Heerlijk, dat gekakel hier! Af en toe op mijn werk even hier inloggen om te kijken wat jullie weer hebben neergezet.. wat duurt wachten toch lang he! -x-
Kunnen we de dagen niet wat versnellen!? Hahaha, normaal roep ik dat de tijd al zo snel gaat, zeker qua ukkie, maar nu mag het wel ietsiepietsie sneller!
Ik heb een busje HCG gevonden meiden! Komt het, allemaal een beetje vangen he: ************************************************************* ************************************************************* ************************************HCG********************* ************************************************************* *************************************************************
He dani08 heb vandaag weer getest en weer een vaag streepje. De eerste test was van matcara en de 2e was eigen merk van kruidvat. Welke heb jij gebruikt? Zal voor je duimen! Hoop dat ie morgen iets duidelijker is.
Alvast een hele kleine felicitatie (aangezien je je NOD nog niet bent gepasseerd). Mijn test zag er precies zo uit. Hoe krijg je dat zo goed op de foto?
ik heb vandaag een testje gedaan van de clearblue die ik nog had liggen maar 1 streepje dus nog niet zwanger maar me nod is nog niet geweest die komt pas vrijdag dus ik was veel tevroeg met testen maar ik hoop dat vrijdag me ongie weg blijft maar me gevoel zegt dat hij wel komt gr sandra
hey Kikiko, ik had de kruidvat eigen merk test. Vandaag of morgen ga ik met matcare testen. Als ik het ben is jou kans natuurlijk ook groot, en andersom natuurlijk ook. Hou je wel even op de hoogte! Duim ook voor jou hoor!
Volgens mij mag ik wel op roze (zeg ik heeeeel zachtjes hihi). Heb in totaal 3 testen gedaan (allemaal verschillende) en ze hebben allemaal een positief resultaat. Wel vaag maar dat kan ook niet anders als vrijdag pas' m'n NOD is.
Welkom Eefje en Allwoman! Leuk dat jullie komen meekletsen in het gezelligste kippenhok! @Kikiko; Als ik jou was zou ik vrijdag een digitale doen, dan weet je het helemaal honderd procent zeker, als je nog twijfelt! Maar 3 met 2 (vage) streepjes is natuurlijk ook wel veelzeggend! Een streep is een streep he... Dus...gefeliciteerd meissie! (zachtjes dan he? )
Nou, dan heb je geen geklooi met de streepjes! Dan komt er gewoon het woord Zwanger of Niet zwanger te staan. (hopelijk die laatste niet natuurlijk!) Maar als je streepjes maar vaag blijven en je bent onzeker, kan dat natuurlijk wel uitsluitsel geven... Ik meende hier wel ergens gelezen te hebben, dat die wel meer HCG nodig heeft, dus ik zou hem niet voor je NOD gebruiken. Maar goed, dat weet ik dus niet zeker!