Goedemorgen allemaal Aaaarg testen die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken! Heeeel verleidelijk! hahaha
Het ligt toch maar helemaal aan de hoeveelheid hcg in je bloed. Of je zover kan testen voor NOD. Ik wachte er nog even mee al is het zo verleidelijk...
ik heb deze eerst ook gebruikt, maar had toen ook een streepje, deze kon toen nog van m'n pregnyl geweest zijn. Maar nu natuurlijk niet meer. Test nog steeds positief Graag een berichtje aan parels. He meid, je bent ook al een hele tijd bezig, zou niet liever willen dat je ook mee moogt verhuizen, laat die neg test maar snel positief uitdraaien. Geef je moed niet op he De klachten die ik heb Een misselijk gevoel ganse dag. Krijg s'morgens geen hap meer binnen. gevoelige borsten slaap slecht zeer moe. steken in de lies ben al misselijk van water drinken Moet morgen nog eens voor alle zekerheid bloed laten nemen, voor te zien of de bloedwaarde gestegen is. pffffffffffffff weer spannend
Hallo Meiden, Ik heb vanochtend te test gedaan, en er staat een licht streepje. Zoals het er nu uitziet ben ik dus zwanger! Ik heb nu twee dagen voor mijn NOD getest. Ik zal het zaterdag voor de zekerheid nog maar eens testen. Ik heb ook die test van de matcare voor 6 dagen voor je NOD gedaan. Bij bij was deze negatief afgelopen week, en toch ben ik zoals het er nu uitziet zwanger! Het ligt dus echt aan het HCG-gehalte. Meiden succes!
een dikke proficiat, ik teste ook voor nod positief. ga straks eens een ander merk halen, het is allemaal zo onwerkelijk, als je zeker bent kom dat gerust een kijkje nemen bij de oktobermama's
Hoi allemaal, Ook ik zou graag op de lijst willen. Mijn NOD is op 13 februari. Leuk om te zien dat er al zwangeren zijn! Gefeliciteerd meiden! XX Pien
Hey Kikiko, valt eigenlijk ook wel mee hoor, maar ik heb ze wel vooral ook duizeligheid en véél meer plassen, ook die krampjes in de rechterkant van mijn buik. Reuzehonger hihihi, niet goed voor de lijn en ja hoor ook ontzettend moe zijn en lijkbleek, mijn vriend zegt dat ik net een spook ben maar voor de rest is het genieten hoor. Wanneer ga jij voor het eerst naar de gynea? Aan alle meiden, ik duim nog steeds mee hoor voor jullie, er brand hier zelfs elke dag een kaarsje knuffies, Meentje
kijk dames heb net een clearbleu gaan halen, ik ga ervan uit als die positief is dat m'n hcg toch moet gestegen zijn he..wat denken jullie? Ik moet het stilaan wel echt geloven
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik naar de gynea ga/moet? Tis voor mij de eerste keer en ben eigenlijk nog niet zo op de hoogte. Wat is normaal?
Kikiko, jij bent toch gewoon zonder medische hulp zwanger geworden? Dan is het normaal om zo rond de 6 tot 8 weken een verloskundige te bellen.
Zico, ik heb vanmorgen ook de digitale zwangerschapstest van Clear Blue gehaald, en bij mij staat er ook zwanger! Voor alle anderen, ik hoop dat jullie deze maand ook een positieve test krijgen. Ik heb er ook een aantal maanden over gedaan, hoop doet leven!
