@kikko ik zie inderdaad ook een heel vaag streepje.. of ik wil hem graag zien voor he of hij staat er echt.. ohh ik ga duimen voor je
Kikko, bij mij is je album ook leeg als ik kijk... Hier begint de spanning steeds hoger te worden, ben steeds aan het twijfelen of ik toch al zou testen, wachten is zo moeilijk... Verder geen symptomen of iets dergelijks, alleen wat pijn aan mijn borsten, bij beide schuin onder aan de buitenkant, maar ja dat wil ook neits zeggen waarschijnlijk Misschien wil ik wel te graag iets voelen Hoe gaat het bij jullie verder, al wel ergens last van? Liefs Parels
Hey, Tim zijn mama. Dat is echt balen he! Kunnen we evengoed alweer doorgaan... Hopelijk ook ei wat vroeger gehad, we weten maar nooit... Groetjes
kikikoo ik zie heeel dun een streepje. Heeel dun . Hier witte slijm afscheiding doorzichtig slijm. Zo begon mijn menstruatie de vorige keer ook.... helaas!
Kikiko, stond dat lijntje er wel binnen de afleestijd? En zie jij hem zelf duidelijker dan op de foto? Ik vind het wel heel spannend voor je! Je zou misschien wel de eerste roze van deze maand kunnen zijn.. Spannend, meid!
Kikiko, veel succes... ik zie het niet heel duidelijk, dus ik ga niet oordelen.. maar kan best zijn dat je net iets te vroeg getest hebt... ik zou binnen enkele dagen nogmaals proberen Nu we toch bezig zijn over testen... ik heb net m'n clearblue digitale zwangerschapstesten thuis bezorgd gekregen... ik ga zo hard proberen te wachten tot m'n nod maar weet niet of het gaat lukken Groetjes, Evita
Zijn er hier al mensen met symptomen? ben ik altijd wel erg benieuwd naar! Hier nog niets. Gister was vermoedelijke innesteldag en ik had koorts...Ik had al een topic geopend om te vragen of dat een goed of slecht teken is..Ik ben benieuwd... ennnnn Ik heb een leuk berichtje voor jullie: Morgen zijn we weer een dagje verder bij onze NOD
hoi hoi, hier wel heel wat symptomen.. maar ja dat zegt niet alles he Dus het is gewoon afwachten, maar ik had vandaag wel 1 druppel (nog niet eens) helder rood bloed verloren (met slijm, sorry voor de d-tails) , maar daarna helemaal niets meer.. hoop dat dat de innesteling was ofzo, en dat ik dus niet ongi word Groetjes
Hallo meiden Mag ik me weer bij jullie komen melden? Ik moet morgen voor een curettage naar het ziekenhuis na dat ik ruim 12 weken zwanger ben geweest. Helaas is het kleintje veel eerder al gestopt. Ik zie heel erg tegen morgen op maar ben een beetje mijn praatgroepje kwijt omdat ik niet meer bij de augustus mama's hoor. Dus vandaar dat ik weer hier kom. Hier ken ik ook nog wel wat meiden. Liefs Zoe
Zoe Zo jammer, daar zijn geen woorden voor... Ik heb ook reeds gezelfde meegemaakt, balen... Veel sterkte morgen. Groetjes
@Evita; Succes met wachten, meid. Dat is het enige wat ons te doen staat... Maar ik begrijp dat de aandrang om eerder te testen enorm (!) is, als je de testen al in huis hebt...! @Yustin; Spannend! Misschien gewoon griep, maar misschien ook wel iets heel anders... Ik heb zelf ook het idee, dat ik al heeeeel wat dingen voel in mijn lichaam. Maar dat kennen we allemaal wel, he? Als je het zo graag wilt, voel je elk steekje en pijntje in je lijf en associeer je het direct met een zwangerschap. Maar goed! We komen er snel genoeg achter!
Hai lieverd! Fijn om je weer te zien! Heb je echt morgen pas je curretage? Pff, dan heeft het echt nog lang geduurd he? Gaan jullie al direct weer verder of kom je meer voor de aanspraak hier? Ik vind in ieder geval fijn om je weer hier te zien en je weet me altijd te vinden he? Ontzettend veel sterkte morgen! Dikke knuffel!
Hey Jenna Ik kom hier voor de eerste cyclus alleen voor de gezelligheid en om weer ergens lekker te kunnen spuien. Want ik krijg eerst een paar onderzoeken omdat dit al de derde miskraam is. Maar nu ik niet meer bij de aug mama's hoor mis ik het kletsen op dit forum heel erg. Hoe is het met jou? Liefs Zoe
He meiden bedankt voor jullie reacties. Zit echt een beetje in spanning. Het streepje stond er binnen 3 min. en is op de test beter te zien dan op de foto (alleen wel vaag). Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een duidelijkere foto te maken. Moet nog maar even paar dagen wachten dan (helaas). Ik ben ook nog wel erg vroeg (heb vrijdag pas m'n NOD).