NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & Tigger84 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & Puzzcat24 & MupKUH & Disney85 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk 04: Symoen & Evitaaa1983 & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Desiree1986 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 08: Angelea 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda 10: Pien2008 & Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise 11: Morgaantje & Joel & Maxie & Lotje26 & Elke29 12: Lichtje 13: Linda26 & Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Melrosie 16: Klusser 17: 18: Dib 19: EstherenRonald & Rainstarrr 20: 21: Naduah & Mad 22: 23: Silvana81 24: Taliaa 25: 26: Daantje 25 27: 28: 29: Tezzz 95 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico 4. Tigger84 5. Kikiko Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Desiree1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr Testmarathon 25 Februari 1. Mad @Mad ik heb je bij de testmarathon gezet van 25 feb. (omdat 21 feb. je NOD is). Als je wilt veranderen naar 20 feb moet je even laten weten. Laten we hopen op veeeeeeeel roze deze maand
Ik had gisteren buikpijn, linksonderin ... zou dat een eisprong geweest kunnen zijn? Heb er zowat de hele dag last van gehad. Als dat zo is, dan zitten we geloof ik qua klussen wel goed.....! -x- Q.
gelukkig hij staat nu goed was alweer te laat om het aan te passen. hebben nog meer mensen bijna de eisprong? ik merk wel dat langzaam aan het slijm dan verandert.. klinkt een beetje vies ik ben op mijn NOD in het buitenland (vakantie), wel vreemd dan neem ik zowel tampons als een zwangerschapstest mee, en dan kan ik niets achterlaten hier als de test positief zou zijn! nou ja ik ga er eigenlijk toch niet van uit maar stel je voor..
Oehh.. klinkt wel heel spannend nu! Ik kan pas met de carnaval testen... denk dat ik het na de carnaval maar ga doen (niet dat ik drink hoor). Maar dan is die NOD zeker geweest! -x- Q.
ja inderdaad en stel dat je dan precies ongesteld wordt dan scheelt dat een zwangerschapstest (geld!)
Hay, In januari is het niet gelukt, dus proberen we weer in februari uiteraard (mn 10e ronde!) Voor nu is mn cyclus 28 dus verwacht ik mn menstruatie rond 16 februari maar ja who knows, want mn cyclus is erg onregelmatig! Tot nu toe heb ik gehad: 31, 32, 34, 33, 32, 35, 37, 34, 34. 28 lekker onregelmatig dus. En is het daarom ook lastig om te weten wanneer mn eisprong is. Ik vraag me af hoe degene het doen met de eisprong berekenen met een onregelmatige cyclus. Dat zou eigenlijk moeten betekenen dat je elke dag gemeenschap moet hebben voor de ''zekerheid'' Maar goed, lekker lastig
Mammieloves, bij mij wisselt het ook iets (laatste maanden valt het mee, maar van 23-28 dagen gehad), ik gebruik ovulatietesten om mijn ei te vinden.... Zo kwam ik er ook achter dat ik mijn eisprong niet 14, maar 11-13 dagen voor ik ongesteld word heb.
mammieloves; ik heb ook zo`n onregelmatige cyclus, echt balen is dat! ik ga maar uit van m langste cyclus (bij mij 36 dagen) en dan kijk ik hiernaast in de calculator en dan staat daar wanneer je een beetje vruchtbaar bent en je ei hebt etc. dan heb je in elk geval een beetje houvast! suc6 meid! hopelijk is t snel raak! (o en ik wil dan wel voor de testmaraton op de 20e hoor 'pas' 4 dagen later testen hou ik nooit vol! ha ha ha)
ha wat je ook kan doen is je ovulatie testen vooral als je onregelmatige cyclus hebt is dat ideaal dan ga je vanaf dag 10 testen zelf deed ik vanaf dag 12 en ik had binnen 4 dagen al positieve teste en dan weet je wanneer je moet klussen succes
Volgens mijn banner heb ik het over twee dagen. Maar ik heb de banner op mijn langste cyclus gezet. Dus volgens de banner heb ik mij ei over twee dagen, maar ik heb m dit weekend al gevoeld. Ook te zien aan mijn slijm van vrijdag en zaterdag toen hebben we goed geklust. Ik heb nu wat ongi krampen. En zere borsten dat zal ongetwijfelt smaen hangen met de eisprong (of op handen zijnde eisprong) Eigenlijk hadden we gisteren nog moeten klussen maar we waren beide te moe. Nu hopen we dat de ziekte van pfeiffer bij mijn man geen invloed meer heeft op zijn zaad.. Dan is het mischien ik hoop het deze ronde raak...
Volgens mijn banner heb ik m'n ei ook pas over 5 dagen, maar ik weet zeker dat ik hem dit weekend al heb gehad. Ik blijf lekker toch luisteren naar m'n lijf ipv die gekke banner... Maar we hebben goed geklust, dus spannend, spannend, spannend... (Ik hou nu trouwens 2 NOD's aan. Voor een cyclus van 28 en van 35 dagen... Dus dat gaat nog wat worden! )
banner check.... heb alweer bijna een week vage streepjes op ovutest.... Ook rara temp kaart.... Geen kans op zwangerschap deze maand, heb een man met gekneusde ribben... Dus ik sla deze maand over.... LIEFS nony
hoihoi Ik heb mn NOD staan op 13 februari, met een cyclus van 31 dagen. Dat betekent dat ik volgend weekend op zn vroegst een eisprong heb (zie ook banner). Nou komt morgen m'n vriend voor 1 nachtje thuis en dan is hij week 2 weken weg, grrrrrrrr. Hoe groot schatten jullie de kans in dat het een lucky shot kan zijn, 10 dagen na begin cyclus. Niet echt groot he . Ik hoop echt dat ik volgend weekend effe langs kan bij hem.... En anders deze maand gewoon effe niet. Maar er is een ander nadeel. Normaal is mn vriend altijd 2 weken thuis en 2 weken weg. Hij is nu echter van shift gewisseld, waardoor hij steeds weg is tijdens eisprong, en thuis is tijdens de ongesteldheid. Echt balen! Het is nog maar mijn 2e echte ronde, maar heb al eerder gelezen van mensen die ook zeggen, ik heb bijna elke dag sex, wat kan je nog meer doen dan? Als het zelfs dan al niet lukt, wanneer dan wel? ARRGGHH ik haat wachten
Hoi meiden, mag ik meedoen ? Ik ben mams van 4 meiden en n engeltje en leenmama van nog 2 meiden en 1 jongen en ja.... we gaan voor nummer 8 Ik hoor nu al de oe's en aahh's...lol... Mijn NOD is 1 feb en ik hoop dat t raak is... Ik zit dit al eventjes te volgen en wil nu wel meedoen sinds dit een geplande zwangerschap wordt want mijn meissies zijn allemaal zeer gelukkige ongelukjes Wat een rotwoord... ongeplande verrassingen dat klinkt beter