Ik had vanochtend in mijn witte "tent'(is slip) een druppel bruinige afscheiding en in het weekend wit slijm dat had ik de vorige keer ook en toen ongi ik vrees het ergste. Mijn nod is over 10 dagen maar volgns mijn lijf over vijf dagen nah ja we zullen het beste dr maar van hopen.....
deze maand voor het eerst maar is een paar ovulatietestjes proberen. nog niet eerder gebruikt. heeft iemand daar ervaring mee? ik kan er nog niet echt achter komen wanneer ik er mee moet beginnen. ik heb niet echt een idee wanneer me vruchtbare dagen zijn.. tja en die banner aanhouden lijkt me ook niet helemaal kloppen.
ik heb ze nog niet geprobeerd, wil daar ook is mee beginnen... ik hou de banner ook niet echt aan, gewoon veel klussen en dan maar hopen dat het raak is! heb een lekker rustig weekend gehad, veel in het huis geklust (ja schilderijen opgehangen!) zodat ik me lekker thuis ga voelen in mijn huisje. en alles flink gepoetst. even lekker de hele zondag met zijn 2tjes geweest. veel succes iedereen met wachten... kus
Ik wil eigenlijk testen op de woensdag na de carnaval, volgens mij ben ik dan de enige? Maar goed... volgens de calculator zou ik dan kunnen testen als ik een cyclus van 25 dagen heb (mijn langste tot nu toe), maar vind het eigenlijk wel leuk om met de andere meiden mee te doen. Wil iemand mij op de testmarathon voor dinsdag de 5de zetten? Succes allemaal met wachten en klussen... Wat mij betreft mag het al februari zijn!
Hoi allemaal! Kan iemand mij bij de testmarathon van de 14e zetten? zou een leuk kadootje zijn of niet dan? Ik begin alweer af te tellen! Niet heel erg super aan het klussen geweest deze maand, dus ik verwacht er weinig van.. Groetjes, Leonie
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & Puzzcat24 & MupKUH & Disney85& Jootje 24 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover 08: Angelea & Joel 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves 16: Klusser 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje 22: Just the2 of us 23: Silvana81 & FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 26: Daantje 25 & Pien2008 27: 28: 29: Tezzz & Roos80 & Busster 130 passagiers voor de roze Helicopter! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 0 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico 4. Kikiko 5. marb Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje 6. Juweeltje 7. Desiree1986 8. Goudvis22 9. MissQ Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Evitaaa1983 3. Kikker28 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 Jullie staan erbij, dames!
hoop zo op veel roze deze maand... moet het even kwijt zo gelachen mijn vriend leest ook wel eens mee op dit forum.. dus het weekend had hij zin dus ik zeg schat ik ben wel een beetje LUI hoor... hoor je me vriend ja en ik ben klus dus kom we gaan klussen heb er om gelachen natuurlijk van plop .... dus de hele week roept hij al schat we gaan klussen, hij had er namelijk nooit van gehoord en het zo te noemen dus haha in ieder geval deze hele maand gaat roze worden ..ik duim voor iedereen
@Natasssie; Hahaha! Lollige vriend heb jij... Hoe is het verder met iedereen? Alleen maar aan het wachten? Zijn er meisjes die symptomen van IETS voelen? De spannende dagen komen er bijna aan, dus ik ben wel benieuwd wie er al iets, en dan wat, voelen..!
Help help help. Ik kon helaas niet meer wachten met testen. Ben alleen bang dat m'n ogen mij voor de gek houden. Ik zie namelijk wel een heel vaag 2e streepje. Zouden jullie eens willen kijken? Heb de foto in het fotoboek geplaatst
Kikiko... Logisch dat je niet meer kon wachten, het duurt ook allemaal verschrikkelijk lang... Maar over die test! Ik vind het lastig om er iets over te zeggen. Je zou, bij wijze van spreken, die tweede streep er wel op kunnen kijken! Naar mijn idee, zou er wel eens iets kunnen staan, maar goed... Je weet wat ze dan zeggen he? Over een paar dagen nog eens testen... Zet die foto anders eens in negatief, kijken of je dan meer ziet... Succes!
@ kikiko is moeilijk te zien.. ik heb hem ff in negatief gezet maar zie dan niks. ff afw88 meid en weer testen.. mischien word die dan duidelijker. maar w88 duurt zo lang he. suc6
Bedankt voor je reactie. Ik vind het heel moeilijk een goede foto te maken. Het komt er namelijk niet zo op als ik het zie. Zal het nog eens proberen bij ander licht. Misschien dat dat beter lukt.
kikiko; hoe kan ik jou fotoboek bekijken. Als ik naar album ga staat er dat deze leeg is? Hoe werkt dat eigenlijk met zelf een fotoboek aanmaken o.i.d.?
@Zeehondje; In het rijtje links bovenin, staat Fotoalbum. Daar heeft ze dr test in gezet. Dat is gewoon het gemeenschappelijke album, zeg maar.