NOD februari 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door bapsie, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikiko

kikiko Actief lid

30 dec 2007
    122
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje Zoe10 daar zijn echt geen woorden voor.
    Heel veel sterkte morgen (en de tijd daarna natuurlijk).

2. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Lieve Kiko ik zie op de foto ook een heel vaag streepje. Is het streepje ook gekleurd? Bij mijn eerste test was het streepje ook erg licht. De volgende morgen weer getest en hij was al iets (echt niet veel ) donkerder. Dusss als ik jou was, morgen ochtend weer testen en vanavond niet te veel drinken.

Alle andere meiden dank jullie wel voor je reactie. Pfff het is een rare heftige tijd. Maar ik ben nu al weer blij dat ik hier weer mee mag kletsen, kan wel wat afleiding gebruiken.

Liefs Zoe

3. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Zoe; Inderdaad wel fijn dat je hier lekker alles eruit kan gooien! Helemaal omdat er wel meiden zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt.
    Weet je al wat voor onderzoeken je krijgt?

Enne...wij leiden je wel af, hoor! Het is hier heel gezellig in bijna-februari! ;)

Met mij gaat het verder echt goed! Ik heb er wel een goed gevoel over deze maand. We zullen zien wat er gaat komen, maar ik maak me niet druk. Wat komt, dat komt. En zo niet, dan niet! Beetje het hoofd koel houden, zeg maar.

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ondanks het feit dat het ziekenhuis ons verder gaat helpen kom ik hier toch nog even gluren.

ik heb pas mijn eisprong gehad en het idee dat dat onze laatste kans was op een spontane bevruchting gaf behoorlijk de kriebels.

het is echt gek maar toch hou ik stiekem hoop dat het deze maand gelukt is,dat zou ons zoveel besparen.

er is zoveel bijgeschreven sinds de laatste keer dat ik het niet allemaal kan lezen.

ik denk aan iedereen en hoop dat er snel roze komt deze maand...

succes meiden zet m op!

5. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    check

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Zoe10, heel veel sterkte morgen (en de dagen erna) voor jullie allebei.

Liefs.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat gaan die laatste dagen van je cyclus toch altijd langzaam he..?

8. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Hey ik heb hetzelfde als Kikiko! Net zo'n streep, waarvan je niet weet of je hem er op kijkt of dat het echt is... Mijn vriend ziet het ook, maar op de foto zie je het al helemaal niet meer :( Nog even een paar dagen wachten en opnieuw testen dus...

@ Kikiko, hoop voor je dat de volgende test duidelijker is!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

10. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    kiko sorry maar ik zie ook geen streepje nog 2 dagen wachten en opnieuw testen dan word het meschien duidelijker :D

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik weet dat de kans dat ik deze ronde zwanger
    ben maar 5% is, toch kan je lichaam je zo
    ontzettend voor de gek houden..... :rolleyes:
    Heb sinds gisteravond zo n trekkerig gevoel net
    boven schaambeen, onrustige benen en onrustige
    darmen.....wat zit een lichaam toch vreemd in elkaar!

LIEFS nony

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ kikko ik heb het idee dat ik toch wel een lijntje zie...

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb vannacht echt slecht gelapen, jeetje.
    Ook heb ik precies al een hele week ongi pijnen, pfffffffffffffffffffffffff
    Jeukende tepels , opgezwollen borsten en doen ook steekachtig, kan dit nog steeds van pregnyl zijn?

Moet ook heel veel plassen, broeken gaan niet meer dicht :oops: Soms denk ik , nu moet ik echt op dieet.

ook heb ik gisteren een pos ovutestje gehad, raar......we zien wel binnen enkele dagen. Ben bang dat m'n lichaam me voor de gek houdt met al die hormonen

14. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    hallo allemaal,

Ik ben Blub en zou hier graag meeklatsen.ik lees alleen niet alle 57 blz hoor :( :) ik heb wel de laatste 2 gelezen.zo las ik dat Zoe vandaag een curretage krijgt.sterkte meis.ik ken het.neem je rust en je tijd.geef het een plekje.

en kikko(geloof ik)spannend die test.ik zag ook geen streepje maar mijn ogen zijn niet helemaal goed dus ik kan het ook over het hoofd gezien hebben.nog ffies dan weet je het zeker.

mijn NOD is 14 februari als het goed is.ik moet met mijn cyclus nog op gang komen dus ik houd die dag aan.het kan ook volgende week al zijn maar das afwachten.

dit is het even voor nu ga even de hond uitlaten.

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
    Ik spreek uit ervaring het kletsen hier is ook heel leuk!

16. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Goedemorgen, ik ben er ook weer eens.
    Heb het even wat rustiger aan gedaan op het forum en ik moet zeggen dat de tijd dan veel sneller gaat.
    Maar nu mijn NOD nadert, begint het toch wel weer te kriebelen.

Ik voel van alles, maar dat had ik vorige maand ook en toen was het ook niets. Dus ik wacht gewoon netjes tot zondag... pfffff

Iedereen veel succes met wachten en dat februari maar een hele roze maand wordt!

17. Jeetje.... Zoƫ ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Ik kreeg t even koud toen ik t las... Klets maar lekker mee hoor, we zijn er voor je

18. Hier meiden weet ik t allemaal niet meer. Blijf lichtelijk misselijk en laatst deden mijn borsten zeer maar heb nu beetje pijn in mijn buik... Zou ik dan toch weer ongesteld worden? Ik vind dit zo verrekte moeilijk, heb al niet zo heel veel geduld... Pffffff

19. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Lieve Zoe,

Heel erg veel sterkte vandaag. Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik kan me wel een beetje indeken hoe verschrikkelijk zoiets moet zijn voor je.
    Je bent hier natuurlijk van harte welkom om te praten ;)

Hou je taai vandaag.....xxx

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Meiden kijk eens, 2 dagen voor NOD

Deel Deze Pagina