Ik kan van de lijst gehaald worden,en heb besloten om 6 maand aan de chemo te gaan...Voor mijn ziekte van crohn... Want heb ik ontstekingen kan ik niet zwanger worden........
Hoi hallo, Mijn nieuwe NOD is 25/02. Dit wordt ronde zes, wie weet... Ik heb me voorgenomen om vanaf nu er minder mee bezig te zijn...hopen maar. Ja ik klink negatief, maar zo voel ik me op dit moment. ff lekker van me afschrijven. Selma2oo7
Helaas, vandaag ongesteld geworden... Een dag te laat en ik weet zeker dat het deze keer raak was. Vannacht ontzettende buikrampen gehad en vandaag nogal labiel, heb ik nog nooit meegemaakt! Mijn menstruatie verloopt normaal heel geruisloos. Nou ja, op naar de 6e ronde. Mijn volgende NOD is dan 26 februari...
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & MupKUH & Disney85& Jootje 24 & Eefje82 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & Qwizzle & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover 08: Angelea & Joel 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves 16: Klusser 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman 22: Just the2 of us 23: Silvana81 & FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip 27: 28: Dimmel 29: Tezzz & Roos80 & Busster 136 passagiers voor de roze Helicopter! 2 Zwanger, 0 Ongesteld, 1 Twijfelgevallen, 1 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico 4. Kikiko 5. marb Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje 6. Juweeltje 7. Desiree1986 8. Goudvis22 9. MissQ Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Evitaaa1983 3. Kikker28 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Silvana81 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 @Kikiko ik heb je roze gemaakt! supergefeliciteerd! @puzzcat, jij vroeg of je eraf kan, maar ik zie je niet op de lijst staan beetje kippig denk ik @disney, bedoel je dat je ongi bent?
ok puzzcat nu zie ik het, ben idd een beetje kippig haha. maar ik vind het wel zuur ik je eraf moet halen, doe het liever niet eigenlijk maarja zo zal jij je al helemaal voelen. nou meis ik ga het erop wagen, haal je weg als je beloofd dat je weer terugkomt (als je een beetje beter bent)!
Bednakt MissQ, misschien heeft het geholpen! Maar dat horen jullie snel gnoeg, op zijn laatst hopelijk vrijdag! Liefs Parels
Hallo allemaal, even een vraagje over je eisprong. Kan je ook last hebben helemaal onder in je buik als je je eisprong hebt of krijgt. Ik heb nu al twee dagen daar pijn. En met vrijen is het helemaal erg. Weet iemand hier meer van af? Succes allemaal als de klusperiode aangebroken is!
Jeetje dat is wel een hele heftige ontsteking. Ik heb ook de ziekte van crohn, maar de medicijnen werken al bijna 3 jaar heel goed. Hoop voor je dat het allemaal wat rustiger gaat worden en je daarna weer zwanger kan proberen te worden, sterkte!
Hoi meiden Mag ik mij ook bij deze lijst aansluiten? Lijkt me erg gezellig. Ik heb mijn NOD op 11 feb. En aangezien ik gisteren mijn ei had en mijn vriend dit weekend absoluut niet wilde klussen hoef ik ook niet te testen. Dat is een misschien een heel erg klein pluspuntje. Ik had het liever anders gezien, maar helaas.... Misschien dat ik alvast het NOD voor maart kan openen
Jeetje meiden wat een geklets hier, even 2 dagen niet kijken en meteen een half uur zitten lezen ! @Zoe: Wat ontzettend balen voor je meid! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het snel goed zal gaan! En dan even een hele omschakeling: Wat geweldig dat er nu al zwangeren zijn! Van harte gefeliciteerd! Zico ik hoop voor je dat het dit keer inderdaad raak is! Hier nog een paar daagjes. Ben wel veel misselijk en nog steeds geregeld last van buikpijn, maar ik hou mezelf nog steeds voor dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt! Dan kan het tenminste niet tegenvallen. Groetjes, Angela
Ohhhh.. wat ben ik toch een doos he! Ik kon niet wachten en heb net negatief getest.. met mijn kortste cyclus zou ik zaterdag mijn NOD hebben! Dus dan zou het kunnen zijn dat ik positief zou testen.. maar nu toch nog maar een paar daagjes wachten. Ik heb nog steeds een gevoelige buik, was goed bezig met afvalen (lees gezond en goed eten) en sinds het weekend wil ik steeds meer en ongezondere dingen eten. Hoop dat het raak is, maar ben bang dat mijn lichaam een loopje met me aan het nemen is..
maak jezelf niet gek door zo vroeg te testen... En trek in 'slecht' (lees vet) eten had ik vorige maand ook....
hoi, ja dat kan wel degelijk je ei zijn.ik heb het ook altijd gehad,nu nog niet omdat mijn spiraal er net uit is maar ik voel mijn ei ook altijd.als het klopt met je aantal dagen kun je er vanuit gaan.ik had het gelukkig altijd maar 1 dag.succes.