Misschien vreemde vraag maar wat betekend dpo? Enneuhhh blij te lezen dat ik niet de enige ben met deze klachten. (was al bang dat ik me van alles inbeeldde )
Dag dames, heb zojuist de dokter gebeld. Ze bellen vanmiddag terug. Ik wil nu weten wat nu verder kunnen doen. Ik ben gister gebroken, had het helemaal gehad. Heb gehoord dat ik in Augustus tante ga worden en dat was echt DE druppel. We zouden eerst deze ronde nog af wachten, maar heb de halve nacht wakker gelegen en heb lange tijd niet zo gehuild als vannacht. Begrijp me niet verkeerd ik ben echt heel blij voor ze en voor mijn ouders want die wilde ook erg graag weer opa en oma worden, maar het voelt heel dubbel. Wij willen ook zo graag en zijn nu alweer in maand 18 en nog steeds geen baby in zicht. En ik weet ook er zijn stellen die al veel langer bezig zijn, maar het begint nu echt aan me te knagen en denk dat het aan mij ligt vanwege mijn medisch voorgeschiedenis. Nu maar hopen dat de huisarts mee wil werken. zo dat lucht op. Liefs essiee
Maar ik vind dat heel begrijpelijk dat je er nu over wilt praten met een medicus. En het is goed om het hier in het forum uit te schreeuwen. Er zijn hier veel meer meiden die in het zelfde schuitje zitten. Ik wens je veel sterkte en alat je even weten hoe het was bij de huisarts?
Hee Essie, Heel veel sterkte, ik hoop dat de dokter je vanmiddag verder kan/wil helpen! Laat je even wat weten? Groetjes, Angela
Hallo allemaal, kwam na 2 weken afkicken van dit forum toch maar even aanwaaien. Mijn NOD staat op 14 februari.... Ben benieuwd. Groetjes
Ik moet 1, 2 of 3 februari ongesteld worden. Heb een beetje een onregelmatige cyclus, de ene keer 29 dagen, dan 30 en dan 31 dagen. Oh ik kan niet wachten, denk er elke dag aan ppffff