de koude rillingen lopen over m'n lichaam een het is echt allemaal zo onwerkelijk, geloof het pas na de bloedtest. Heb veel te veel schrik dat het nog van pregnyl is
he mup das snel! SupergGeFeLiciteerd! ik maak je roze Zico wat een vreselijk spannende dag, moet je nou nog gaan werken ofzo? ik duim voor je!
Mupkuh, van harte meiss! En Zico, ik duim nog even heel hard voor je! Dat er maar veel roze mag komen deze maand..
goedemiddad dames mupkuh heel erg gefeliciteerd zico van deze kant ook alvast een voorzichtige felicitatie en ik duim voor je
stelletje kletskippen! moest gewoon nu al 3 bla bijlezen! ok ff kijken of ik het nog weet......... Zico ik heb jouw test gezien.voorzichtig gefliciteerd.hopen dat je gewoon zwanger bent. mupkuh,gefeliciteerd meis.dat je ervan mag genieten nu.helemaal toppie. de rest succes allemaal.! ik weet niet wat ik heb maar volgens mij heb ik een griepje die niet door wil zetten.pfffffffffffffff ben met vlagen misselijk en vreselijk moe.ik kan nog niet zwanger zijn dus dat is het niet al lijken de symptomen wel heel erg op een prille zwangerschap.ook mijn lijf heeft me al een paar keer in de maling genomen. ik hoop dat ik er gauw vanaf ben want dit is ook niks.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier ,ziet er gezellig uit! Ik wil ook graag mee doen...mijn NOD is 21 febr..is de eerste ronde na de pilongi dus is even afwachten hoe lang mijn cyclus is,ik hou het nu dus maar even op 28 dagen..... Ik heb al een belhamel van 4,5 rondlopen... Kan iemand mij in de tabel zetten? bedankt! Voor diegene met het lichte 2e streepje voorzichtig gefeliciteerd,ziet er heeel goed uit!
Nou ik heb wel een beetje vreemde dingen vandaag. Ik ben onwijs moe. En ik heb in mijn onderbuik telkens steken. De ongi zal er wel weer aan zitten te komen..
Amai, Wat begint de februari maand er al goed uit te zien. Hij is nog niet eens gestart! Hopelijk doen we het nog beter dan in januari! Groetjes