Hey kikiko, jij ook hoor, een dikke proficiat! En ook zo vroeg al! Heb je nog niet teveel last van kwaaltjes?
Alle meiden die zwanger zijn, Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Ik heb maandag een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog. Kan al heel snel terecht, namelijk donderdag 07-02 al. Ben erg benieuwd wat er allemaal komen gaat. Maar misschien is het deze ronde wel gelukt. Heb maandag al een positieve ovu test gehad dus dat was iets (1 dag)eerder dan verwacht. Liefs essiee
De maan dis nog niet begonnen en er zijn al 4 zwangeren,geweldig! Dat gaat goed zo,hopelijk volgen er nog veel meer zwangeren deze maand. Voor de 4 as mama's een hele dikke proficiat,geniet ervan! groeten Simone
Heb vreselijk veel last van kwaaltjes Nee valt nog wel mee. Heb af en toe wel vlagen van misselijkheid en duizeligheid. (ben van de week bijna van de benen gegaan bij de fysio hihi) Verder de laatste week veel last van kleine steekjes onder in de buik (maar die trekken nu langzaam weg). En ik ben vreselijk moe. Kan echt de hele dag wel slapen. En jij dan? Al klachten?
alle dames die posi getest hebben gefeliciteerd. ik moet voorlopig nog wachten .ik ben me misselijk pffffffffffffff denk omdat het komt door mijn spiraal.ik heb nu geen hormonen meer dus mijn hele huishouding is in de war en volgens mij heb ik een griepje te pakken die niet doorzet. ik ga nu lekker mijn bedje in. toedels
Eventjes checken! Proficiat aan alle nieuwe zwangeren! Hopelijk volgen wij allemaal heel snel. Het ziet er al zeker en vast roze uit! Groetjes
Hallo Allemaal. Ik ben nieuw hier! Mijn NOD is 2 februari, alleen ik kan denk ik niet wachten. Ik ga morgen maar eens testen.. Spannend...
Jeetje.. ik kan t gewoon niet bijhouden, stelletje kletskousen Wel al een paar zwangeren las ik dus dat begint goed! Geniet ervan! Ik voel niet veel, tepels doen sinds (vermoedelijke) eisprong zeer (maar dat is vaker het geval) en een trekkerig gevoel (en helaas ook winderigheid... ) in mijn buik... Maar dat heb ik ook vaker gehad. Dat is dan weer het voordeel van ruim een jaar met condoom vrijen, dan weet je ondertussen de grapjes van je lijf wel.. Time will tell....
Hey, samen aftellen deze maand! Ik voelde mijn eisprong afgelopen dagen niet zo duidelijk als de vorige maanden, dus ben benieuwd of we op 't goeie moment geklust hebben. Gebruik jij ovulatietesten? Succes de komende weken!
alle zwangeren gefeliciteerd. Ik heb toch het idee dat ik maandag mijn ei heb gevoeld, terwijl ik dat nooit voelde. had iig hele dag steken links onderin mn buik. en tja, als je 4 weken alleen thuis bent (met 1 kort 'bezoekje' van mn vriend vorige week) zal er wel niet veel gebeuren deze maand haha.
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & MupKUH & Disney85& Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves 16: Klusser 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us 23: Silvana81 & FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip 27: HappyLuna 28: Dimmel & Kim Jonas 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 143 passagiers voor de roze Helicopter! 4 Zwanger, 2 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 2 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico ZWANGER!! 4. Kikiko ZWANGER!! 5. marb Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje 6. Juweeltje 7. Desiree1986 8. Goudvis22 9. MissQ Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Evitaaa1983 3. Kikker28 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Silvana81 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 Zooooo, die lijst is ook weer helemaal up-to-date!
Nee, heb ze ook nog nooit gebruikt. Ik voel mijn eisprong altijd (denk ik toch). Alleen weet ik niet of ik dan mijn eisprong voor of na de pijntjes heb.... Gebruik jij ze? We zijn inderdaad samen aan het aftellen. En wat zullen deze dagen weer lang gaan duren... Groetjes
Hallo allemaal, Heel erg gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Ik hoop echt dat iedereen hier heel snel zwanger gaat worden! Heb net bij matcare.nl zwangerschapstesten besteld die 6 dagen voor je NOD werken! : http://www.matcare.nl/nieuw-mat-care-zw ... p-118.html Ik kan echt niet meer wachten, ik snap dat de kans klein is dat ik nu al zwanger ben, dit is pas mijn tweede ronde. Ik zie nu al zo op tegen maandenlang wachten en hopen! Frustrerend dat je de natuur maar zn gang moet laten gaan en dat er niets anders op zit dan afwachten (ja en natuurlijk je best doen ergens anders in). Ik wilde nog even iets zeggen, mn vriend en ik hebben zijn zaad onder een microscoop bekeken, dat is leuk! Is er nog iemand zo gek geweest om dit te doen? Je moet wel een goede microscoop hebben en je moet niet schrikken dat je een uur bezig bent voor je iets ziet, maar heb je ze eindelijk te pakken, zie je allemaal schattige kleine zaadjes heel hard rondzwemmen! (dat is i.i.g. de bedoeling). Ik vond het echt een hele leuke ervaring en iedereen aan te raden! Bij mij helpt het wel om een beetje bij mijn onzekerheid, ik weet in ieder geval dat er veel zaadjes heel hard hun best doen! Maar nogmaals, niet schrikken als je niets ziet, het is echt heel erg moeilijk te zien! je denkt steeds dat je allemaal dingen ziet maar dat is dan niet zo, je kunt op youtube filmpjes zien van mensen die het hebben opgenomen, dan kun je zien hoe het er uit hoort te zien. O ja en als ze niet heel hard zwemmen of wat dan ook kan dat ook weer honderden redenen hebben. O jee, misschien moet ik jullie behoeden voor nog meer onzerkerheid! Maar bij mij is het wel gelukt dus zo moeilijk is het ook weer niet. Nog meer mensen met deze ervaring? groetjes eitje
Hoi allemaal! Ik ben Claudia en ik ben nieuw hier! Zou graag mee doen voor deze maand mijn NOD is 16 Februari! Groetjes