laatste maanden). Weet toevallig van mijn zus dat ze ook ongeveer 3 tot 4 keer een hele rare cyclus had maar daarna had ze weer gewoon haar normale. Volgens mij gaf de huisarts toen aan dat dan eindelijk de hormoon-huishouding weer in orde is.
na 16 maanden nog geen zwangerschap. vanochtend heb ik de huisarts gebeld voor een afspraak voor een verwijsbrief naar het ziekenhuis, we zijn nu wel benieuwd waarom het bij ons zo lang moet duren. vrijdag om 08:10 naar de huisarts en dan hopen we dat we snel in het ziekenhuis terecht kunnen. prettig weekend allemaal! groetjes
Hihihi, er zijn een heleboel meiden volgens mij die lekker aan de klus kunen..........en weet je.........het weer is er ook naar............. .......gordijnen aan, kaarsjes aan en telefoon uit....heerlijk! Go for it girls!
Haha, wordt alweer hard geklust zo te horen ! Silvana, spannend...kan je laten weten wat de HA zei en wilde weten? Wij gaan 31/01 en heb geen idee wat ie wilt weten enzo.
Hoi meiden, februari wordt alweer een aardig groepje zie ik, spannend hoor, benieuwd hoe roze de lijst zal gaan worden en Mnq, veel sterkte meid, ik duim voor je en hopelijk wordt je snel weer zwanger. liefs
@Mnq, ik lees net je berichtje pas en wil je heel veel sterkte wensen. Het is en blijft een MK, hoe je het ook went of keert. Ik heb een rare vraag, maar veel meiden hebben het over slijm wat draderig is, maar hoe doen jullie dat dan? Ik bedoel, zit dat in je broekje of halen jullie er met je vinger uit om te kijken? Sorrie voor mijn onsmakelijke vraag, maar het lijkt me fijn om te weten wanneer je het beste kunt klussen......
Ik weet dat meiden even voelen in vagina, je kan dan dat slijm met je vingers uit elkaar trekken en dan is het draderig. Ik had het geluk dat het op mijn papiertje bij afvegen zat hihi hoefde ik niet te voelen!
de assistente vroeg wel of ik al tempte en gelukkig doen we dat ook, dus de templijsten moeten mee. ze had ons in de agenda gezet voor 20 minuten. ik heb verder ook geen idee hoe het dan verder gaat, ff wachten tot vrijdag en dan laat ik wat van me horen. groetjes
Hai lieve meiden, mag ik me hier melden? Mijn NOD is 24 febr, wil iemand mij erop zetten? Dankje, Taliaa
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Tigger84 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & Puzzcat24 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang 08: Angelea 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise 11: Morgaantje & Joel & Maxie & Lotje26 12: Lichtje 13: Linda26 & Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian 16: Klusser 17: 18: 19: EstherenRonald & Rainstarrr 20: 21: Naduah 22: 23: 24:Taliaa 25: 26: 27: 28: 29: Tezzz 81 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico 4. Tigger84 Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr Testmarathon 25 Februari hai, heb alleen mezelf erbij gezet, had geen zin om 100 pagina's terug te lezen. ben chagie, tja, ongi he... sorry, volgende keer zal ik het wel netje bijwerken, als nu iemand anders het ff zou willen doen? Dan houden we het lijstje up to date... oja, normaal ben ik best leuk hoor.. nu ff niet...