Hoi allemaal, Ik ben ook in februari aangeland en ik zou graag een plaatsje in de roze helicopter willen op de 18e. Alvast bedankt! Groetjes, Hanna
hallo lieve meisjes hier zo n zwanger gevoel.... Maar dat heb ik al negen ronde s lang na de eisprong. (mijn banner staat op mijn langste cyclus van vorige keer, maar ik heb mijn ei in het weekend gevoeld} Dusse ik ga van niets uit... Is het ook niet zo n teleurstelling........
Helaas, we gaan voor de volgende ronde. Ronde 7 alweer... Mijn Nod is op 25 februari, wil iemand mij erbij zetten?
hoi allemaal ik heb mijn ei sprong deze keer weer gevoeld (voel ik altijd) en 4 dagen daarna heb ik een beetje donkere afschijding gehad 2 keer ik heb wel begin deze maand een spontane MK gehad ,die na 3 dagen bloedverlies al weer over was....ik mocht ook meteen er weer voor gaan van de HA.... zou het een innesteling alweer kunnen zijn of gewoon oud bloed? iemand ervaring hier mee?
nee ik bedoelde niet de datum, maar als je ongesteld wordt. misschien wordt je niet meer ongesteld (als je zwanger bent) en dan is er geen NOD meer de komende ronde
Beetje rare vraag misschien maar euhhh...... hebben jullie wel eens last gehad van jeukende tepels? Wordt er helemaal gek van.
Goedemorgen allemaal, weer een dagje dichter bij de testdagen Ik heb nooit last gehad van jeukende tepels, maar ik ben dan ook nooit zwanger geweest. Ze zeggen wel een dat het een symptoom is!
Goedemorgen meiden, ik heb een vraagje: kan je ook ruim voor je eisprong bloed verliezen? Ik had dinsdag een negatieve ovutest en woensdag (gister) een nog negatievere. Gisteravond had ik licht bloedverlies (roze) en vanochtend redelijk veel (rood). Ik kan toch niet alweer ongie worden? dat was ik 12 januari nog. Hoop dat iemand hier iets van weet!
Goeiemorgen meisjes! Allemaal lekker geslapen? Ik voor geen meter! Gister klaagde ik hier al over buikpijn, nou dat heb ik vannacht geweten... Rennen naar de wc heb ik meer dan slapen gedaan vannacht... :x @Kikiko; Hier ook geen last van jeukende tepels... Lijkt me erg naar trouwens! @Saffie; Nee, ik heb ook geen ervaring met bloed verliezen, tenzij ik ongi ben! Hoe ziet jouw cyclus er verder uit dan? BIJNA WEEKEND!
Ja zeg dat wel, dan kan ik bijna testen Heb alleen al een paar keer iets bruinig bij het afvegen, nog nooit gehad. Mischien toch mn ongie?