Hallo Meiden, Voor de meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD! Voor mij is het nog even afwachten, heb eergisteravond een beetje bruin slijm gehad. En gisteravond weer. Meestal wordt ik dan gelijk ongesteld. Ik hoop natuurlijk dat ik dat nu niet wordt.....nog ff afwachten
kikiko in belgie maak je een afspraak met de gyn wanneer je overtijd bent, je gaat voor een bloedproef meestal de dezelfde dag nog even naar ZH waar hij zit. Daarna krijg je een datum voor de eerste echo
amy gefeliciteerd. Ik moet hier normaal gaan strijken , maar kom er gewoon niet toe. ga zodadelijk toch maar eens beginnen denk
NOD lijst februari 2008 01: Zico & Kikiko & Melanietje & Queensan & mammatje & marb & Parels 02: Bapsie & Lola1982 & Maria 79 & Xanado83 & Meentje & Angela 21 & Cisca76 & Happynienja & Mupkuh & Disney85& Jootje 24 & Eefje82 & Amy25 03: Marieke74 & Caruli & Chida & Shirbeuk & Consider 04: Symoen & Marrie28 & Bambie & Yvonne & Kus26 & MissQ & Juweeltje & Desiree1986 & Astridje 05: Pearl29 & Nikitje & Nony & Kweenie & Jent & Ploetertje & Didi1988 & Yolandabenny & Elin 26 & Yustin & Babieeee & Goofychick & Saffie & Jesske & Tweety123 06: Esther7 & Tom78 & Bruidje & Shimmy & Golfola & Nikkie80 & Linda26 & Angellady & Eitje 07: Arianne22 & Lara1982 & ikke87 & Leonie1986 & Kim78 & Marang & Monique1984 & Evitaaa1983 & Iggylover 08: Angelea & Joel & Julita 09: Jenna85 & Nata & Aussie73 & Andromeda & Xlns & Kikker28 & kruimel133 10: Sanne & Jessica83 & Lautje1979 & Nynke1980 & Enise & Nyncke 11: Morgaantje & Maxie & Lotje26 & Elke29 & Danoek 12: Lichtje & Zeehondje 13: Wendyy & Lynn1986 & Femmmy & Natassie & Merelrosie & Tibo & Pien27 14: Bahar & Miepie80 & Girl75 & Essie & Jes1 & Smallgirl77 & Blub76 15: Wannabemommie & Mieke74 & Hanne9 & Rian & natjuh026 & Mammieloves 16: Klusser & Mizzclau 17: 18: Dib & Susanbenjamins & Hanna1974 19: EstherenRonald & Rainstarrr & Timzijnmama 20: Elba 21: Naduah & Mad & kus26 & Moontje & Fairy Tale & Maxje & Allwoman & Bonny 22: Just the2 of us 23: Silvana81 & FreeWilly8 & MarielleB 24: Taliaa & Wendy1983 & mammatje 25: Tigger84 & ManonF & Marina71 & Selma2007 26: Daantje 25 & Pien2008 & Jip 27: HappyLuna & Jacq 28: Dimmel & Kim Jonas 29: Tezzz & Roos80 & Busster & Marieke74 147 passagiers voor de roze Helicopter! 5 Zwanger, 3 Ongesteld, 0 Twijfelgevallen, 2 Negatief , 0 onbekend Testmarathon 1 Februari 1. Bapsie 2. Caruli 3. Zico ZWANGER!! 4. Kikiko ZWANGER!! 5. marb Testmarathon 5 Februari 1. Symoen 2. Jent 3. Evitaaa1983 4. Tom78 5. Tessatje 6. Juweeltje 7. Desiree1986 8. Goudvis22 9. MissQ Testmarathon 10 Februari 1. Kus26 2. Evitaaa1983 3. Kikker28 Testmarathon 14 Februari --- VALENTIJNSDAG! 1. Jessica83 2. Jenna85 3. Nata 4. Linda 26 5. Femmmy 6. Mieke74 7. Hanne9 8. Natassie 9. Angelea 10. Bahar 11. Jes1 12. Didi1988 13. Nyncke 14. Leonie1986 Testmarathon 20 Februari 1. Rainstarrr 2. Mad 3. Maxje Testmarathon 24 Februari 1. Timzijnmama 2. Silvana81 Testmarathon 25 Februari 1. Tigger84 @ Amy van harte! @ Mizzclau & Pien27, jullie staan erbij! Welkom. Joehoe! Al 5 in roze
Hoi hoi, mag ik er bij op 27 januari? Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Geniet van dit prille geluk. Lfs