Ik heb gelezen dat je niet van die pijntjes uit kunt gaan. De 1 heeft het een paar dagen ervoor, de ander erna, het zegt dus eigenlijk niet zoveel! (jammer genoeg...)
Bedankt voor jullie reacties. Ik wilde maar niet meteen aan het ovu testen slagen...dan wordt het helemaal zo'n obsessie voor me en ik kan het nu al zo moeilijk los laten.
kan ik verplaatst worden van 13 naar 6 februari? Ik heb mijn ei eerder gehad (mischien door de etos zwanger worden?) en dan kan ik ook van de testmarathon af op 14 feb. alvast bedankt! Vorige maand voelde ik me op en top zwanger en toen was het niks en nu voel ik me absoluut niet zwanger eigenlijk maar ja, je weet nooit...
Eigenlijk moet ik de komende week aan temp zien of ik uberhaubt een test moet wagen, maar tot nu toe gebeurt er weinig aan temp... Ben benieuwd....
Pff.... ik ben snipverkouden en voel me dus ook helemaal niet lekker. Daarbij heb ik wel buikpijn enzo, maar ja... das ook logisch als je ziek bent dus ja... ik kruip lekker in bed en vrijdag zien we wel.
Weet iemand hoelang na je eisprong je ongeveer ongesteld hoort te worden (of juist niet natuurlijk)? Is dat 14 dagen en zo ja, bij wie klopt dat? Lichtje; hopelijk zijn we beide zwanger deze maand. Ik heb deze maand al veel geklust, omdat ik toch nooit zeker weet wanneer m'n eisprong is. Dus ik dacht ik begin gelijk nadat al het bloed weg was en we gaan dus volgende week ook nog even lekker door. Veel klussen is meer kans zullen we maar zeggen. veel plezier!
Bij mij klopt dat altijd precies. Ik voel op vrijdag altijd mijn eisprong en 2 weken later word ik ongesteld.
Hi meid, deze info vond ik op site van uz leuven... misschien heb je er wat aan *** Het moment waarop de follikel barst en de eicel vrijkomt, wordt de eisprong of ovulatie genoemd. Dit moment valt nagenoeg steeds ongeveer 12 à 16 dagen voor het einde van de menstruele cyclus. Schommelingen in de duurtijd van de cyclus zijn doorgaans het gevolg van afwijkingen tijdens de eerste fase, dus tijdens de rijping van de eicel. De tweede fase kent bij de meeste vrouwen een vrij gelijkmatige duurtijd, namelijk van 2 weken. *** Groetjes, Evita
hoi dames, hier weer weinig te beleven. Vriendlief is nog steeds aan het varen en is pas over anderhalve week weer thuis. Afgelopen dinsdag is hij even thuis geweest maar zoals je aan mn cyclus ziet heeft dat blijkbaar weinig zin gehad. Ik heb vorige keer een cyclus gehad van 31 dagen. Nu was dat de eerste echte cyclus na het stoppen met de pil. Misschien dat alleen deze afwijkend lang was. Vroeger (11 jaar geleden, toen ik 15 was ) had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Als ik dat nu weer zou hebben zou ik donderdag mijn ei hebben gehad en heeft de klusbeurt van dinsdag misschien wel gewerkt. Ach ja de kans is klein. Ik voel trouwens nooit een eisprong, dus misschien moet ik volgende keer maar aan de ovulatie testen......